• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Ik wil morgen helemaal niet in mijn eentje naar Apeldoorn rijden en weer terug. Wat als ik weer een ongeluk maak maar dat het nu erger is? Ik heb compleet geen zelfvertrouwen, zoals overal mee. Ik wil niet rijden. ;_;


    &Ik mis je. Ik wil met je praten, maar je werkt de hele dag. Logisch, maar het is een behoorlijk lange tijd geleden dat we een gesprek hadden dat langer duurde dan het standaard "hoi hoe gaat het/goed met jou/prima/mooi" voordat jij slapen ging omdat je zo moe was. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom dènk ik een vriendje te willen hebben...? Omdat ik behoefte heb aan iemand die er voor me is, die me steunt, maar met wie ik ook kan lachen, wie het niet erg vind daar ik hem onderspam. Maar dat heb ik toch al? Het is alleen gewoon een vriend van mij, een goede vriend weliswaar, maar het is enkel vriendschappelijk. Waarom voel ik dan wel zekere dingen voor hem, wat me erg in de war maakt...?
    Ik snap mezelf echt niet meer... Wat wil ik nou? Waarom voel ik me minder als ik hem niet kan spreken, zelfs al bij het vooruitzicht daarvan?

    Nu vraag ik me af waarom ik dit hier allemaal post... Vermoed omdat ik het kwijt moet en niet zo goed weet bij wie ik dat kan...


    Stenenlikker

    Jaa, ik zie nu echt heel goed hoe erg je veranderd bent. Als het je echt iets kon schelen, zou je me er niet mee weg jagen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    School. *cries*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Friendzone schreef:
    School. *cries*


    kindness is never a burden.

    En dan word je hartstikke ziek wakker terwijl ik vandaag eigenlijk de hele dag zou moeten inpakken. Wat een feest -.-


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Plotseling ben ik doodzenuwachtig om woensdag aan m'n LIO te beginnen. . .


    Wat is Fleur toch een mooie kat om foto's van te maken. Ze blijft altijd perfect stil zitten.

    Oké, als dat is wat jullie denken.


    26 - 02 - '16

    Uuuugh vandaag alleen rijden. :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zweinstein schreef:
    Uuuugh vandaag alleen rijden. :C


    Succes!


    26 - 02 - '16

    Zweinstein schreef:
    Uuuugh vandaag alleen rijden. :C


    Good luck! You can do it :3


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Daar gaan we. De eerste ronde van vandaag.
    Loop alsjeblieft niet weer zomaar met vreemde mensen mee.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Yess, er komen gewoon woorden op -virtueel-papier. Dat is me al een maand of langer niet gelukt.

    Ik denk dat je het jezelf gewoon behoorlijk lastig maakt af en toe..


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.