• Hoi hoi,

    Zoals de meesten wel weten, zal mijn boek 'Luotisade' worden uitgegeven. Nu meerdere mensen hebben aangegeven het fijn te vinden om het boek alvast te bestellen, wil ik daar graag de mogelijkheid voor geven. Je kunt vanaf nu een exemplaar reserveren, dat ik natuurlijk zal signeren.

    Je kunt je hiervoor inschrijven door een e-mail te sturen naar nataschavanlimpt@hotmail.com, onder vermelding van je naam en je adres als je wilt dat ik hem naar je toestuur. Te zijner tijd zullen jullie verdere instructies ontvangen aangaande de betaling en de precieze datum.

    N.b. De publicatie van het boek stond gepland in mei, maar door het onverwachte overlijden van mijn uitgever is dit opgeschort naar hoogstwaarschijnlijk de eerste week van april.

    Flaptekst:
    Aan het sterfbed van haar moeder krijgt Eleanor te horen dat ze nog een broer heeft. Tijd om vragen te stellen is er niet: het dorp wordt aangevallen door trollen en met de grond gelijk gemaakt. Eleanor vlucht samen met enkele dorpelingen weg en bijt zich vast in de zoektocht naar haar broer.
    Hun pad leidt de gevreesde Verdoemenis in. Hun enige kans om hier veilig doorheen te komen zijn de beschermende zwaarden van een stel aan wal geraakte piraten. Niet zonder risico's, want de koning zet man en macht in om de mannen te grijpen...

    Prijs:
    22,95

    De eerste vijftig aanmeldingen zullen een extra presentje krijgen. ^^

    Het komt steeds dichterbij! :3
    Zijn er nog Q'ers die nog een exemplaar van de eerste lichting willen? Je krijgt er uiteraard een persoonlijk tekstje bij. ^^

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 16:59 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ja, zijn echt een stuk dikker dan ik had verwacht. ;o


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb betaald! Had een financiële tegenvaller deze week (fcking piepdure ziekenhuizen altijd), maar ik hoop dat ik nu nog op tijd ben? Omdat je 't graag voor 't eind van de week wou hebben?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb ook betaald! Als het goed is zou je het binnenkort dus moeten hebben. ^^

    Edit; en ik heb Kialapunt te snel getypt en toen stond er Koalapunt, maar je begrijpt vast wel wat ik bedoelde. :')

    [ bericht aangepast op 9 april 2016 - 17:10 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Spongekip schreef:
    Ik heb ook betaald! Als het goed is zou je het binnenkort dus moeten hebben. ^^

    Edit; en ik heb Kialapunt te snel getypt en toen stond er Koalapunt, maar je begrijpt vast wel wat ik bedoelde. :')

    Haha, zal kijken of er een Koalapunt in de buurt is. :Y)
    Maar super, als het goed is, gaan de pakketjes komende woensdag mee met de post. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tabai schreef:
    Ik heb betaald! Had een financiële tegenvaller deze week (fcking piepdure ziekenhuizen altijd), maar ik hoop dat ik nu nog op tijd ben? Omdat je 't graag voor 't eind van de week wou hebben?

    Ah prima hoor. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zo, ben de hele middag bezig geweest met labels printen, maar ze gaan vanavond op de post! Althans, degene die betaald zijn. Op de rest wacht ik nog vol spanning ;D.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yeah, ik heb mijn exemplaar gister opgehaald en zodra ik wat meer tijd heb ga ik er lekker voor zitten!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mochten er nog Belgen zijn die het boek willen hebben, zaterdag 25 juni ben ik in België en zou ik via Kiala het boek kunnen versturen voor 4,50. Mochten er nog mensen over de verzendkosten van 7,50 struikelen!


    Every villain is a hero in his own mind.