• Hoi hoi,

    Zoals de meesten wel weten, zal mijn boek 'Luotisade' worden uitgegeven. Nu meerdere mensen hebben aangegeven het fijn te vinden om het boek alvast te bestellen, wil ik daar graag de mogelijkheid voor geven. Je kunt vanaf nu een exemplaar reserveren, dat ik natuurlijk zal signeren.

    Je kunt je hiervoor inschrijven door een e-mail te sturen naar nataschavanlimpt@hotmail.com, onder vermelding van je naam en je adres als je wilt dat ik hem naar je toestuur. Te zijner tijd zullen jullie verdere instructies ontvangen aangaande de betaling en de precieze datum.

    N.b. De publicatie van het boek stond gepland in mei, maar door het onverwachte overlijden van mijn uitgever is dit opgeschort naar hoogstwaarschijnlijk de eerste week van april.

    Flaptekst:
    Aan het sterfbed van haar moeder krijgt Eleanor te horen dat ze nog een broer heeft. Tijd om vragen te stellen is er niet: het dorp wordt aangevallen door trollen en met de grond gelijk gemaakt. Eleanor vlucht samen met enkele dorpelingen weg en bijt zich vast in de zoektocht naar haar broer.
    Hun pad leidt de gevreesde Verdoemenis in. Hun enige kans om hier veilig doorheen te komen zijn de beschermende zwaarden van een stel aan wal geraakte piraten. Niet zonder risico's, want de koning zet man en macht in om de mannen te grijpen...

    Prijs:
    22,95

    De eerste vijftig aanmeldingen zullen een extra presentje krijgen. ^^

    Het komt steeds dichterbij! :3
    Zijn er nog Q'ers die nog een exemplaar van de eerste lichting willen? Je krijgt er uiteraard een persoonlijk tekstje bij. ^^

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 16:59 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wel, eigenlijk is het een beetje de schuld van mij, mijn zus en mijn vader gezamenlijk. :'D We hebben allemaal een stop op boeken gekregen, tot we er een paar kwijt zijn. Daarom heb ik een ereader gekocht, dan kan ik zo veel boeken hebben als ik wil!


    What would Emma do?

    Ik kan niet wachten *O*


    26 - 02 - '16

    Neophema schreef:
    Wel, eigenlijk is het een beetje de schuld van mij, mijn zus en mijn vader gezamenlijk. :'D We hebben allemaal een stop op boeken gekregen, tot we er een paar kwijt zijn. Daarom heb ik een ereader gekocht, dan kan ik zo veel boeken hebben als ik wil!


    Dan is een eReader inderdaad veel makkelijker, haha. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Amphibian schreef:
    (...)
    Ik heb net antwoord gekregen. Op dit moment worden er nog geen eBooks uitgegeven, maar het is wel de bedoeling dat dat dit jaar gaat gebeuren. Dus er zal wel een eBook komen, maar ik weet niet wanneer. (: Ik zal je tegen die tijd wel een berichtje sturen. ^^


    Ik wil dan stiekem ook een e-book reserveren . ik lees daar tegenwoordig veel meer op (:


    It's never gonna happen, Guys.

    SecondStar schreef:
    (...)

    Ik wil dan stiekem ook een e-book reserveren . ik lees daar tegenwoordig veel meer op (:

    Leuk! Zal het noteren. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Natuurlijk wil ik Luotisade hebben! Al had ik dat al eerder gezegd XD
    Morgen maak ik even tijd vrij om je de mail te sturen met m'n naam en adres, zodat dat ook in orde is :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik! C:
    'K ga meteen een mailtje sturen (:


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Wat super leuk! *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hoeveel kost het, want het lijkt me wel ongelooflijk nice


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Raisei schreef:
    Hoeveel kost het, want het lijkt me wel ongelooflijk nice

    De redacteur en ik zijn er nu nog mee bezig en de prijs is afhankelijk van het aantal bladzijden. Daar kan ik nu dus nog niets over zeggen, maar ik zal het hier laten weten als de uiteindelijke prijs bekend is. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Amphibian schreef:
    (...)
    De redacteur en ik zijn er nu nog mee bezig en de prijs is afhankelijk van het aantal bladzijden. Daar kan ik nu dus nog niets over zeggen, maar ik zal het hier laten weten als de uiteindelijke prijs bekend is. (:


    Dankje!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Valkyries schreef:
    Natuurlijk wil ik Luotisade hebben! Al had ik dat al eerder gezegd XD
    Morgen maak ik even tijd vrij om je de mail te sturen met m'n naam en adres, zodat dat ook in orde is :3

    Je mailtje is overigens nog niet aangekomen.;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben heel benieuwd! Het is al bijna maart, hoewel het dit jaar een dagje langer duurt. Stom schrikkeljaar :/


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Cibis schreef:
    Ik ben heel benieuwd! Het is al bijna maart, hoewel het dit jaar een dagje langer duurt. Stom schrikkeljaar :/


    De releasedatum heb ik van de week gehoord en dat is 1 april (ha-ha, nee echt), dus moet zelfs nog iets langer wachten. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    De releasedatum heb ik van de week gehoord en dat is 1 april (ha-ha, nee echt), dus moet zelfs nog iets langer wachten. :')

    Mooie datum, XD


    in love with the fictional characters, I'm sorry