• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Solangelo schreef:
    Ik heb echt geen idee wat ik met Jonah moet schrijven. En je hebt mijn laatste zin genegeerd ):<


    Geheheh :'D Kealan is een kluis; en er moet een sleutel zijn om een kluis te openen ^^. Iedereen gaat anders met zijn/haar privé dingen om.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Geheheh :'D Kealan is een kluis; en er moet een sleutel zijn om een kluis te openen ^^. Iedereen gaat anders met zijn/haar privé dingen om.


    Uhg wat moet Jonah doen om die sleutel te krijgen? Hij moet echt May vermoorden en Kealan aar hart serveren om hem te laten geloven dat hij om hem geeft ofzo.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Uhg wat moet Jonah doen om die sleutel te krijgen? Hij moet echt May vermoorden en Kealan aar hart serveren om hem te laten geloven dat hij om hem geeft ofzo.


    Nee... het is niet dat Kealan niet gelooft dat hij om hem geeft.. hij is gewoon eenmaal.. koppig als het over privé dingen aan komt. Nou niet echt koppig.. meer gesloten. Hij is gewoon bang dat hij een mietje is en doet dan ook zijn thuissituatie af dat veel mensen het erger dan hem hebben; waardoor hij gewoon niet klaagt en maar door gaat :'x Daarnaast heeft Jonah het volgens mij ook rotter thuis dan Kealan dus dat scheelt weer :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley


    'Het enige wat ik doe is levens verpesten en iedereen moet uit mijn buurt blijven voordat ik ze pijn doe. Ik wil niet dat Ralf en ik weer iets krijgen, aangezien hij zonder mij gelukkig kan worden. Het zelfde geldt voor Leo. En dan is hij oprecht gelukkig met iemand anders. Jullie kunnen jullie hele leven samen zijn zonder mij als een vijfde wiel aan de wagen erbij en zo is iedereen waarom ik geef, gelukkig.'
    ik schudde wat met mijn hoofd waarna ik Campbell weer aankeek die een stap van mij vandaan zette waarna ik hem ietwat verbaasd aankeek. Merlin, steeds vaker krijg ik de gedachtes dar camp gewoon bang voor mij is, en mij niet veraat omdat hij bang is dat ik boos ga worden..
    'nee, Fred..' fluisterde ik dan voordat ik hem weer aankeek.
    'niemand gaar gelukkig worden door of na jouw dood. Wist je nog hoe iedereen was toen we dachten dat jedood zou gaan?' vroeg ik dan en keek stiekem terug naar Campbell.
    '..ik zweer in Merlijns naam.. Als jij dood gaat of zelfmoord pleegt, ik spring achter je aan.'

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 7:21 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Wederom, niet klagen over deze mislukte post a.u.b, hoewel ik trots ben dat deze mob kan copieeren


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Wederom, niet klagen over deze mislukte post a.u.b, hoewel ik trots ben dat deze mob kan copieeren


    Merlin; je weet niet hoe sad ik door jou ben door het laatste zinnetje D';
    Mehh. Campbell isn't worth anything.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Nee... het is niet dat Kealan niet gelooft dat hij om hem geeft.. hij is gewoon eenmaal.. koppig als het over privé dingen aan komt. Nou niet echt koppig.. meer gesloten. Hij is gewoon bang dat hij een mietje is en doet dan ook zijn thuissituatie af dat veel mensen het erger dan hem hebben; waardoor hij gewoon niet klaagt en maar door gaat :'x Daarnaast heeft Jonah het volgens mij ook rotter thuis dan Kealan dus dat scheelt weer :p


    Jaja maar dat kan hij niet weten want hij weet niet wat er is waardoor Kealan zo gesloten is. Hij wil gewoon heel erg graag helpen en dat Kealan gelukkig is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Waar is Leo trouwens?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Waar is Leo trouwens?


    NEE FRED NEE. BLIJF BIJ LEO UIT DE BUURT :< SERIEUS ALS JE ZE GAAT KOPPELEN LINDE. IK LAAT JE OPETEN DOOR PLUISJE; DOOR ZIJN EERSTE MOND; WAAR JE OPGEKNAAGD WORD DOOR DE TWEEDE MOND OM UITGETUFT TE WORDEN UIT DE DERDE MOND OM VERBRIJZELD TE WORDEN DOOR ZIJN KONT WAAR NORBERT DE DRAAK JE OP KOMT SMIKKELEN ALS JELLY.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Merlin; je weet niet hoe sad ik door jou ben door het laatste zinnetje D';
    Mehh. Campbell isn't worth anything.


    Merlin; je weet niet hoe sad ik door jou ben door het laatste zinnetje D';
    Campbell is worth everything.

    Ik heb je post even verbeterd :Y)
    Ligt het trouwens aan mij of staan er echt veel enters bij het stukje van George?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Philip schreef:
    (...)

    NEE FRED NEE. BLIJF BIJ LEO UIT DE BUURT :< SERIEUS ALS JE ZE GAAT KOPPELEN LINDE. IK LAAT JE OPETEN DOOR PLUISJE; DOOR ZIJN EERSTE MOND; WAAR JE OPGEKNAAGD WORD DOOR DE TWEEDE MOND OM UITGETUFT TE WORDEN UIT DE DERDE MOND OM VERBRIJZELD TE WORDEN DOOR ZIJN KONT WAAR NORBERT DE DRAAK JE OP KOMT SMIKKELEN ALS JELLY.


    Wow, ik heb nog nooit zo een bedreiging gehad. En nee. Ik wil gewoon weten waar Leo is (A)


    Spoiler alert: you will save yourself

    -

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 7:22 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Philip schreef:
    (...)

    Merlin; je weet niet hoe sad ik door jou ben door het laatste zinnetje D';
    Mehh. Campbell isn't worth anything.


    Alsof george datnooit tegen camp gezegd heefd, rond de dizend keer dus :p


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Solangelo schreef:
    (...)

    Merlin; je weet niet hoe sad ik door jou ben door het laatste zinnetje D';
    Campbell is worth everything.

    Ik heb je post even verbeterd :Y)
    Ligt het trouwens aan mij of staan er echt veel enters bij het stukje van George?


    Nog even en ik gooi deze mobiel uit het raam.

    Enmerlin, campell betekend zoveel voor george. Hij is meer waard dan wat dan ook voor hem, net als fred. Maar fred als een broer, en capbell als een dierbare geliefde.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Solangelo schreef:
    (...)

    Wow, ik heb nog nooit zo een bedreiging gehad. En nee. Ik wil gewoon weten waar Leo is (A)


    Doe maar in de grote zaal xq

    Maar serieus, als je fred met hem koppeld... Naomi en ik, wij zijn team red dus als je die twee werkelijk gaat koppele, dat word jouw ondergang.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••