• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Lol. Raar kind.


    wat was dit ookalweer

    Could I be lost, could I disappear..


    26 - 02 - '16

    Jezus Christus Margot ga gewoon aan je presentatie werken - hoe langer je het uitstelt hoe erger het wordt


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oh no oh no, I fucked up I'm so sorry, please don't hate me now

    Feelings I can't verbalize

    DW spoiler

    Neeeee Rory neee ):

    Je zegt zoveel, jezus.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sorry man, called dibs on ruining the pinecone economy. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aaah, crap, toen had ik mn voorhoofd opengekrabd....


    Stenenlikker

    Wiarda schreef:
    Sorry man, called dibs on ruining the pinecone economy. (cat)


    ):<

    Ugh, ik voel me echt niet lekker. Ik had gewild dat het al over was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wiarda schreef:
    Sorry man, called dibs on ruining the pinecone economy. (cat)
    My business is ruined! Ik heb gekocht op 1400t, toen het nog 2000t per stuk was, maar goed, such is life. Ik heb nog genoeg tijd om winst te maken en dat zal me ook zeker lukken, gezien het me tot nu toe altijd gelukt is. :Y)

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 22:41 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Grandfather schreef:
    (...)My business is ruined! Ik heb gekocht op 1400t, toen het nog 2000t per stuk was, maar goed, such is life. Ik heb nog genoeg tijd om winst te maken en dat zal me ook zeker lukken, gezien het me tot nu toe altijd gelukt is. :Y)

    Dat geloof ik graag. :'D Ik ben meer het 'oh my gosh verkoop het allemaal nu het nog meer dan 1K waard is' type en dan over een paar dagen ga ik al dat festival gedoe kopen. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Soms ben ik het echt niet eens met SEX+.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Dat geloof ik graag. :'D Ik ben meer het 'oh my gosh verkoop het allemaal nu het nog meer dan 1K waard is' type en dan over een paar dagen ga ik al dat festival gedoe kopen. :Y)
    Dat is sowieso een goede strategie. *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.