• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley


    Hij knikte met zijn hoofd en trok me mee de sneeuw door, tot hij de deur opentrok en mij er doorheen trok. Eenmaal binnen liet ik een kleine zucht van opluchting voordat ik mijn armen om mij heen gooide tot poging wat warmer te worden. Het was ijskoud daar buiten. Niet de simpele winters-kou, nee. We konden niet eens vijf minuten buiten blijven zonder te bevriezen. Campbell kroop nog tegen mij aan waardoor er een zwakke glimlachje rond mijn lippen sierde voordat hij me weer door de gangen meetrok, richting de leerlingenkamer toe die verlaten was. Slechts de kleine vlammetje in het openhaard hield deze kamer nog in leven en hoewel ik er naar toe wilde lopen om mezelf ervoor neer te gooien, liet ik mezelf door Campbell meetrekken die naar de slaapkamers toe liep waar de deur achter mij met een zachte klap dicht viel.
    ‘..dankjewel.’ murmelde ik, hoewel ik niet wist waarvoor ik hem bedankte.
    Campbell draaide zich om en ritste mijn jas weer open die inmiddels al nat was, en liet het langs mijn schouders glijden waar ik nog naar staarde, tot het op de grond neerkwam en ik Campbell zijn tedere lippen tegen mijn hals aan voelde drukken, waar mijn hart die bevroren was weer leek te smelten.
    ‘George.. mmh; Fred.’
    Met die woorden liet Campbell mij gauw los alsof hij nu pas merkte dat ik een besmettelijke ziekte had- of iets dergelijks- en wees naar Fred zijn bed toe waar er een bobbel onder de dekens lag. En ja; die bobbel was Fred. Ik wierp nog even een blik naar Campbell toe voordat ik naar de bobbel toe liep waarna ik om zijn bed liep om zijn gezicht te kunnen zien. Merlin, ik hoefde niet eens een familielid- nee- zijn broer of noch zijn tweeling te wezen om te weten dat er iets ernstigs met hem aan de hand was. Nou ja, ernstigs; hij was verdrietig.
    ‘Fred..?’ begon ik en wierp nog even een blik naar Campbell toe voordat ik naast zijn bed knielde en de dekens wat weghaalde zodat ik hem beter kon zien.
    ‘Fred, gaat het? wat is er gebeurd?’ vroeg ik dan, lichtelijk bezorgd.


    Yay, Computer xq heel lief van mijn zus die de computer aan mij geeft aangezien ik haast uren voor haar neus stons te zeuren en smeken. Dus niet klagen; ik weet dat het een slechte post is maar ik kon tenminste wat posten :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Solangelo schreef:
    (...)

    :O Maar we zijn de drie musketiers en met zijn drieën staan we sterk. Hopelijk lukt het snel (:


    over een maandje pas krijg ik een nieuwe telefoon want mijn huidige is nu officieel dood, dus tot die tijd moet ik het doen met een computer die haast altijd bezet is, ik heb geluk dat ik nu nog even op Q kan :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    We kunnen dit niet laten doodgaan (huil)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    We kunnen dit niet laten doodgaan (huil)



    ik heb letterlijk de leptop van min zus naar mijn kamer gesmokkeld, puur om te kijken hoe het ging met jullie (: maar Naomi is zo te zien vandaag niet eens online gekomen. Beter voor mij xq

    maar het gaat niet doodlopen. dat sowieso niet. alleen zit ik in een ietwat moeilijke periode, niet alleen met Q maar ook met school en thuis en ect. dus deze maand kan je alleen George, Ralf en Leo wat missen en Naomi komt denk ik straks wel online aangezien ze soms tot rond deze tijdstip offline blijft (ghehe, ikke stalker) dus kan jij lekker verder met kealathan rpg'en (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)


    ik heb letterlijk de leptop van min zus naar mijn kamer gesmokkeld, puur om te kijken hoe het ging met jullie (: maar Naomi is zo te zien vandaag niet eens online gekomen. Beter voor mij xq

    maar het gaat niet doodlopen. dat sowieso niet. alleen zit ik in een ietwat moeilijke periode, niet alleen met Q maar ook met school en thuis en ect. dus deze maand kan je alleen George, Ralf en Leo wat missen en Naomi komt denk ik straks wel online aangezien ze soms tot rond deze tijdstip offline blijft (ghehe, ikke stalker) dus kan jij lekker verder met kealathan rpg'en (:


    Ik hoop echt dat het snel weer beter met je gaat (flower)
    En op de één of andere manier gaat het rpen altijd opeens heel sloom als er maar twee online zijn. Maakt niet uit wie het zijn, het is gewoon zo. Één voor allen en allen voor één :Y)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Stilte (huil)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Stilte (huil)


    idd :'o

    misschien kun je Fred alvast posten aangezien Campbell al geweest was. dan is de volgorde gewoon Campbell-George-Fred ?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wat moet ik dan posten?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oh laat maar, zie het al.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    Eerst voelde het alleen maar leeg, omdat ik Ralfs hart in mij had, maar stukje bij beetje ging die weg. De pijn kwam geleidelijk maar zeker naar binnen en nu brandt het in mijn hart. Het brandt alsof de duivel erin is gekropen en nu zijn sigaret erop uit drukt.
    Hij is weg. Weg. En hij is verdrietig, door mij. Ik heb hem en mij dit aangedaan door domme keuzes te maken en nu ben ik alleen. Ik haat mezelf ervoor en weet niet meer wat ik moet doen. Daarom ben ik onder de deken gaan liggen en heb ik me afgesloten van de buitenwereld, in de hoop dat ik alles zou vergeten.
    ‘Fred..?’ Ik hoef niet te vragen wie de dekens van me weghaalt. George, mijn evenbeeld, is het en hij is er nog voor mij. ‘Fred, gaat het? wat is er gebeurd?’
    Ik schud mijn hoofd omdat ik niet wil praten. 'Ik haat mezelf,' zeg ik zachtjes. 'Ik doe iedereen pijn van wie ik hou. I-ik zou hier niet moeten zijn en jullie zouden allemaal veel gelukkiger zijn zonder mij. C-campbell en jij zouden dan waarschijnlijk heel gelukkig zijn. Leo. R-r.' Ik stop omdat ik zijn naam niet uit kan spreken. 'Iedereen.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    het is echt veels- veels te stil hier :'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ik zou wel willen posten omdat ik bang begin te worden dat dit zo nu en dan dood zal lopen, maar liever post ik niet aangezien Campbell eigenlijk aan de beurt is en ik wil niets doen zonder Naomi haar toestemming D:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ... zou ik dan maar verklappen; dat wanneer ik thuis ben ga posten enneh jonah moet nog op kealan reageren xd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    ... zou ik dan maar verklappen; dat wanneer ik thuis ben ga posten enneh jonah moet nog op kealan reageren xd.


    twee dagen lang offline; ik dacht serieus dat je opgepakt was omdat je een poging waagde Dylan te ontvoeren of zo :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Philip schreef:
    ... zou ik dan maar verklappen; dat wanneer ik thuis ben ga posten enneh jonah moet nog op kealan reageren xd.


    Oh echt waar? Sorry


    Spoiler alert: you will save yourself