• Vertel er wat over!

    Ja precies!


    When I'm with you I feel save, like I'm home.

    Ik heb hem genomen, en de prik doet opzich niet pijn maar daarna krijg je wel een stijve arm en dat doet wel pijn.
    Alleen als je allergisch bent voor sommige ingrediënten, kan je ziek worden.
    Maar als ik jou was zou ik hem wel nemen.


    tiptoe through the tulips...

    De prik deed bij mij veel pijn, mijn arm was enkele dagen stijf en ik kon die bijna niet gebruiken,
    Ik raad je aan om die prik toch te nemen, want baarmoederhalskanker krijgen is veel erger, maar denk er wel aan om die te laten zetten in de arm die je niet gebruikt om te schrijven, na een paar dagen voel je er helemaal niets meer van


    Tijd staat stil, leven gaat verder, alles is anders, iemand houdt van anders, ik ben iemand.

    Hoe dunner de naald, hoe minder pijn het doet. Als de naald dik is moeten ze harder drukken. Btw de naald zelf is heel dun bij de prik :)

    Ik vond het niet zo erg, je moet alleen niet vlak daarna fijn spelletjes gaan spelen waarbij je jezelf telkens moet optrekken op een halfpipe. Je spieren vinden dat namelijk niet zo leuk :')


    Happy Birthday my Potter!

    KyleBroflovski schreef:
    Ik heb hem genomen, en de prik doet opzich niet pijn maar daarna krijg je wel een stijve arm en dat doet wel pijn.
    Alleen als je allergisch bent voor sommige ingrediënten, kan je ziek worden.
    Maar als ik jou was zou ik hem wel nemen.


    Hopelijk zitten er dan geen pinda's in, hihi! (:
    Maar ik ga hem nemen, hoe bang ik ook ben...

    Wees dapper Als een wolf

    Ja. Enorm. Ik dacht dat ik dood ging D':

    Nee, grapje. Hij doet geen pijn. Tenzij je er enorm bang voor bent, zoals ik ben. Dan doet het wel ontiegelijk pijn.
    Tip: Neem een chocoreep mee. Eet die helemaal op en de pijn is over ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Leonopteryx schreef:
    Ja. Enorm. Ik dacht dat ik dood ging D':

    Nee, grapje. Hij doet geen pijn. Tenzij je er enorm bang voor bent, zoals ik ben. Dan doet het wel ontiegelijk pijn.
    Tip: Neem een chocoreep mee. Eet die helemaal op en de pijn is over ^^


    Ha ha, goede tip,
    Dat zal ik ook doet.
    Ik moet het ook nog krijgen....


    .......

    yess ik vond van wel.
    het zijn er 3, en ik en mijn vriendinnen kregen hem allemaal zo wat in dezelfde periode (14-15) en we hadden er allemaal eig wel last van.
    Doet pijn als iemand zelf nog maar lichtjes tegen je arm stompt. Maar de pijn blijft wel niet lang.


    effort never betrays you

    Redhood schreef:
    Ik heb de prik geweigerd, dus ik weet het niet.


    There is nothing more badass than being yourself

    Dus eigenlijk is het de cola prik, alleen doet deze minder pijn? Of even veel pijn?
    Volgens mij vind de meerderheid van jullie hem geen pijn doen...?

    Ben ik de enige die nog nooit van een colaprik gehoord heeft?


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Ben ik de enige die nog nooit van een colaprik gehoord heeft?


    de prik die je krijgt als je 9 bent.

    Overkill schreef:
    Ben ik de enige die nog nooit van een colaprik gehoord heeft?

    Ik heb er ook nooit van gehoord


    Seasons will change, but I shall remain