• Hoi hoi,

    Zoals de meesten wel weten, zal mijn boek 'Luotisade' worden uitgegeven. Nu meerdere mensen hebben aangegeven het fijn te vinden om het boek alvast te bestellen, wil ik daar graag de mogelijkheid voor geven. Je kunt vanaf nu een exemplaar reserveren, dat ik natuurlijk zal signeren.

    Je kunt je hiervoor inschrijven door een e-mail te sturen naar nataschavanlimpt@hotmail.com, onder vermelding van je naam en je adres als je wilt dat ik hem naar je toestuur. Te zijner tijd zullen jullie verdere instructies ontvangen aangaande de betaling en de precieze datum.

    N.b. De publicatie van het boek stond gepland in mei, maar door het onverwachte overlijden van mijn uitgever is dit opgeschort naar hoogstwaarschijnlijk de eerste week van april.

    Flaptekst:
    Aan het sterfbed van haar moeder krijgt Eleanor te horen dat ze nog een broer heeft. Tijd om vragen te stellen is er niet: het dorp wordt aangevallen door trollen en met de grond gelijk gemaakt. Eleanor vlucht samen met enkele dorpelingen weg en bijt zich vast in de zoektocht naar haar broer.
    Hun pad leidt de gevreesde Verdoemenis in. Hun enige kans om hier veilig doorheen te komen zijn de beschermende zwaarden van een stel aan wal geraakte piraten. Niet zonder risico's, want de koning zet man en macht in om de mannen te grijpen...

    Prijs:
    22,95

    De eerste vijftig aanmeldingen zullen een extra presentje krijgen. ^^

    Het komt steeds dichterbij! :3
    Zijn er nog Q'ers die nog een exemplaar van de eerste lichting willen? Je krijgt er uiteraard een persoonlijk tekstje bij. ^^

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 16:59 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lily_Evans schreef:
    Ik ga even een mailtje sturen voor ik het wéér vergeet :')

    Aaah super leuk! ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Is een persoonlijk tekstje dan ook het extra presentje wat de eerste vijftig krijgen?


    Physics is awesome

    Castianna schreef:
    Is een persoonlijk tekstje dan ook het extra presentje wat de eerste vijftig krijgen?

    Nee. Die krijgen nog wat. Als het goed gaat. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Amphibian schreef:
    (...)
    Ik denk dat de verzendkosten dan iets hoger liggen. Maar er zijn meer Q'ers uit België die besteld hebben, dus misschien dat ik één pakket naar iemand toe kan sturen die pakketjes afzonderlijk op de bus doet, zodat jullie alleen de verzendkosten binnen België betalen? Of we delen de verzendkosten, dan zal het wel op hetzelfde bedrag neerkomen als in NL. (:

    Ik denk dat daar wel een oplossing voor moet zijn te vinden. ^^


    Oké n.n ik ga straks dan even een mailtje sturen! (:


    soul made of stardust and chaos.

    itsmagicc schreef:
    (...)

    Oké n.n ik ga straks dan even een mailtje sturen! (:

    Super leuk! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nog twee maandjes! *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Amphibian schreef:
    Nog twee maandjes! *O*


    Je drijft de spanning wel heel erg omhoog zo! :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Is het trouwens ook een optie om een ebook te kopen?


    What would Emma do?

    Ik sta lekker al heeeeeeeel lang op de lijst :) Ik heb mijn slaapzak nog net niet bij de deur liggen... ;)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Neophema schreef:
    Is het trouwens ook een optie om een ebook te kopen?

    Ik dacht het wel, maar er zit vaak wel een behoorlijke tijd tussen de papieren versie en de E-book versie. Ik ga het voor de zekerheid even navragen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    tubbietoost schreef:
    Ik sta lekker al heeeeeeeel lang op de lijst :) Ik heb mijn slaapzak nog net niet bij de deur liggen... ;)

    Haha. (:
    Gelukkig niet, dan ben je vast gebroken over twee maanden. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Amphibian schreef:
    (...)
    Ik dacht het wel, maar er zit vaak wel een behoorlijke tijd tussen de papieren versie en de E-book versie. Ik ga het voor de zekerheid even navragen. (:


    Is goed! ^^ Als die er komt, wil ik hem zeker zien.


    What would Emma do?

    Neophema schreef:
    (...)

    Is goed! ^^ Als die er komt, wil ik hem zeker zien.

    Ik heb net antwoord gekregen. Op dit moment worden er nog geen eBooks uitgegeven, maar het is wel de bedoeling dat dat dit jaar gaat gebeuren. Dus er zal wel een eBook komen, maar ik weet niet wanneer. (: Ik zal je tegen die tijd wel een berichtje sturen. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Is goed! (: Ik mag van mijn moeder geen nieuwe boeken meer kopen, want ik heb er te veel. ><


    What would Emma do?

    Neophema schreef:
    Is goed! (: Ik mag van mijn moeder geen nieuwe boeken meer kopen, want ik heb er te veel. ><

    Nah, niet eens van je Fanpage-maatje? :'P
    Ik snap het wel hoor. Mijn kast puilt ook uit van de ongelezen boeken en ik lees amper. :"D


    Every villain is a hero in his own mind.