• Royal Boarding School is een kostschool op het platteland van Engeland, speciaal voor jongeren van adel. Deze zullen op deze exclusieve school genieten van een opleiding en alle ins en outs leren op het gebied van het adellijke leven. Alleen de crème-de-la-crème wordt toegelaten tot deze school, het is dus een schande voor de hele familie wanneer iemand van school wordt gestuurd.


    Rollentopic


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rivals schreef:
    Iemand van de leraren die nog een dag heeft waarop ie echt niet kan?


    Je wilt dus echt doen dat 1 dag irl 1 dag in MSV is? Want dan ga je wel een sneltrein krijgen, verwacht ik?


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    (...)

    Je wilt dus echt doen dat 1 dag irl 1 dag in MSV is? Want dan ga je wel een sneltrein krijgen, verwacht ik?


    I think so too. :x


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Rollins schreef:
    (...)

    Je wilt dus echt doen dat 1 dag irl 1 dag in MSV is? Want dan ga je wel een sneltrein krijgen, verwacht ik?


    True. Maar hoe wil je het anders doen?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Misschien is het idee om een rooster te maken als in: donderdag om 14.00 tot 15.00 wordt er Engels gegeven, vrijdag om 15.00 tot 16.00 Duits etc. (random voorbeelden), maar dat het in het RPG dus één dag is?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Sorry dat ik even niet het gereageerd, had gister profielwerkstuk presentatie..
    Heb ik nog veel belangrijke dingen gemist?


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Rivals schreef:
    (...)

    True. Maar hoe wil je het anders doen?


    Het loopt dan misschien wel dood, maar dat je bijv stelt dat om de zoveel dagen mensen bij een bepaald dagdeel of een bepaald tijdstip moeten zijn. Zoals nu Is het twintig augustus ergens in de ochtend, maar over # dagen moet iedereen bij vijf 's middags zijn Bijv. En dan daarna weer over zoveel dagen Is het 'zo' laat en moet iedereen slapen zodat We de volgende dag kunnen beginnen.


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    JudithSuzann schreef:
    Sorry dat ik even niet het gereageerd, had gister profielwerkstuk presentatie..
    Heb ik nog veel belangrijke dingen gemist?


    Is het goed gegaan voor je gevoel? :3


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    Nu snap ik er helemaal niks meer van. Heeft iemand duidelijke uitleg hoe het nu gaat met het rooster? Als we 1 "echte" dag ook 1 rpg dag laten zijn.. Dan word het een rollercoaster en dan loopt het zo dood.


    Faith is everything.

    Elpis schreef:
    (...)

    Is het goed gegaan voor je gevoel? :3


    Ja ging wel aardig denk ik c:


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    MrsMessi schreef:
    Nu snap ik er helemaal niks meer van. Heeft iemand duidelijke uitleg hoe het nu gaat met het rooster? Als we 1 "echte" dag ook 1 rpg dag laten zijn.. Dan word het een rollercoaster en dan loopt het zo dood.


    De lessen worden gegeven volgens een rooster, en zijn in de vorm van vragenuurtjes, zodat het leuker is om te spelen. Alleen dansles en etiquette zitten iets anders in elkaar.

    1 dag in het echt, zal geen 1 dag in het msv zijn. Hoe we het doen weet ik ook nog niet. Ik zat te denken dat één echte week, een dag in het msv is, dat lijkt mij het handigst in verband met het rooster. Maar dan gaat het denk ik juist weer sloom.

    Elpis stelde voor dat er wordt afgesproken hoe laat het is, of welke dag in het msv. Dat lijkt me wel slim, maar ik ben bang dat het dan onoverzichtelijk wordt (dat mensen bijvoorbeeld over de afspraak heen lezen) en dan is het ook wel weer lastig met de lessen ben ik bang.

    Dus daar zijn we nog niet over uit.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rivals schreef:
    (...)

    De lessen worden gegeven volgens een rooster, en zijn in de vorm van vragenuurtjes, zodat het leuker is om te spelen. Alleen dansles en etiquette zitten iets anders in elkaar.

    1 dag in het echt, zal geen 1 dag in het msv zijn. Hoe we het doen weet ik ook nog niet. Ik zat te denken dat één echte week, een dag in het msv is, dat lijkt mij het handigst in verband met het rooster. Maar dan gaat het denk ik juist weer sloom.

    Elpis stelde voor dat er wordt afgesproken hoe laat het is, of welke dag in het msv. Dat lijkt me wel slim, maar ik ben bang dat het dan onoverzichtelijk wordt (dat mensen bijvoorbeeld over de afspraak heen lezen) en dan is het ook wel weer lastig met de lessen ben ik bang.

    Dus daar zijn we nog niet over uit.


    Je kan bijvoorbeeld doen dat het drie dagen lang van opstaan tot 16;00 is, en dan kan je naar je lessen en kunnen leraren vragen beantwoorden en met leerlingen communiceren. En de volgende drie/vier dagen is het van 16;00 tot slapen en dan zijn er geen lessen en verplichte dingen. En dat zet je dan gewoon met de datum in de beginpost? Ik zal ook nog wel een ander idee proberen te bedenken.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    (...)

    Je kan bijvoorbeeld doen dat het drie dagen lang van opstaan tot 16;00 is, en dan kan je naar je lessen en kunnen leraren vragen beantwoorden en met leerlingen communiceren. En de volgende drie/vier dagen is het van 16;00 tot slapen en dan zijn er geen lessen en verplichte dingen. En dat zet je dan gewoon met de datum in de beginpost? Ik zal ook nog wel een ander idee proberen te bedenken.


    Oh dat is ook wel een goed idee inderdaad.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Iemand die een relatie wil met Eris?


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    AmericanPsycho schreef:
    Iemand die een relatie wil met Eris?


    Elysia? Of Phelan, maar hij Is wel leraar, dus dan wordt dat een leraar-leerling relatie


    We've lived in the shadows for far too long.

    Elena staat ook nog steeds open voor een soort fling met één van de leraren, of de mannelijke studenten ^_^


    Faith is everything.