• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Ik ben nu officieel het gelukkigste kind ooit.


    wat was dit ookalweer

    Zweinstein schreef:
    Uuuugh vandaag alleen rijden. :C
    Succes! Dat ga ik donderdag doen. Dan zal ik naar mijn vader rijden, samen met Nikki, mijn moeder en broertjes. Dat is natuurlijk niet helemaal alleen, maar het zal al heel wat zijn om zonder rijinstructeur te rijden. Wordt mijn allereerste keer. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb een goed advies gehad. Hier kan ik echt iets mee. Als ik zo doorga, komt het wel weer goed met me.


    26 - 02 - '16

    Well, dat was helemaal niet genant. Een paniekaanval midden in de les kan er wel altijd bij.


    kindness is never a burden.

    @Heimerdinger en @Aisslin
    Thanks both! Ik ben net wel voor het eerst zélf wezen tanken en dat rijden en tanken ging goed. Geeft me weer wat zelfvertrouwen dat de lange rit zometeen ook wel goed zal gaan. I hope. c:

    @Mitchell
    Passen jullie allemaal in 1 auto? ;O Grote bak dan! ^^
    Oeh, spannend! Probeer je in ieder geval vooral niet te laten kisten wanneer je familie opmerkingen maakt met dat je niet goed rijdt. Doet mijn vader in ieder geval wel. Hij bedoelt het plagerig, maar zo vat ik het niet op. En dat is niet zo handig van mij. :')
    But you can do it! Goodluck! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ik vind het nog steeds grappig dat zo'n ontzettend simpel plaatje dat ik ooit gemaakt heb nu echt onzettend vaak wordt gebruikt en op tumblr en weheartit heel vaak wordt geliked. Ik had mijn naam er op moeten zetten :')

    Met korting naar de Efteling *-*


    i put the fun in funeral

    Ik heb de neiging om dit op Facebook te plaatsen, maar beter van niet. Dump het lekker hier, want ik moet het van me afschrijven.

    Bij een brand in Putten in een stal zijn alle 2000 varkens die in de stal waren omgekomen. Laten we beginnen bij het feit dat het gemiddelde stuk varkensvlees uit de supermarkt, uit de bio-industrie, komt van inderdaad een stal met 2000 varkens, dan wel niet meer. 2000 varkens die vannacht in paniek zijn doodgegaan in een vuurzee. Ja, anders waren ze ook doodgegaan, maar of dat nu een minder gruwelijke dood is? Je kan het je afvragen. De bio-industrie is verrot en die beesten die dit lot is getroffen, leven een bestaan dat niet te vergelijken is met elk ander dierenbestaan. En dat ligt dus op het bord van de gemiddelde Nederland: puur onmenselijk vergif. Dit vlees is toegedaan en vergiftigd met alles wat wij een mens niet toewensen, maar blijkbaar wij wel op ons bord willen. Beetje vreemd, hé? Ben ik even vlij dat ik biologisch vlees eet.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh mijn god. Hou op man. Ik heb vakantie en verdomme geen zin om nu al bezig te gaan met economie.

    Hm. . . Mixed feelings.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ugh, stage plek regelen is echt verschrikkelijk, al helemaal zo op het laatste moment...


    Stenenlikker

    Mensen zijn soms echt te dom voor woorden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ben ik de enige die de helft van de keren totaal niet meer weet waar haar eigen gedichten over gaan?


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Ben ik de enige die de helft van de keren totaal niet meer weet waar haar eigen gedichten over gaan?


    Lol nee dat ken ik.


    i put the fun in funeral

    Zucht. Ik ben het echt zat.


    Feel the fire, but do not succumb to it.