• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Caffeine schreef:
    Omg, ik zit opgescheept met een stel idioten =-=


    26 - 02 - '16

    ik voel me beledigt (huil)


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Pff mag ík zometeen anderhalf uur gaan rijden naar Apeldoorn. En vanavond weer terug natuurlijk. En dan wordt het geen muziek luisteren die ik leuk vind, want mama gaat ook mee en die vind mijn muziek niet leuk.
    Rijden is leuk, maar anderhalf uur zonder je favoriete muziek is lang. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fereale schreef:
    Ons eerst verrassen met een hond en dan obs vervolgens zo'n schuldgevoel aanpraten zodat ze weer weg kan gaan. Dit keer haat ik mijn moeder echt. Ze mag van mij dood neervallen, zo'n rotgevoel geeft ze me al sinds we haar hebben. Je kaan zelf toch ook wel bedenken dat je aan een puppy eerst veel werk hebt?!!!!!


    Whut, moet Yentl weg? D: Puppy's zijn inderdaad veel werk aan het begin, maar als je ze goed opvoedt, heb je daarna jarenlang een hele lieve, brave hond.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    En daar gaat weer een vriendschap door de plee.


    Ik heb een 8 voor PWS! (hoera)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Square schreef:
    (...)

    Whut, moet Yentl weg? D: Puppy's zijn inderdaad veel werk aan het begin, maar als je ze goed opvoedt, heb je daarna jarenlang een hele lieve, brave hond.


    Dat zeg ik ook de hele tijd, maar mijn moeder heeft een burn-out en kan dit er opeens niet meer bij hebben. Ik heb haar zover gekregen dat we het nog een paar weken aankijken dus ik hoop echt dat het beter gaat. D:
    Ik doe mijn schoolwerk al 's nachts zodat ik overdag op haar kan letten en zij dat er niet bij heeft. Op dit moment kan ik echt janken. Die stomme onzekerheid. D:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Now I want a boyfriend. D:
    Why do movies with happy endings always make me feel so sad. They're called happy endings. I'm supposed to be happy. What is this life?


    kindness is never a burden.

    Waarom lak ik mijn nagels voor het afwassen? (no_chears) I feel stupid.


    Your make-up is terrible

    En natuurlijk ben ik nu ziek.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik liep bijna tegen je aan, en je keek niet eens. . . Dat deed mentaal pijn, klootzak.

    Je was er ook niet voor mij, dus ik hoef je gezeik niet te horen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Die foto maakt me echt zo fangirlerig..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Yesh, mijn Tumblr heeft bijna 800 hits! c: Ik twijfel alleen enorm of ik mijn format niet moet wijzigen naar meer dan alleen trouwjurken, aangezien ik graag veel reblog en post, maar ik de echt leuke jurken nu heb gehad en ik niet graag te vaak opnieuw reblog. Dat ik dan ook wat ga concentreren op trouwboeketten, foto's waar ook bruidmeisjes op staan, etc. is misschien wel leuk? Ik heb al zo veel mooie voorbij zien komen en ik denk echt dat het een improvement zou zijn voor mijn blog, maar ik twijfel... Ik heb met dit format nu eindelijk 280 followers, is het wijs om het aan te passen? Straks verlies ik followers en dat zou ik jammer vinden. :/ Hmm, ik hoop nog echt dat die post iets meer viral gaat.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    tuurlijk is het niet jou probleem als docent als straks weer iedereen een onvoldoende heeft omdat je weigert uit te leggen


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    Zo fijn dat als je mensen op Tumblr helpt en je ze dan een bericht stuurt en ze niet eens de gutts hebben om te antwoorden. Bah.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife