• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Sorry :x


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jonah Barret

    Hij komt naast me zitten en ik wil eigenlijk heel graag weg schuiven. Maar ook wil ik dat hij bij me blijft.
    ‘Ik snap nog steeds niet hoe je me na al die jaren niet vertrouwd; Jonah. J-je had gelijk. Dit- dit is niet nieuw voor mij. Ik- ik voel dit al een hele tijd voor jou, een aantal jaar misschien wel.’ Ik doe mijn best om hem niet aan te kijken. Voor mij is dit wel nieuw. Ik was een tijdje geleden echt verliefd op May en ik was er toen ook zeker van dat we samen oud zouden worden. Toen was er überhaupt een kans. Nu is er helemaal niks.
    Hij kust me maar meteen duw ik hem weg, uit reflex. 'Sorry, Kealan,' zeg ik zachtjes en ik ga achter mijn bureau zitten, waarna ik mijn Geschiedenis van de Toverkunst boek erbij pak.
    'Ik heb ruimte nodig,' zeg ik zachtjes en ik bal onder de tafel mijn hand weer tot een vuist. 'Aangezien jij mij blijkbaar ziet als een soort monster dat zijn woede niet onder controle kan houden of iets.' Ik schud mijn hoofd en begin te lezen over één of andere oorlog die mij helemaal niks boeit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah... Wtf? Hij zegt net dat hij al aantal jaar verliefd op je is! Is Kealan is gevoelig...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    You are a heartbreaker- Linde. :< You know that! en ik ben nu aan het spammen :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    You are a heartbreaker- Linde. :< You know that! en ik ben nu aan het spammen :<



    Spoiler alert: you will save yourself



    Ik zie voor me hoe Naomi mijn posts zo leest.



    Of zo



    Of zo natuurlijk.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Het laatste een beetje; niet omdat ik boos ben ofzo- maar omdat jij steeds zeurt dat Kealan wat open moet worden; en dan doet hij dat en dan! :< you are cruel. En vooral de eerste plaatje :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya




    Dit is natuurlijk ook een optie.


    Spoiler alert: you will save yourself



    Ik ben echt bang dat dit ongeveer Kealans reactie gaat worden. Alleen dan natuurlijk dump in plaats van kill.


    Spoiler alert: you will save yourself

    ik post eerst camp dan pas kealan dat is de volgorde x'D ik ben er nog niet over uit welke het word :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ach, Fred..


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    '..ik.. Ik hou niet van hem. Campbell.. je hoeft me niet te troosten.. Ik- ik weet dat George je gestuurd heeft.. I-ik wil eventjes a-alleen zijn.' Moeilijk kneep ik mijn ogen dicht voordat ik opstond. Merlin ik had het verpest. Alweer. Eerst met Fred en daarna met Ralf dus nu ook met George. George ging zo boos op mij zijn als hij gehoord had dat ik nu Ralf en Fred suicidaal gemaakt had. Moeizaam slikte ik waar ik de deurklink in mijn hand nam om nog even achterom te kijken naar het hoopje verdriet dat Ralf was.
    ‘Ik snap dat je alleen wilt zijn, ik ben eenmaal geen goede hulp, vriend of vriendje, maar ik weet wel hoe het is om alleen te zijn. Zelfs nu heb ik dat, ook al heb ik George en dat verdien jij niet. Als je, mocht je ooit willen dan ben ik er voor je en dit zeg ik niet omdat het van George moet..’ met dat slikte ik weer waar ik de deurklink indrukte waar ik zachtjes ‘het spijt me.’ Fluisterde om erdoor te verdwijnen. Ik hoopte zo erg dat George, Fred gevonden had zodat alles bijgelegd kon worden tussen die twee. Zo vaak had ik gezegd dat ik niet van George hield; en zelfs een keer dat ik hem haatte. Ik kon dan heus wel zien of Ralf daarin loog of niet. En als hij loog, dan had hij altijd nog George, die mij gaat vermoorden. Het was maar een simpele taak; een kleine en super simpele taak en toch verpest ik het. Ik had Leo nodig; de enige persoon die me misschien nog kon helpen om mijn troep op te ruimen; en hij was in de grote zaal. Zo snel als ik kon en op mijn afgekloven nagels bijtend liep ik naar de grote zaal waar ik tot mijn opluchting Fred en George beide niet kon vinden; en wel Leo. Zachtjes besloop ik hem waar ik direct naar zijn pols greep om hem de zaal uit te trekken voordat Fred of George terugkwamen; naar een willekeurige bezemkast waar ik hem introk na nog even rond gekeken had of Fred, Ralf of George in de buurt was. Met een zachte klik deed ik de deur dicht en toverde met mijn toverstok een lichtje.
    ‘Leo, je moet me helpen. Ik snap dat je hart gebroken is; of misschien helemaal niet. Maar George gaat me vermoorden...’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Ik beende de gangen door, ver van Fred en Leo vandaan. Merlin, ben ik de enige hier die moe is van het leven? Iemand greep mij bij mijn schouder vast en ik hoefde niet eens te kijken om te weten dat het Fred was. Toch draaie ik me om en zag hem voor mij staan.
    'Luister, het maakt me niet uit wat je redenen dan ook zijn, maar laat me met rust. Ik ben niet hulpeloos en ik kan mijn eigen problemen best wel oplossen. Of wil je niet dat ik bij je rond loop te zeuren en je o zo perfecte leven verpest, hè? Ik heb je hulp niet nodig,'
    ik weet niet if hij weet dat dit ontzettend hard en pijnlijk aankwam, wat ik niet liet merken om hem maar zwijgend aan te kijken.
    'o zo perfecte leven..' herhaalde ik kil en keek hem strak aan.
    'je weet echt niet wat er met mij en camp allemaal gebeurd, he? Alsof jij de enige bent met ongeluk hier.'
    ik trok me uit zijn greep en keek hem met een haast dodelijke blik aan.
    'merlin Fred, alleen maar omdat ik je wi helpen omdat- omdat ik om je geef word je al boos op mij. Wat is dit, Fred? Vroeger waren we altijd bij elkaar en nu, nog even en we haten elkaar voor het leven.'
    ik balde mijn handen in een vuist en draaide me met een ruk om.
    'weet je wat, laat maar. Wees maar alleen, Leo is zo te zien genoeg voor jou.' en met deze woorden beende ik verder het gang door. Merln- ik haat mijn leven.. Waarom kan alled niet weer net als de oude wordn?

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 19:37 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    (huil)


    Spoiler alert: you will save yourself