• Royal Boarding School is een kostschool op het platteland van Engeland, speciaal voor jongeren van adel. Deze zullen op deze exclusieve school genieten van een opleiding en alle ins en outs leren op het gebied van het adellijke leven. Alleen de crème-de-la-crème wordt toegelaten tot deze school, het is dus een schande voor de hele familie wanneer iemand van school wordt gestuurd.


    Rollentopic


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    MrsMessi schreef:
    Elena staat ook nog steeds open voor een soort fling met één van de leraren, of de mannelijke studenten ^_^


    Ik denk dat een relatie met een leraar aangaan niet zo vaak gebeurd, dus ik zou niet echt realistisch zijn als het tweemaal zou zijn, lijkt me? En bovendien is het dan ook niet meer zo apart. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    (...)

    Ik denk dat een relatie met een leraar aangaan niet zo vaak gebeurd, dus ik zou niet echt realistisch zijn als het tweemaal zou zijn, lijkt me? En bovendien is het dan ook niet meer zo apart. c:


    Ja true.. Nevermind :')


    Faith is everything.

    Rollins schreef:
    (...)

    Ik denk dat een relatie met een leraar aangaan niet zo vaak gebeurd, dus ik zou niet echt realistisch zijn als het tweemaal zou zijn, lijkt me? En bovendien is het dan ook niet meer zo apart. c:


    Meestal zijn er ook niet zo veel leraren die zo jong zijn :'). Maar je heb inderdaad een punt. Kwa dat moet ik denk ik maar blij zijn dat ik het zo snel had kunnen 'afspreken' voor Elysia.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    (...)

    Elysia? Of Phelan, maar hij Is wel leraar, dus dan wordt dat een leraar-leerling relatie


    Eris houdt wel van flirten, en of het nou een leraar of een student betreft maakt haar niks uit ;)
    Uhm en een vriendschappelijke of vijandige relatie met Elysia? of dat ze een crush op haar heeft want ze valt op vrouwen? dacht ik gelezen te hebben


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Philia schreef:
    (...)

    Meestal zijn er ook niet zo veel leraren die zo jong zijn :'). Maar je heb inderdaad een punt. Kwa dat moet ik denk ik maar blij zijn dat ik het zo snel had kunnen 'afspreken' voor Elysia.


    Inderdaad.. Lucky you! c:


    Faith is everything.

    AmericanPsycho schreef:
    (...)

    Eris houdt wel van flirten, en of het nou een leraar of een student betreft maakt haar niks uit ;)
    Uhm en een vriendschappelijke of vijandige relatie met Elysia? of dat ze een crush op haar heeft want ze valt op vrouwen? dacht ik gelezen te hebben


    Elysia is idd Pansexual en valt op alle genders ja^^. Dus het kan best dat Eris en Elysia heel competitive tegenover elkaar zijn, maar dat Elysia dat alleen maar doet omdat ze indruk op Eris wil maken.

    Valt het jullie ook op dat erg veel vrouwen een naam hebben die begint met een E?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jeanne staat ook nog open voor relaties eventueel

    Kan ze zich trouwens ergens bij een gesprek voegen of iemand anders tegenkomen? Dan ga ik zo weer met haar posten


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Philia schreef:
    (...)

    Elysia is idd Pansexual en valt op alle genders ja^^. Dus het kan best dat Eris en Elysia heel competitive tegenover elkaar zijn, maar dat Elysia dat alleen maar doet omdat ze indruk op Eris wil maken.

    Valt het jullie ook op dat erg veel vrouwen een naam hebben die begint met een E?


    Ik vind het prima hoor! Lijkt me wel leuk

    - ja dat had ik ook gezien.. Maar pas nadat ik mijn personage Eris had gedoopt haha. Ik vind de klank van de E zo mooi in namen c:


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Ik ben trouwens vanaf zaterdag t/m donderdag in Schotland, ik heb daar wel wi-fi, maar ik zal niet erg veel posten ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    JudithSuzann schreef:
    Jeanne staat ook nog open voor relaties eventueel

    Kan ze zich trouwens ergens bij een gesprek voegen of iemand anders tegenkomen? Dan ga ik zo weer met haar posten


    Ik heb nog niks met Ben gepost, dus misschien kunnen die elkaar tegenkomen? Ben staat ook nog wel open voor relaties, ik weet alleen niks interessants te verzinnen, misschien weet jij iets?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Chronos schreef:
    Ik ben trouwens vanaf zaterdag t/m donderdag in Schotland, ik heb daar wel wi-fi, maar ik zal niet erg veel posten ^^


    Ah wat leuk!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rivals schreef:
    (...)

    Ik heb nog niks met Ben gepost, dus misschien kunnen die elkaar tegenkomen? Ben staat ook nog wel open voor relaties, ik weet alleen niks interessants te verzinnen, misschien weet jij iets?


    Ja is goed!
    Misschien dat ze elkaar nog nooit echt goed gesproken hebben maar wel goed met elkaar overweg kunnen maar dat Jeanne altijd een soort van bewondering heeft gehad ofzo.. Ik weet het ook niet echt.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Ja is goed!
    Misschien dat ze elkaar nog nooit echt goed gesproken hebben maar wel goed met elkaar overweg kunnen maar dat Jeanne altijd een soort van bewondering heeft gehad ofzo.. Ik weet het ook niet echt.


    Of misschien exen van elkaar?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rivals schreef:
    (...)

    Of misschien exen van elkaar?


    Ja is goed, en dan die nog goed met elkaar kunnen omgaan of die hele gespannen sfeer de hele tijd?


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Ja is goed, en dan die nog goed met elkaar kunnen omgaan of die hele gespannen sfeer de hele tijd?


    Misschien is het wel leuk als het een beetje ongemakkelijk is? Dus geen ruzie of zo, maar ze weten niet zo goed wat ze moeten zeggen haha


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."