• Toen Epialthes en Ardaneus de magische ketting in elkaar zetten, stegen veel tovenaars, heksen, dreuzels en elven op. Ze werden meegevoerd naar de epische wereld Askroth, het voormalige thuis van de Askrothidae. Draken terroriseren deze wereld en de voormalige beschaving is grotendeels uitgeroeid.
    Ze gaan de wereld verkennen, ontdekken wat er met iedereen gebeurd is en een nieuw bestaan opbouwen.

    Het rollentopic
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.


    Personages:


    Ablaze Zealous Vivacious - 16 [Alicia]
    Aenea van Zwaarden - [Natas]
    Alaine Dylis Sneep - 14 [Jeffrey]
    Alassëa - 17 [Jeffrey]
    Ardaneus - oud [Jeffrey]
    Assa Guðmundsdóttir - 16 [Natas]
    Brikin van Et-Raklion - 41 [Alicia]
    Brian - 17 [Natas]
    Claire Sneep - 16 [Rosanne]
    Daisy Sneep - 16 [Jeffrey]
    Damien Le Roy – 17 [Alicia]
    Daniel Potter - 16 [Marjanne]
    Emmy Sneep - 16 [Rosanne]
    Epialthes - oud [Natas]
    Eva van Eden - oud [Maartje]
    Gaara - 18 [Natas]
    Hermes - oud [Jeffrey]
    Ignatius Sneep - 17 [Jeffrey]
    Li Zhaijian - 16 [Alicia]
    Luuk - 24 [Natas]
    Megan Sneep - 16 [Rosanne]
    Moon Desrosiers - 20 [Natas]
    Nick [Natas]
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 [Alicia]
    Quinn' Odius - 16 [Alicia
    Sloane – 16 [Natas]
    Sykes Vengeance - 3000 [Natas]
    Van Madden [Alicia]
    Viktor – 65 [Jeffrey]
    Zet - 3000 [Alicia]
    Zoë Zhaijian - 16 [Alicia]




    Het kan handig zijn om Het Epische Verhaal te lezen voor de background stories van bepaalde personages.
    Het kan handig zijn om Askroth : Ver van Huis te lezen voor de background story van Askroth.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2015 - 20:41 ]

    'Elk leven is het redden waard, meneer groter dan mijn schepper.' Zei ze sarcastisch terwijl Eva naar Wense toe liep.

    'Zodat ze meerdere mensen kan doden? Het lijkt mij niet dat dat levens redt. Het maakt je enkel een moordenaar.'

    Zoë werd na een paar uur wakker zonder te hebben beseft dat ze in slaap gevallen was.
    Ze keek naar de elf in haar kooi en liet de tralies met een zucht verdwijnen. Ze verveelde zich.
    'Vermaak me,' beval ze de elf.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Alassëa ging zitten en vouwde haar armen over elkaar. Ze kantelde haar hoofd en bekeek Zoë nieuwsgierig.
    'Nee.' zei ze tevreden.

    'Nee?' vroeg ze en ze trok haar wenkbeauwen op. 'Wol je soms dat ik je ertoe dwing?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Nee,' herhaalde ze en ze stond op.
    'Waarom bent u zo stout?'

    Zoë keek haar aan alsof ze haar oren niet kon geloven.
    'Denk je soms dat dit allemaal mijn schuld is?' Ze kwam ook overeind en begon door de kamer te ijsberen. 'Ik ben niet stout. Dit alles is niet mijn schuld!'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'U sloot me anders wel op in een kooi. Dat is niet lief.'

    Eva rolde met haar ogen en knielde naast Wense.
    'Moet je wat eten?' Wense knikte met grote ogen. Eva gaf het meisje haar pols, de beet van Wense deed even pijn. Het was alsof twee naalden prikte in haar pols.

    Ignatius stond op en legde zijn hand op zijn hoofd.
    'Wie is je god?'

    Zoë haalde haar schouders op.
    'Nou en. Ik was ook niet van plan om lief te zijn.'

    [ bericht aangepast op 7 juni 2015 - 23:00 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Nou, misschien zou u het eens moeten proberen!'

    Zoë schudde haar hoofd.
    'Ik heb wel wat beters te doen.'
    Toen ze had geslapen, had ze een droom gehad. Een droom die haar tot nieuwe inzichten had gebracht en ze was op een idee gekomen. Het spookte al enige tijd eerder door haar hoofd, maar misschien moest ze er nu maar gewoon aan beginnen. Ze had alleen geen idee hoe en waar .

    [ bericht aangepast op 7 juni 2015 - 23:20 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Wat heeft u dan te doen?' vroeg Alassëa nieuwsgierig.
    'U heeft de laatste dagen hier alleen maar zitten zitten.'

    Zoë vond niet dat ze daar per se op in moest gaan. Ze keek of ze nog waardevolle bezittingen had, maar dat was uiteraard niet zo. Wel toverde ze een nieuw gewaad tevoorschijn. Een purperkleurig exemplaar, waarvan de zomen waren afgezet met koorden van massief goud.
    Uiteindelijk kon ze het niet laten om toch te antwoorden.
    'Ik zit niet maar wat te zitten! Ik ben hard aan het nadenken en nu ben ik klaar om weer naar buiten te kunnen. Dag. Elf.'

    [ bericht aangepast op 8 juni 2015 - 19:46 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes