• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ^ Je was echt bang dat Vickvick zou komen wanneer George weg was of niet; waardoor je me dwingt Campbell eerst George te laten verlaten dan andersom D';

    Post previous page :'x

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 23:12 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    ^ Je was echt bang dat Vickvick zou komen wanneer George weg was of niet; waardoor je me dwingt Campbell eerst George te laten verlaten dan andersom D';

    Post previous page :'x


    Jup


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    ‘nee hoor.’ Hij lijkt heel erg kalm, iets wat ik nu totaal niet ben. Niks komt goed. 'mij maakt het niets uit- ik bedoel- we zijn toch nog steeds vrienden? Ehm- ik wil je wel helpen. Wat het ook is.’
    Ik schud mijn hoofd en kijk weg. 'Ik wil geen hulp. Iedereen doet alsof ik gewoon even hulp nodig heb om zijn hart terug te winnen en daarna het leven weer gewoon verder kan gaan. Niemand snapt waarom ik dat niet wil. Hij moet zonder mij gelukkig zijn, want ik hou van hem.' Ik kijk weg en probeer Leo's blik te mijden. Ergens ben ik bang dat hij gaat zeggen dat ik het zo goed doe, maar ik wil ook niet dat hij tegen mij zegt dat ik slechte keuzes maak.
    'Wil je me waarschuwen als George hierheen komt? Ik wil hem nu helemaal niet zien, hij begrijpt het niet.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Aron

    Toen Fred mij samen met de ring verliet, wist ik dat het deze keer echt was. Het was echt voorbij. Daarom zat ik dus in de hoekje van een klaslokaal, huilend en snikkend tot Campbell mij zag en naast mij op het grond kwam ziiten
    ‘..wat is er toch Ralf; Ik bedoel- Fred gaat kapot zonder jou; en jij gaat kapot zonder hem, waarom kunnen jullie het niet bijleggen? Hij heeft twee keer een fout begaan; een écht foute fout.. maar is er geen pluspunt aan dat hij uiteindelijk- door al zijn fouten, jou het liefst van alles niet kwijt wilt raken? Hij mist je, Ralf en jij mist hém. Anders huilde jullie beide niet of dacht Fred niet aan zelfmoord.'
    ik schudde met mijn hoofd en veegde mijn zoveelste traan ruw weg.
    'i-i-ik k-kan het n-niet..' snikte ik zachtjes.
    'i-ik wil g-geen keuzes m-maken- d-dit is al d-de tweede keer- i-ik ben zo w-woest, z-zo gebroken..'
    Ik keek weer weg om voor me uit te kunnen staren terwijl de tranen geruusloos langs mijn wangen gleden, waar ik geen moeite meer deed om ze weg te vegen.
    'i-ik ben het zat..' het is dat ik weet dat hij geen zelfmoord zal plegen, want hij heeft Leo nog en al die persinen die van hem houden. Ik heb niemand, op mijn oom na, wie ik nog steeds niet geuild heb, ook..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leo jordaan

    'Ik wil geen hulp. Iedereen doet alsof ik gewoon even hulp nodig heb om zijn hart terug te winnen en daarna het leven weer gewoon verder kan gaan. Niemand snapt waarom ik dat niet wil. Hij moet zonder mij gelukkig zijn, want ik hou van hem. Wil je me waarschuwen als George hierheen komt? Ik wil hem nu helemaal niet zien, hij begrijpt het niet.'
    ik keek hem nog even verward aan voordat ik zachtjes met mijn hoofd knikte.
    '..maar Fred, ze willen je helpen omdat ze om je geven, omdat ze je niet verdrietig willen zien,' ze ik en keek even naar mijn handen voordat ik ze in mijn broekzakken liet glijden.
    'vertel hun gewoon hoe het echt zit, dat je Ralf alleen wilt laten omdat je om hem geeft. Hoewel ik er anders over denk, ik bedoel, jullie houden toch wel van elkaar? Alleen omdat- omdat.. Ik er tussen kwam is het nu uit tussen jullie.'
    ik beet zachtjes op mijn lip voordat ik mijn handen weer uit mijn broekzak haalde en impulsief naar zijn hand greep.
    'weet je wat.. We- eh, als je wilt kunnen we..'
    ik keek op, recht in zijn starende, bruine ogen. Merlin, ik kon niet eens een seconde lang naar zijn ogen staren en keek weer weg. Echter ving ik een glimp op van George, die achteraan tegen het deur aanleunde en met zijn gekruiste armen naar ons staarde. Toen hij zag dat ik naar hem keek, schudde hij zahtjes met zijn hoofd.
    'George staat bij het deur; hj kijkt naar ons.' murmelde ik snel waarna ik me omdraaide en Fred mee, verder van het deur vandaan trok. En toen ik weer omkeek, zag ik George nog net weglopen.
    'dus, eh-' ging ik verder, lichtelijk nerveus door de dodeijke blik van George net.
    'als je wilt kunnen we naa zweinsveld- of de keukens toe om.. Om gewoon wat te drinken, je hoofd wat leeg maken..?'

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 12:05 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik begin leo te haten :< en ik ben bang dat fred nu zijn relatie met george gaat verpesten door boos op george te worden...

    Daarnaast weet ik zeker dat als het uit was tussen cage dat fred ze naar elkaar toe getrokken had en in een kamer opgesloten, dus eigenlijk is fred gemeen naar george die hem alleen wilt helpen... :/

    Ik laat overigens viccy vanavond niet komen want leo is dan dronken..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Ik begin leo te haten :< en ik ben bang dat fred nu zijn relatie met george gaat verpesten door boos op george te worden...

    Daarnaast weet ik zeker dat als het uit was tussen cage dat fred ze naar elkaar toe getrokken had en in een kamer opgesloten, dus eigenlijk is fred gemeen naar george die hem alleen wilt helpen... :/

    Ik laat overigens viccy vanavond niet komen want leo is dan dronken..


    Ik geef linde a.k. Fred hier daarom twee keuzes, naar George en Campbell gaan of samen met Leo dronken worden. Zullen we zeggen dat dit een keuz is dat alles bepaald? En Georgeis al boos op die twee.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ik heb dus een feeling voor Cage & Caleo want meestal weet ik wel wat ik moet schrijven maar voor Calf... dat is hopeloos D'; ik en Camp kunnen niemand troosten ;'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘i-i-ik k-kan het n-niet.. i-ik wil g-geen keuzes m-maken d-dit is al d-de tweede keer i-ik ben zo w-woest, z-zo gebroken.. i-ik ben het zat..’ tranen gleden van zijn wangen en ik kon het niet helpen om mezelf af te vragen hoe ik in vredesnaam hier tussen beland was. Simpel eigenlijk; Fred was Georges tweelingbroer en gezien ik George altijd volgde; betekende ook dat ik zijn familiedrama vermengd werd. Het was raar; het was dom om te zeggen dat ik Ralf zou troosten; of überhaupt met hem praten. Ik was een vreemde voor hem; en andersom ook. Iemand zoals Leo of George zou wel geweten hebben wat ze moesten doen gezien die duizenden vrienden hadden.
    ‘Om eerlijk te zijn; ik heb geen flauw idee hoe ik je moet troosten of kan helpen…’ met dat zweeg ik weer waar ik nerveus aan mijn broek ging pulken. Ook al had George honderd jongens gezoend in de tijd dat ik hem ken; dan zou ik hem alsnog terug nemen; zelfs als hij meer dan dat gedaan had. Ik kon en wilde niet zonder hem; ook al kwetst hij me misschien diep door andere jongens of meisjes te kussen. Wat maakte het eigenlijk uit; misschien had hij dat wel gedaan en dan zou dat mijn eigen schuld wezen. Ik had zelf tegen hem gezegd dat hij alles mocht doen wat hij wilde; maar als ik dat niet gezegd had was ik hem waarschijnlijk allang kwijt. Dat was dan ook een van de redenen waarom ik altijd maar huiswerk maakte en hem alleen bij zijn vrienden liet. Deels omdat niemand mij leuk of aardig vond; wat enorm begrijpelijk was en de andere deel was zodat George zich niet schuldig hoefde te voelen en alles kon doen wat hij wilde.
    ‘..Ik snap het gewoon niet.. hij houd van jou; jij houd van hem; waarom hebben jullie dan ruzie? Waarom ben je dan niet bij elkaar; waarom zou je jezelf behoeden van iets wat je wilt terwijl je weet dat de ander het ook wilt? Ik snap het niet; Ralf- Echt niet; en ik snap wel dat je het niet leuk vind, want je bent leuk en lief.. en jij bent wat waard; maar Fred stelt jou hoger op dan Leo- anders zou hij toch niet nu verdrietig zijn?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik zit vast in lift. Hoezee


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Ik zit vast in lift. Hoezee


    In 't bedrijf waar je werkt? x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik kwam ooit bijna met een lerares vast te zitten in een lift 0.o


    Spoiler alert: you will save yourself

    Philip schreef:
    (...)

    In 't bedrijf waar je werkt? x'D


    Ja. Om de lift te kunnen gebruikenm heb je een code nodig. Zonder de code kan je nergens heen gaan en zodra dedeur achter je sluit, kan je zonder de code er ook niet meer uit en.. Tja.. Ik had de code vergeten


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ralf Auron

    ‘Om eerlijk te zijn; ik heb geen flauw idee hoe ik je moet troosten of kan helpen.. Ik snap het gewoon niet.. hij houd van jou; jij houd van hem; waarom hebben jullie dan ruzie? Waarom ben je dan niet bij elkaar; waarom zou je jezelf behoeden van iets wat je wilt terwijl je weet dat de ander het ook wilt? Ik snap het niet; Ralf- Echt niet; en ik snap wel dat je het niet leuk vind, want je bent leuk en lief.. en jij bent wat waard; maar Fred stelt jou hoger op dan Leo- anders zou hij toch niet nu verdrietig zijn?’
    Ik bleef zwijgend naar het muurtje ver tegenover mij staren en dacht na over zijn woorden. Dat ik van hem hou- dat ik bij hem wil zijn.. merlin..
    '..ik.. Ik hou niet van hem.'
    al bij deze woorden brak mijn hart in duizenden kleine stukjes.
    'Campbell.. je hoeft me niet te troosten.. Ik- ik weet dat George je gestuurd heefd.. I-ik wil eventjes a-alleen zijn.'


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Fred Weasley

    '..maar Fred, ze willen je helpen omdat ze om je geven, omdat ze je niet verdrietig willen zien,' zegt hij. Ik probeer rustig te blijven en niet tegen hem te schreeuwen, aangezien hij dat niet verdient. 'Vertel hun gewoon hoe het echt zit, dat je Ralf alleen wilt laten omdat je om hem geeft. Hoewel ik er anders over denk, ik bedoel, jullie houden toch wel van elkaar? Alleen omdat- omdat.. Ik er tussen kwam is het nu uit tussen jullie.' Hij pakt mijn hand vast en ik weet niet goed wat ik moet doen. Ergens wil ik Ralf vergeten, maar aan de andere kant weet ik dat ik nooit een relatie zoals die met Ralf zal hebben.
    'weet je wat.. We- eh, als je wilt kunnen we..' Hij maakt zijn zin niet af. 'George staat bij het deur; hj kijkt naar ons.' Hij trekt me mee en ik kijk waar hij heen kijkt en zie dat George wegloopt.
    'dus, eh- Als je wilt kunnen we naar zweinsveld- of de keukens toe om.. Om gewoon wat te drinken, je hoofd wat leeg maken..?'
    Ik schud mijn hoofd. 'Misschien zometeen. Ik moet eerst even iets afhandelen,' zeg ik zachtjes en ik loop naar George toe, die ik bij zijn schouder vast pak.
    'Luister, het maakt me niet uit wat je redenen dan ook zijn, maar laat me met rust. Ik ben niet hulpeloos en ik kan mijn eigen problemen best wel oplossen. Of wil je niet dat ik bij je rond loop te zeuren en je o zo perfecte leven verpest, hè?' Ik weet dat hij het niet verdient, maar hij moet eens leren zijn neus niet in andersmans zaken te steken.
    'Ik heb je hulp niet nodig,' zeg ik dan nog snel.


    Spoiler alert: you will save yourself