• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Ik hoop echt dat er weer een meeting in mijn buurt komt (op een dag dat ik kan) want dan ga ik zeker heen!


    26 - 02 - '16

    Lol.... We hadden allebei een gesprek met onze psychologe over elkaar...


    Stenenlikker

    Kan niemand begrijpen dat ik ziek ben? Geez...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Wutwut, knappe krantenjongen hier. Waarom heb ik die nog nooit eerder gezien?

    You're making it sound like you don't even want to.

    Want dat is natuurlijk heel realistisch wat jullie schrijven en wat er bij de personages staat.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2015 - 17:51 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik weet niet of het eraan ligt dat ik kritischer ben geworden of dat mijn schrijfstijl echt achteruit is gegaan in die periode dat ik bijna niet schreef, maar het is behoorlijk frustrerend dat ik nu zoveel moeite moet doen om iets op papier te krijgen. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nu weet je ook eens hoe het is als jij je bek open trekt als wij tv kijken en willen luisteren.

    Ik haat het hoe iedereen denkt dat ik chagrijnig ben, terwijl ik gewoon te kapot ben om te doen alsof ik al deze shit zo leuk vind.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik verveel me D:

    Is dit net zoiets als die sorry waar je te trots voor was? Bleeeh. Noem mij een watje of een leugenaar of iemand zonder zelfrespect, maar op z'n minst heb ik voldoende respect voor andere mensen om me te verontschuldigen als er iets mis gaat en zij daar de dupe van zijn, ook als het niet mijn fout is.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Modern AU's are life.


    kindness is never a burden.

    Ik heb zooooooo'n zin in lekker eten maar mijn maag verdraagt het allemaal niet vandaag. Struggles.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Friendzone schreef:
    Ik haat het hoe iedereen denkt dat ik chagrijnig ben, terwijl ik gewoon te kapot ben om te doen alsof ik al deze shit zo leuk vind.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stom dat ik die film niet meer weet. Hij leek me zo leuk..