• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    [ bericht aangepast op 2 feb 2015 - 14:15 ]

    Tuurlijk worden ze weer boos als ik het woord "seks" zeg.. Stomme christelijke aanstellers die seks alleen maar als iets vies zien.

    Ik voel me zo ziek.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Godver... Dit zo awkward, vies en vervelend tegelijkertijd.


    26 - 02 - '16

    McLoughlin schreef:
    @Kyle Is dat ook een man die je hoort? O_o

    Natuurlijk krijg alleen ik het weer voor elkaar om een arm te verrekken waarna het na een half uur nog vrij veel pijn doet.. Maar ja, eigen schuld en het zal vast wel weer overgaan. Dood ga ik er toch niet van.

    Overigens ben ik best zenuwachtig over mijn Nederlands examen spreken/gesprekken over twee weken. Ik ben niet goed in monologen voordragen..


    Ja, ja dat is een man hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DIAMANTE schreef:
    Tuurlijk worden ze weer boos als ik het woord "seks" zeg.. Stomme christelijke aanstellers die seks alleen maar als iets vies zien.


    Ik ben niet Christelijk maar zie seks ook als iets overbodigs.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Ik ben niet Christelijk maar zie seks ook als iets overbodigs.


    Dat is iets anders dan 'vies' en boos worden om een woord. 8D


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Dat is iets anders dan 'vies' en boos worden om een woord. 8D


    Nou ja, schoon is seks ook niet :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Nou ja, schoon is seks ook niet :W

    haha, true that.

    Maar het is gewoon niet nodig dat mensen seks nog steeds als iets zien wat achter gesloten deuren moet en waar je nooit over mag praten.

    DIAMANTE schreef:
    (...)
    haha, true that.

    Maar het is gewoon niet nodig dat mensen seks nog steeds als iets zien wat achter gesloten deuren moet en waar je nooit over mag praten.


    Naja ik voel me er ook niet echt gemakkelijk onder hoor, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Naja ik voel me er ook niet echt gemakkelijk onder hoor, hahah.

    Het is ook anders voor iedereen natuurlijk.

    Maar als christelijke mensen of andere geloven, nou eens open konden staan voor de meningen van anderen (over seks), dan was alles een stuk makkelijker. Bij mij thuis wordt er ook écht niet over gesproken. Moest je ook eens proberen..

    DIAMANTE schreef:
    Tuurlijk worden ze weer boos als ik het woord "seks" zeg.. Stomme christelijke aanstellers die seks alleen maar als iets vies zien.


    Ik vind het wel jammer dat je er specifiek 'christelijk' bij zegt, tenzij je het echt over iemand in het bijzonder hebt die toevallig christelijk is, dan heb ik niets gezegd.

    Damn you, iTunes. Ik vind het geweldig dat je mijn privacy zo belangrijk vindt en ook nog eens niet wilt dat ik per ongeluk een album koop dat ik helemaal niet wil, maar om nou letterlijk vijf keer te vragen of ik wel echt echt echt zeker ben van mijn aankopen en dan ook nog tussendoor mij allerlei voorwaarden te laten lezen waarmee ik akkoord moet gaan ... :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mannen die aan ballet doen, het blijft er grappig uitzien.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Holder schreef:
    (...)

    Ik vind het wel jammer dat je er specifiek 'christelijk' bij zegt, tenzij je het echt over iemand in het bijzonder hebt die toevallig christelijk is, dan heb ik niets gezegd.

    Ja, specifieke mensen inderdaad. Anders zou ik het niet zo openbaar zeggen. (:

    Jemig, jij klinkt echt heel erg. En zij ook al!
    Is dat een speciaal clubje of zo?


    Tijd voor koffie.