• Royal Boarding School is een kostschool op het platteland van Engeland, speciaal voor jongeren van adel. Deze zullen op deze exclusieve school genieten van een opleiding en alle ins en outs leren op het gebied van het adellijke leven. Alleen de crème-de-la-crème wordt toegelaten tot deze school, het is dus een schande voor de hele familie wanneer iemand van school wordt gestuurd.


    Rollentopic


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Elpis schreef:
    (...)

    Je kan een systeem doen waar leraren de hele dag door of tussen bepaalde uren lesgeven en leerlingen kunnen zelf kiezen wanneer ze gaan, maar ze moeten wel aan het einde van de week al hun uren afgetekend hebben? Dan hoef je niet te wachten op bepaalde leerlingen, of met bepaalde lessen omdat een leraar niet reageert.

    Maar als mensen een gewoon klassen systeem willen dan idd eerst een klassen indeling op leeftijd ofzo :3.



    Dat is wel een goed idee. Maar ik blijf er een beetje mee zitten hoe je dan als leraar dat uur moet gaan spelen.

    Wat je dan wel kan doen is dat die lessen gewoon inhouden dat de leerlingen zelfstandig bezig gaan met huiswerk en dat de leraar vragen beantwoord en hier en daar mensen helpt. Dan heb je veel meer mogelijkheid tot intereactie dan als je een gewone les doet.

    Ik weet niet wat degenene die een leraar hebben hier van vinden?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rivals schreef:
    (...)


    Dat is wel een goed idee. Maar ik blijf er een beetje mee zitten hoe je dan als leraar dat uur moet gaan spelen.

    Wat je dan wel kan doen is dat die lessen gewoon inhouden dat de leerlingen zelfstandig bezig gaan met huiswerk en dat de leraar vragen beantwoord en hier en daar mensen helpt. Dan heb je veel meer mogelijkheid tot intereactie dan als je een gewone les doet.

    Ik weet niet wat degenene die een leraar hebben hier van vinden?


    Mij lijkt het wel een gemakkelijk idee - vooral gezien Kai dus een fling krijgt met een docent, dus dat betekend meer privacy. Maar dan is het gemakkelijker dat docenten dan ook bepaalde uren hebben, dus niet dat ze de hele dag in het klaslokaal zitten. Maar verder vind ik het wel een prima idee, dan is het gemakkelijk want dan hoeft er niet op iedereen gewacht te worden - en voelt er dan ook niemand de druk om "nu" te reageren.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2015 - 16:15 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Rivals schreef:
    (...)


    Dat is wel een goed idee. Maar ik blijf er een beetje mee zitten hoe je dan als leraar dat uur moet gaan spelen.

    Wat je dan wel kan doen is dat die lessen gewoon inhouden dat de leerlingen zelfstandig bezig gaan met huiswerk en dat de leraar vragen beantwoord en hier en daar mensen helpt. Dan heb je veel meer mogelijkheid tot intereactie dan als je een gewone les doet.

    Ik weet niet wat degenene die een leraar hebben hier van vinden?


    Nja, met etiquette en Dansles Is het misschien een beetje moeilijk, maar dan wordt er waarschijnlijk om de zoveel tijd een instructie gegeven ofzo?


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    Klinkt voor mij goed. Maar dan moet er inderdaad wel even nagedacht worden over wat te doen met de etiquette en de danslessen


    Faith is everything.

    Voor dansles laat ik Phelan wel gewoon een keer in de zoveel tijd de danspassen voordoen. Maar dan geeft hij gewoon de ene dag dansles en de andere dag Grieks? Of 's morgens Grieks en 's middags danslessen?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    Voor dansles laat ik Phelan wel gewoon een keer in de zoveel tijd de danspassen voordoen. Maar dan geeft hij gewoon de ene dag dansles en de andere dag Grieks? Of 's morgens Grieks en 's middags danslessen?


    Dit klinkt niet als een vreselijk idee? Ook voor Marcus als hij nog geschiedenis erbij krijgt ofzo.


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    Elpis schreef:
    (...)

    Nja, met etiquette en Dansles Is het misschien een beetje moeilijk, maar dan wordt er waarschijnlijk om de zoveel tijd een instructie gegeven ofzo?


    Op zich kan het ook wel op die manier, maar dan is de leraar gewoon actiever aanwezig.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Maar dan kan ik wel gewoon een lesrooster maken, dan probeer ik alle lessen 's middags te doen, dan zijn de meeste mensen aanwezig. En als iemand met een leraar niet aanwezig is, vervalt die les gewoon?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Klinkt in ieder geval prima naar mijn idee


    Faith is everything.

    Philia schreef:
    Voor dansles laat ik Phelan wel gewoon een keer in de zoveel tijd de danspassen voordoen. Maar dan geeft hij gewoon de ene dag dansles en de andere dag Grieks? Of 's morgens Grieks en 's middags danslessen?


    Ja, dat is inderdaad wel een goed idee.

    Ik zit er aan te denken om Juliette met etiquette gewoon situaties na te laten bootsen. Etentjes etc.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Elpis schreef:
    (...)

    Dit klinkt niet als een vreselijk idee? Ook voor Marcus als hij nog geschiedenis erbij krijgt ofzo.


    Marcus mag geschiedenis er nog bij, had ik ook al gezegd, maar denk dat je dat niet had gelezen haha. Ik heb van Cathedrals niks meer gehoord namelijk.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rivals schreef:
    (...)

    Ja, dat is inderdaad wel een goed idee.

    Ik zit er aan te denken om Juliette met etiquette gewoon situaties na te laten bootsen. Etentjes etc.


    Dat deden we ook :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rivals schreef:
    Maar dan kan ik wel gewoon een lesrooster maken, dan probeer ik alle lessen 's middags te doen, dan zijn de meeste mensen aanwezig. En als iemand met een leraar niet aanwezig is, vervalt die les gewoon?


    Klinkt prima ^^


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    Iemand van de leraren die nog een dag heeft waarop ie echt niet kan?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    ik zit volgende week voor school in spanje :3 Dus Phelan kan dan gewoon afwezig zijn voor familieproblemen als ik geen WiFi heb.


    We've lived in the shadows for far too long.