• Hoi hoi,

    Zoals de meesten wel weten, zal mijn boek 'Luotisade' worden uitgegeven. Nu meerdere mensen hebben aangegeven het fijn te vinden om het boek alvast te bestellen, wil ik daar graag de mogelijkheid voor geven. Je kunt vanaf nu een exemplaar reserveren, dat ik natuurlijk zal signeren.

    Je kunt je hiervoor inschrijven door een e-mail te sturen naar nataschavanlimpt@hotmail.com, onder vermelding van je naam en je adres als je wilt dat ik hem naar je toestuur. Te zijner tijd zullen jullie verdere instructies ontvangen aangaande de betaling en de precieze datum.

    N.b. De publicatie van het boek stond gepland in mei, maar door het onverwachte overlijden van mijn uitgever is dit opgeschort naar hoogstwaarschijnlijk de eerste week van april.

    Flaptekst:
    Aan het sterfbed van haar moeder krijgt Eleanor te horen dat ze nog een broer heeft. Tijd om vragen te stellen is er niet: het dorp wordt aangevallen door trollen en met de grond gelijk gemaakt. Eleanor vlucht samen met enkele dorpelingen weg en bijt zich vast in de zoektocht naar haar broer.
    Hun pad leidt de gevreesde Verdoemenis in. Hun enige kans om hier veilig doorheen te komen zijn de beschermende zwaarden van een stel aan wal geraakte piraten. Niet zonder risico's, want de koning zet man en macht in om de mannen te grijpen...

    Prijs:
    22,95

    De eerste vijftig aanmeldingen zullen een extra presentje krijgen. ^^

    Het komt steeds dichterbij! :3
    Zijn er nog Q'ers die nog een exemplaar van de eerste lichting willen? Je krijgt er uiteraard een persoonlijk tekstje bij. ^^

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 16:59 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik weet het nog niet zeker, maar ga waarschijnlijk naar de boek lancering!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Aah dat zou super leuk zijn. Neem gerust iemand mee.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    De prijs staat inmiddels vast en is 22,95 geworden!


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    De prijs staat inmiddels vast en is 22,95 geworden!

    Nah, dat heb ik er wel voor over hoor *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)
    Nah, dat heb ik er wel voor over hoor *O*

    Gelukkig maar haha. Ik vind hem zelf ook hoog, maar niets aan te doen helaas. Hij zat eigenlijk in prijsklasse 22,95-24,95, dus ik ben blij dat de minimale prijs is doorgegaan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oeeeh komt ie volgende week?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jep. Zaterdag 9 april is de lancering en daarna kan ik de boeken versturen naar degenen die er niet bij kunnen zijn. *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wooohh! Ik heb er zin in, maar volgens mij heb je een hoop boeken te versturen haha :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tabai schreef:
    Wooohh! Ik heb er zin in, maar volgens mij heb je een hoop boeken te versturen haha :"D

    Ja, dat wordt nog een leuke opgave :'D
    Het boek is te dik voor de brievenbus dus alle pakketjes laten invoeren gaat sowieso wel een uur duren :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Ja, dat wordt nog een leuke opgave :'D
    Het boek is te dik voor de brievenbus dus alle pakketjes laten invoeren gaat sowieso wel een uur duren :'D
    "
    Kijk aaaan, dat belooft al heeeeel veel goeds :Y) Ik kan niet wachten *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    OakenshieId schreef:
    Jep. Zaterdag 9 april is de lancering en daarna kan ik de boeken versturen naar degenen die er niet bij kunnen zijn. *O*


    Dan neem ik zaterdag wel een grote tas mee en neem ik mijn boek mee. Scheelt er toch weer een!

    Hoe wordt het dan trouwens geregeld met dat extra presentje, als ik vragen mag? Volgens mij was ik namelijk nog net op tijd voor die.


    Physics is awesome

    Die krijg je bij het boek ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Komende zaterdag heb ik hem trouwens nog niet.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Stiekem hoop ik dat het een boekenlegger of zoiets is. De boekenlegger van Broederband is echt mooi dus vandaar.

    Wat het boek of het presentje of allebei?


    Physics is awesome

    Allebei ;p


    Every villain is a hero in his own mind.