• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    You're so cute <3


    26 - 02 - '16

    Waarom wist ik dat dit niet eerlijk zou verlopen? Ik mag mijn klasgenoten bij deze dus niet meer. :')

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 19:48 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    My god, ASOIAF heeft me echt geruïneerd. Neef/nicht koppels is niet zó veel incest en ik moet onthouden dat bastaarden in dit universum gewoon kunnen erven. Weird shit.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Deze dag is echt zo'n dag waarop ik me afvraag waarom mijn ouders niet gewoon anticonceptie hadden kunnen gebruiken in plaats van mij op te schepen met deze shitwereld waarin ik helemaal niet wil leven.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    God, zelfs op mijn 19e ben ik totaal niet klaar voor een 'relatie'. ;')

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 20:50 ]


    Caution first, always.

    Soms vraag ik me echt af waarom je nog contact met me hebt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Natuurlijk ben ik weer zo'n type dat met d'r vriend op Valentijnsdag naar de bioscoop gaat om een actiethriller te zien.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Het zou gewoon eens leuk en handig zijn als mensen deden wat de bedoeling was bij een RPG.


    Your make-up is terrible

    Ik twijfel af en toe, maar nu niet.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik weet niet of ik nog wel over hem wil horen....
    Dear, waarom laat je hem mij vragen wat jij met je haar moet doen? Ik heb er totaal geen zeggenschap meer over, doe wat jij wilt, laat het niet afhangen van mijn mening....


    Stenenlikker

    Oh, wat ben jij toch een kutwijf. Ik lach me kapot om je en niet in de positieve zin.


    Caution first, always.

    Michonne schreef:
    Het zou gewoon eens leuk en handig zijn als mensen deden wat de bedoeling was bij een RPG.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sure, ignore me. I just love to be ignored.


    kindness is never a burden.

    Mijn username is swag.

    En het is zo raar om terug te kijken op mijn tijdlijn. Allemaal berichtjes van mijn ex staan er nog, en likes en tags van een meisje dat nu overleden is.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jonty -> Gonplei


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.