• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    [ bericht aangepast op 2 feb 2015 - 14:15 ]

    DIAMANTE schreef:
    Hij verbied je jongens te omhelzen en hij omhelst zelf wel meisjes? Hypocriet. Beter dump je hem.

    Brr, houd op schei uit. Jongens die hun vriendin een aanraakverbod op andere jongens opleggen zijn echt van die types waar ik met mijn hoofd gewoon niet bij kan. Hoe obsessief ben je dan?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Brr, houd op schei uit. Jongens die hun vriendin een aanraakverbod op andere jongens opleggen zijn echt van die types waar ik met mijn hoofd gewoon niet bij kan. Hoe obsessief ben je dan?

    Nou, die van mij is blijkbaar niet zo obsessief, want hij heeft zelf een vriendin en laat nog weten dat 'ie het niet oke bij me vind. Hoe krom is dat dan? :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben benieuwd wanneer je het door gaat hebben; waarschijnlijk nooit, zoals altijd het geval is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fijn, nu heb ik pijn in mijn hoofd.


    Caution first, always.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Nou, die van mij is blijkbaar niet zo obsessief, want hij heeft zelf een vriendin en laat nog weten dat 'ie het niet oke bij me vind. Hoe krom is dat dan? :')

    Wacht, jij mag geen jongens van hem knuffelen en hij is niet eens in een relatie met jou? Wauw, dat is een nieuw level van triest. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Wacht, jij mag geen jongens van hem knuffelen en hij is niet eens in een relatie met jou? Wauw, dat is een nieuw level van triest. :'D


    Controlfreak lvl 100


    26 - 02 - '16

    Merlyn schreef:
    Ik ben benieuwd wanneer je het door gaat hebben; waarschijnlijk nooit, zoals altijd het geval is.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wiarda schreef:
    (...)
    Wacht, jij mag geen jongens van hem knuffelen en hij is niet eens in een relatie met jou? Wauw, dat is een nieuw level van triest. :'D

    Hij zegt dat hij een vriendin heeft, maar zegt dat hij mij nog 'ergens' mist. Ik geloof er geen fuck van. Of ergens wil ik het gewoon niet geloven, Idunno. :'D En ja, haha. Ik mag niet eens een hartje sturen naar een goede vriend van mij, want toen ging 'ie los.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Atletiek kost dus 34 euro per kwartaal. Dat is duurder dan gehoopt. :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oké, ik ga Tumblr even helemaal negeren en me focussen op JonTron videos. Misschien dat dat wel helpt.


    Caution first, always.

    Tyf op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caffeine schreef:
    (...)
    Hij zegt dat hij een vriendin heeft, maar zegt dat hij mij nog 'ergens' mist. Ik geloof er geen fuck van. Of ergens wil ik het gewoon niet geloven, Idunno. :'D En ja, haha. Ik mag niet eens een hartje sturen naar een goede vriend van mij, want toen ging 'ie los.

    wauw, dat is echt.. zielig. Nooit meer aan beginnen.

    Mijn vriend was eerst ook zo, maar ik heb hem al heel snel duidelijk gemaakt dat ik dat doe als ik wil. Zelfs praten mocht ik niet. En zelf wel met zijn ex praten blijven praten.. yeah right. Gelukkig heeft hij daar nu geen last meer van.

    Gahhh dat was zo goed. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    DIAMANTE schreef:
    (...)
    wauw, dat is echt.. zielig. Nooit meer aan beginnen.

    Mijn vriend was eerst ook zo, maar ik heb hem al heel snel duidelijk gemaakt dat ik dat doe als ik wil. Zelfs praten mocht ik niet. En zelf wel met zijn ex praten blijven praten.. yeah right. Gelukkig heeft hij daar nu geen last meer van.

    Ik haat het echt enorm dat hij zulke dingen naar mijn hoofd verwijt, ik heb alles fout gedaan, terwijl hij het zelf doet. En dat mag dan wel weer opeens. Ik frustreer me er zo erg om, want hij doet wel gewoon bot tegen me - maar o wee, als hij erachter komt dat ik contact, op zo'n manier, met een gozer heb.

    Pfft. Wat heb jij 'm gezegd dan? Weet jij waar het bij je vriend aan lag? Want ik wil echt dat dit stopt. Het doet me echt pijn, lijkt net alsof ik alles maar voor goed moet nemen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fuckdamn. 1.985 woorden voor een post. o.o


    Quiet the mind, and the soul will speak.