• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    [ bericht aangepast op 2 feb 2015 - 14:15 ]

    DIAMANTE schreef:
    (...)
    Ja, specifieke mensen inderdaad. Anders zou ik het niet zo openbaar zeggen. (:


    Oké! Ik word er een beetje zat van dat er zo vaak over christenen wordt gepraat alsof we allemaal klootzakken zijn, dus vandaar mijn opmerking (:

    laptop, ik zou het zeer waarderen als je niet constant vastloopt als ik schoolwerk doe


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    Dammit, die presentatie kost me meer tijd en werk dan gedacht... En ik wil niet voor de klas praten! O_O


    Stenenlikker

    Ik moet echt stoppen met hopen en fantaseren dat hij mij zal verassen met valentijn.... naar me toe komt en zegt ik wil haar niet, maar jou.
    Hij heeft een vriendin nu Linda, natuurlijk vond hij je niet echt leuk. Hij heeft toch eerlijk tegen je gezegd dat hij niet zeker wist of hij je wel echt leuk vond?

    Zucht.... ik ben nog steeds verliefd op hem (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Waarom op zoek gaan naar een man als je ook al een ontzettend lief huisdier hebt? XD
    Ik ga Pim beroemd maken en word dan zijn personal agent of zoiets. ^^


    26 - 02 - '16

    Ik weet niet eens wat ik moet zeggen. Rust in vrede, Monty Oum.


    Caution first, always.

    Ah, het was dus wel een groepje...


    Tijd voor koffie.

    Jij bent echt een irritant strontkind, weet je dat? (cat) Die jongen is gewoon een vaag vriendje, why the fuck zit je gênante shipnames (zoals Santa, oh god dat klinkt echt totaal niet) te verzinnen en te doen alsof het mijn toekomstige man is met wie ik naar bed ga en die shit. Serieus, ik schaam me dood voor je.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik haat ongesteld zijn, ik krijg altijd migraine. D: En dan hebben we ook nog eens een muis op zolder, great.


    Your make-up is terrible

    Waarom krijg ik nou geen woorden uit mijn vingers?

    Eindelijk heb ik een nieuw hoofdstuk geactiveerd.
    Nu maar weer eens een hoofdstuk compleet vertalen naar het Engels.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Elros schreef:
    Zucht.... ik ben nog steeds verliefd op hem (cat)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Michonne schreef:
    Ik haat ongesteld zijn, ik krijg altijd migraine. D: En dan hebben we ook nog eens een muis op zolder, great.


    Zal ik Pim even sturen? Pim is een goeie jager. Op het feestje van m'n zus liep 'ie ook al met een muis in z'n bek.



    Jouw muis wil 'ie misschien ook wel hebben, desnoods om eerst mee te spelen en dan op te eten ;3


    26 - 02 - '16

    Kalon schreef:
    (...)

    Zal ik Pim even sturen? Pim is een goeie jager. Op het feestje van m'n zus liep 'ie ook al met een muis in z'n bek.



    Jouw muis wil 'ie misschien ook wel hebben, desnoods om eerst mee te spelen en dan op te eten ;3


    Ik heb zelf drie katten, waarvan er twee ook best muizen kunnen vangen. 8D Maar we gaan niet afwachten tot dat gebeurd is, haha.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik heb zelf drie katten, waarvan er twee ook best muizen kunnen vangen. 8D Maar we gaan niet afwachten tot dat gebeurd is, haha.


    Hmm.. Bij Pim duurt 't ook wel lang hoor. Hij vindt de muizen leuk om in z'n bek te hebben om er vervolgens mee rond te lopen. Pom daarentegen was een tiran. Hij was zwaarlijvig en smeet de muizen altijd op de grond, om er vervolgens met zijn dikke lijf overheen te rollen. I loved that cat :W
    Niet alleen daarom, maar oké. Wens je katten maar succes namens Pim en mij, haha. Zeg maar dat ze die muis snel moeten vangen en opeten!


    26 - 02 - '16