• Hoi hoi,

    Zoals de meesten wel weten, zal mijn boek 'Luotisade' worden uitgegeven. Nu meerdere mensen hebben aangegeven het fijn te vinden om het boek alvast te bestellen, wil ik daar graag de mogelijkheid voor geven. Je kunt vanaf nu een exemplaar reserveren, dat ik natuurlijk zal signeren.

    Je kunt je hiervoor inschrijven door een e-mail te sturen naar nataschavanlimpt@hotmail.com, onder vermelding van je naam en je adres als je wilt dat ik hem naar je toestuur. Te zijner tijd zullen jullie verdere instructies ontvangen aangaande de betaling en de precieze datum.

    N.b. De publicatie van het boek stond gepland in mei, maar door het onverwachte overlijden van mijn uitgever is dit opgeschort naar hoogstwaarschijnlijk de eerste week van april.

    Flaptekst:
    Aan het sterfbed van haar moeder krijgt Eleanor te horen dat ze nog een broer heeft. Tijd om vragen te stellen is er niet: het dorp wordt aangevallen door trollen en met de grond gelijk gemaakt. Eleanor vlucht samen met enkele dorpelingen weg en bijt zich vast in de zoektocht naar haar broer.
    Hun pad leidt de gevreesde Verdoemenis in. Hun enige kans om hier veilig doorheen te komen zijn de beschermende zwaarden van een stel aan wal geraakte piraten. Niet zonder risico's, want de koning zet man en macht in om de mannen te grijpen...

    Prijs:
    22,95

    De eerste vijftig aanmeldingen zullen een extra presentje krijgen. ^^

    Het komt steeds dichterbij! :3
    Zijn er nog Q'ers die nog een exemplaar van de eerste lichting willen? Je krijgt er uiteraard een persoonlijk tekstje bij. ^^

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 16:59 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    De flaptekst klinkt heel aantrekkelijk. Ik ben dol op Fantasy ;3
    Maar ja, ik ben nogal platzak op het moment..


    26 - 02 - '16

    Oeh. Hier moet ik morgen aan denken :3


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Dit vind ik wel gaaf, ik ga hem even bij mijn topics zetten (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Heimerdinger schreef:
    De flaptekst klinkt heel aantrekkelijk. Ik ben dol op Fantasy ;3
    Maar ja, ik ben nogal platzak op het moment..


    Haha, ja dat is een lastig probleem, maar het boek loopt natuurlijk niet weg. Ik neem aan dat het de komende jaren toch wel makkelijk te verkrijgen moet zijn. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Angmar schreef:
    (...)

    Haha, ja dat is een lastig probleem, maar het boek loopt natuurlijk niet weg. Ik neem aan dat het de komende jaren toch wel makkelijk te verkrijgen moet zijn. :'D


    Ik zal eens mijn portemonnee lief aankijken en mijn bankrekening of ik alsjeblieft nog wat geld mag uitgeven ;3
    Ik heb namelijk ook al een fotoshoot volgende maand van bijna 100 euro ;x


    26 - 02 - '16

    Heimerdinger schreef:
    (...)

    Ik zal eens mijn portemonnee lief aankijken en mijn bankrekening of ik alsjeblieft nog wat geld mag uitgeven ;3
    Ik heb namelijk ook al een fotoshoot volgende maand van bijna 100 euro ;x

    Wauw, dat is een hoop geld! Dat moeten dan wel ontzettend gave foto's gaan worden.^^
    Maar goed, dit is een pre-order hè. Voor mei hoef je sowieso nog niet te betalen. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Angmar schreef:
    (...)
    Wauw, dat is een hoop geld! Dat moeten dan wel ontzettend gave foto's gaan worden.^^
    Maar goed, dit is een pre-order hè. Voor mei hoef je sowieso nog niet te betalen. :Y)


    Ja en dat voor iets van 5 foto's of zo met officiele visagie en adviezen D:
    Maar ja, de vorige keer was het ook zo duur en werden het ook meer dan vijf foto's. We wachten af ^^

    Ik zal even kijken ;3


    26 - 02 - '16

    Ik ga hierover nadenken, want je verhaal lijkt me echt super. ^^


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    I need it D: Ik ga 'm voor mijn verjaardag vragen, denk ik.

    Oeh. Ik ga er even over na denken c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Kaj schreef:
    I need it D: Ik ga 'm voor mijn verjaardag vragen, denk ik.

    Ik voel me vereerd. :'3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Je moet hier een actie van maken op de aankomende Elfia joh! Daar lopen allemaal fantasy geeks rond (just like us hahaha) Misschien kun je daar ook wat uithalen? Ik ga er ook nog ffies over na denken, want ik ken jou schrijfstijl en ik weet dat jij mijn aandacht zeker kan vasthouden in een boek!! (wat echt heel moeilijk is hahhaa)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Je moet hier een actie van maken op de aankomende Elfia joh! Daar lopen allemaal fantasy geeks rond (just like us hahaha) Misschien kun je daar ook wat uithalen? Ik ga er ook nog ffies over na denken, want ik ken jou schrijfstijl en ik weet dat jij mijn aandacht zeker kan vasthouden in een boek!! (wat echt heel moeilijk is hahhaa)


    Ik krijg mijn flyers pas een maand later haha. Volgend jaar sta ik zelf op Elfia, maar het is nu net ietsje te vroeg. 8D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga het in mijn topics zetten en vragen aan mijn ouders dat ik het mag c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dit moet ik ook ff onthouden


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen