• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    woohoo, vierde post :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ik wil dit niet meer :'(


    Ik heb al een plan voor het bal met Fred. Dus als we daar zijn dan wordt het (hopelijk) weer beter.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Zullen we zo naar de Hog’s Head gaan? Daar hebben ze wat sterkers dan boterbier. Zullen we eens zien hoe stoer onze captain eigenlijk echt is.’ Meteen draaide ik me weer naar Jonah toe waar ik hem weer ongelovig aan staarde. Merlin- hij wist dat ik nog nooit gedronken had; toch? Hoewel hij ook niet wist dat hij mijn eerste kus was; mijn eerste in alles. Alleen al door die gedachten voelde ik mijn wangen rood worden.
    ‘Dan doen we een drankspel. Iemand nog een leuke?’ ik keek even rond de tafel heen terwijl Victoire gewoon verveeld; Jonah aan keek voordat ik naar May keek die geschokt leek.
    ‘Jonah, je weet dat het misschien geen goed idee is in verband met je-‘ meteen kapte Jonah haar af.
    ‘Dat maakt niks uit.’ Verbaasd keek ik naar iedereen voordat ik toch wat onzeker mijn jas weer aan deed; terwijl Victoire even uitdagend naar Jonah keek.
    ‘We kunnen I have never ever spelen; dan zegt die persoon I have never ever stole anyones boyfriend; en diegene die dat wel gedaan hebben- mogen drinken.’ Poeslief keek ze naar Jonah waardoor ik even onopvallend aan de kraag van mijn shirt zat waar ik ongemakkelijk aan trok waarbij ik zachtjes kuchte. ‘..Of natuurlijk Truth or Dare. Net wat jij wilt.’ Met dat greep ze naar haar jasje waarbij ze die dicht knoopte om haar trui in haar tasje te doen. Snel betaalde ik bij madame rosmerta om Victoires greep rond mijn arm te voelen. Blijkbaar wist ze al waar Hogs head was; en ergens deed het me afvragen hoe ze het wist terwijl de sneeuw weer in mijn haar viel en me algauw tot een verschrikkelijk sneeuwmonster veranderden. Ze trok demonstratief de deur van Hogs head aan waar ze alsof de kroeg van haar was meteen met een toverstok al die misselijkmakende spinnenwebben weg; zoals ze hardop zei. Meteen kwam de barman aangewaggeld terwijl ik toch wat onzeker midden in de zaak stond. Ik was hier nooit geweest en ik had nooit gedronken. Waarom deed Jonah dit me in vredesnaam aan.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    hij komt er ook nu pas achter he :p niet eens nu; George is traag van begrip x') geloof me; als hij ziet hoe dun Campbell word, dan voert hij de vettige broodjes van Madama Plijster echt waar aan hem, net als wat George ook zei :p


    Hij is niet traag van begrip hoor (A) dit hele gebeuren speelt zich alleen al af sinds de zomervakantie en is verergerd geworden toen op Hogwarts :Y)
    Maar maakt niet uit; want ik heb denk ik een gruwelijk idee :'3

    Edit: waardoor je me waarschijnlijk voor de rest van d leven voor gaat haten.. maar het gebeurd pas aan einde van t school jaar; Maybe :Y)

    [ bericht aangepast op 7 feb 2015 - 16:22 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    'Waarschijnlijk, en misschien was ik gelukkig geweest, maar ik heb Ralf nu, Leo.'
    En ja; hij had het gehoord. Ik voelde zijn hand die hij om die van mij sloot waardoor ik lichtelijk geschrokken opkeek en Fred wat verward aankeek.
    ‘Fred..’
    'Ik wens je echt al het geluk op de wereld toe en dat je ooit de persoon vindt waar je gelukkig mee kan zijn. Jij verdient niks minder. Ik hou van je,' zegt hij, de laatste zachtjes. Ik keek hem nog even aan voordat ik zachtjes met mijn hoofd schudde.
    ‘Fred..’ herhaalde ik zachtjes. Merlin, ik weet niet van waar deze gevoel komt, maar voor een fractie van een seconde hoopte ik maar zo vurig dat Ralf plotseling dood zou vallen en ik Fred voor mezelf zou houden. Die gedachtes duwde ik vliegensvlug weer weg en had het zelf niet eens in de gaten dat ik me voorover geboogd had en onze lippen nog een aantal millimeters van elkaar gescheiden waren, tot ik weer achteruit deinsde en me met een ruk omdraaide.
    ‘sorry. Eh- dankjewel, ik zie je straks wel weer.’ Murmelde ik en beende vliegensvlug de leerlingenkamer uit.

    …Kill me.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Philip schreef:
    (...)

    Hij is niet traag van begrip hoor (A) dit hele gebeuren speelt zich alleen al af sinds de zomervakantie en is verergerd geworden toen op Hogwarts :Y)
    Maar maakt niet uit; want ik heb denk ik een gruwelijk idee :'3

    Edit: waardoor je me waarschijnlijk voor de rest van d leven voor gaat haten.. maar het gebeurd pas aan einde van t school jaar; Maybe :Y)



    wat is het :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Leo Jordaan

    'Waarschijnlijk, en misschien was ik gelukkig geweest, maar ik heb Ralf nu, Leo.'
    En ja; hij had het gehoord. Ik voelde zijn hand die hij om die van mij sloot waardoor ik lichtelijk geschrokken opkeek en Fred wat verward aankeek.
    ‘Fred..’
    'Ik wens je echt al het geluk op de wereld toe en dat je ooit de persoon vindt waar je gelukkig mee kan zijn. Jij verdient niks minder. Ik hou van je,' zegt hij, de laatste zachtjes. Ik keek hem nog even aan voordat ik zachtjes met mijn hoofd schudde.
    ‘Fred..’ herhaalde ik zachtjes. Merlin, ik weet niet van waar deze gevoel komt, maar voor een fractie van een seconde hoopte ik maar zo vurig dat Ralf plotseling dood zou vallen en ik Fred voor mezelf zou houden. Die gedachtes duwde ik vliegensvlug weer weg en had het zelf niet eens in de gaten dat ik me voorover geboogd had en onze lippen nog een aantal millimeters van elkaar gescheiden waren, tot ik weer achteruit deinsde en me met een ruk omdraaide.
    ‘sorry. Eh- dankjewel, ik zie je straks wel weer.’ Murmelde ik en beende vliegensvlug de leerlingenkamer uit.

    …Kill me.


    You didn't... Oh Merlin (huil)
    Auch ik maakte het rood en nu staat er tussen haakjes 'red' naast (huil)(huil)

    [ bericht aangepast op 7 feb 2015 - 16:32 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)


    wat is het :'o


    You'll not know.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Solangelo schreef:
    (...)

    You didn't... Oh Merlin (huil)
    Auch ik maakte het rood en nu staat er tussen haakjes 'red' naast (huil)(huil)


    Hij meemde het niet, echt niet )':

    Ohmerlin, Red volgt ons, het is een teken dat we moeten stoppen met deze drama :'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hij meemde het niet, echt niet )':

    Ohmerlin, Red volgt ons, het is een teken dat we moeten stoppen met deze drama :'(


    De kleur rood zal nooit meer hetzelfde zijn....


    Spoiler alert: you will save yourself

    Philip schreef:
    (...)

    You'll not know.


    Aaaargh, nu ben ik nieuwsgierig door jou :'o shii, nu weet ik hoe jik je voelde toen ik zei dat ik een idee had xq nouuuuuuuu >:'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Aaaargh, nu ben ik nieuwsgierig door jou :'o shii, nu weet ik hoe jik je voelde toen ik zei dat ik een idee had xq nouuuuuuuu >:'o


    x'D de enige manier is om de tijd sneller te laten gaan x'D anders kunnen we doen dat het nu avond is en Fred & George zwerkbaltraining hebben? x'd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Solangelo schreef:
    (...)

    De kleur rood zal nooit meer hetzelfde zijn....




    Ik denk dat als ik een rode appel in mijn hand krijg, dat ik spontaan begin te huilen en memsem gaan zich afvragen waarom ik door een appel sta te huilen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)



    Ik denk dat als ik een rode appel in mijn hand krijg, dat ik spontaan begin te huilen en memsem gaan zich afvragen waarom ik door een appel sta te huilen.


    (huil) Zou ik ook kunnen doen. Of als ik mijn zusjes kamer binnen loop; haar hele kamer is rood.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Philip schreef:
    (...)

    x'D de enige manier is om de tijd sneller te laten gaan x'D anders kunnen we doen dat het nu avond is en Fred & George zwerkbaltraining hebben? x'd


    Maar als de tijd sneller gaat, dan betekent dat we sneller bij het einde van het jaar komen en als dat gaat gebeuren, eindigt deze rpg veels te snel :'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••