• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    [ bericht aangepast op 2 feb 2015 - 14:15 ]

    You just ruined my happiness, thanks bitch.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Het is niet alsof er anders normaal antwoord komt, so what's the difference.
    Als je het echt goed had willen maken, had je in elk geval iets gereageerd. Ik laat niemand in mijn leven die er toch niet wilt zijn. Zeker niet als de problemen van een ander "belachelijk" genoemd wordt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Shit... Mijn oma ligt weer in het ziekenhuis.. Het is maar de vraag of ze er deze keer wel bovenop komt )':


    26 - 02 - '16

    Sacramental schreef:
    Het is niet alsof er anders normaal antwoord komt, so what's the difference.
    Als je het echt goed had willen maken, had je in elk geval iets gereageerd. Ik laat niemand in mijn leven die er toch niet wilt zijn. Zeker niet als de problemen van een ander "belachelijk" genoemd wordt.


    Whaaaat, dat mag niemand doen. ;o


    Your make-up is terrible

    Kalon schreef:
    Shit... Mijn oma ligt weer in het ziekenhuis.. Het is maar de vraag of ze er deze keer wel bovenop komt )':

    Sterkte (flower)

    DIAMANTE schreef:
    (...)
    Sterkte (flower)


    Dankjewel <3


    26 - 02 - '16

    Ik dacht dat 'Riptide' door een vrouw was gezongen, maar Vance Joy is een man. Oeps.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik kan me echt niet concentreren op mijn verhaal. Waarom moet dat als ik dit verhaal zo geweldig vind?
    Iemand die wil/kan helpen?

    McLoughlin schreef:
    Ik dacht dat 'Riptide' door een vrouw was gezongen, maar Vance Joy is een man. Oeps.


    Woot, hoor je dat niet? Ik heb pas echt een liedje waar je niet hoort dat het een man is klik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom is dat nummer er niet voor de accordeon? Uugh! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Michonne schreef:
    (...)
    Whaaaat, dat mag niemand doen. ;o

    Tja, dat wordt in zulke woorden toch telkens tegen me gezegd. En dan vinden mensen het vreemd dat ik niets meer kwijt wil aan een ander. Ben ik nou zo gek of wat?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Tja, dat wordt in zulke woorden toch telkens tegen me gezegd. En dan vinden mensen het vreemd dat ik niets meer kwijt wil aan een ander. Ben ik nou zo gek of wat?


    Nee, ben je niet. Ik snap best dat je het dan niet meer tegen iemand wilt vertellen.
    Maar problemen zijn problemen en dat is nooit belachelijk, anders zouden het geen problemen zijn.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)
    Nee, ben je niet. Ik snap best dat je het dan niet meer tegen iemand wilt vertellen.
    Maar problemen zijn problemen en dat is nooit belachelijk, anders zouden het geen problemen zijn.

    Dat bewijst enkel des te meer voor me dat degene op dat moment me niet mag. Het is lastig om iemand in vertrouwen te nemen als je toch alleen kan denken "die gaat het tegen me gebruiken, die mag me niet" etc.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    wat was school weer behulpzaam zeg, eerst het rooster verkloten zodat niemand er meer iets van snapt en als er dan gebeld word met de vraag of de les wel niet doorgaat, "sorry, we kunnen hierbij niet helpen"
    blijkbaar is het erg veel moeite om de desbetreffende docent even te vragen of de les wel/niet doorgaat


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    @Kyle Is dat ook een man die je hoort? O_o

    Natuurlijk krijg alleen ik het weer voor elkaar om een arm te verrekken waarna het na een half uur nog vrij veel pijn doet.. Maar ja, eigen schuld en het zal vast wel weer overgaan. Dood ga ik er toch niet van.

    Overigens ben ik best zenuwachtig over mijn Nederlands examen spreken/gesprekken over twee weken. Ik ben niet goed in monologen voordragen..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."