• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    LEZEN!

    Echt gênant om mijn oude verhaal te lezen en bij ieder hoofdstuk de opmerking 'willen jullie plz reageren en kudo's geven' te lezen. Hahaa... Het werkte wel tho (cat).


    i put the fun in funeral

    Well fuck you, then.


    Hmm, die regenboog ging behoorlijk goed, dus wat voor koekjes dit keer?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Huh? Als ik mijn tumblr wil openen kom ik op een site die beweert dat het een gebruikersonderzoek is. Nu kan ik niet meer naar tumblr :c

    Edit: oh het is al weg.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2015 - 15:10 ]

    Zweinstein schreef:@Mitchell
    Passen jullie allemaal in 1 auto? ;O Grote bak dan! ^^
    Oeh, spannend! Probeer je in ieder geval vooral niet te laten kisten wanneer je familie opmerkingen maakt met dat je niet goed rijdt. Doet mijn vader in ieder geval wel. Hij bedoelt het plagerig, maar zo vat ik het niet op. En dat is niet zo handig van mij. :')
    But you can do it! Goodluck! ^^
    Het is een koekblik waar we net met z'n vijven in passen, hahaha.
    En ik heb al tegen mijn moeder gezegd dat als ik rij, ik geen commentaar wil en ze heeft gezegd dat ze dat niet zal doen, want ik heb mijn rijbewijs niet voor niks gehaald. Verder is de route buitenaf en over redelijk rustige wegen, dus het zou niet moeilijk moeten zijn. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Walgelijk. Je had ook gewoon eerlijk kunnen zeggen dat je hem wilde meenemen om aan anderen te laten zien.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik eet hier plakken bacon zonder ei of iets dergelijks ernaast en ik schaam me niet. Bacon is het waard.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Ik eet hier plakken bacon zonder ei of iets dergelijks ernaast en ik schaam me niet. Bacon is het waard.


    Yep.


    Your make-up is terrible

    Ik word zo chagrijnig van mijn gezin. Ik voel gewoon hoe iedereen een hekel aan mij heeft wanneer ik weer eens iets verkeerd doe.

    Mn pootjes zijn zo koud. Zo kan ik niet goed typen.

    Ik ben zo blij dat ik jou weer spreek.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    This day just couldn't get any shittier, could it. Oh wait, it just did.


    kindness is never a burden.

    Ik walg van je.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Slet.


    wat was dit ookalweer