• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    [ bericht aangepast op 2 feb 2015 - 14:15 ]

    Whyyyy is dat boek nog niet vertaald? De hunger games en maze runner heb ik dan wel niet gelezen, maar Red Rising en Golden Son wil ik zo graag lezen ^^

    Langzamerhand gaat het steeds meer voelen alsof mijn hoofd gaat ontploffen :c

    Kalon schreef:
    (...)

    Hmm.. Bij Pim duurt 't ook wel lang hoor. Hij vindt de muizen leuk om in z'n bek te hebben om er vervolgens mee rond te lopen. Pom daarentegen was een tiran. Hij was zwaarlijvig en smeet de muizen altijd op de grond, om er vervolgens met zijn dikke lijf overheen te rollen. I loved that cat :W
    Niet alleen daarom, maar oké. Wens je katten maar succes namens Pim en mij, haha. Zeg maar dat ze die muis snel moeten vangen en opeten!


    Haha, dat is geweldig. 8D Pom klinkt echt grappig.

    Zal ik doen!


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Haha, dat is geweldig. 8D Pom klinkt echt grappig.

    Zal ik doen!


    Hij was een kat met enorm veel humor (:
    Ik heb niets dan goede herinneringen aan hem.


    26 - 02 - '16

    Ik snap dat dit bedoeld is voor zelfontwikkeling, maar ik begrijp toch echt niet waarom school denkt dat mensen graag het meest belangrijke moment in hun leven met een groep van 35 klasgenoten willen delen die alles op een dag toch weer doorlullen. Ja, dááág. Daar wordt niemand blij van. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    4 real


    i put the fun in funeral

    Het is ook zo gemakkelijk om mij overal de schuld van te geven, hé. Ik word hier zo levensmoe van.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Omg, Liverpool... nee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gvd, waarom kan ik me niet meer aanmelden op Weheartit? Ik weet zeker dat dat het wachtwoord en inlognaam is.. Kut Firefox.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh my god. You're so cute
    Like, not adorable 'i wanna pinch your cheeks' cute. Well, maybe that too.
    But pretty cute

    Vandaag was geen vruchtbare dag met 200 geschreven woorden. Morgen maar weer proberen om woorden op papier te krijgen.

    Oké, ik zou daar dus niet willen wonen. Nooit niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I'd wish I could say that you're still the one, but I barely know you anymore.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    God, ik vind dit zo erg. Ik zit hier echt te janken om mensen die ik niet persoonlijk ken. De Rooster Teeth en Achievement Hunter community is zo belangrijk voor me en om ze zo te zien... Fuck.


    Caution first, always.

    Hij verbied je jongens te omhelzen en hij omhelst zelf wel meisjes? Hypocriet. Beter dump je hem.