• Royal Boarding School is een kostschool op het platteland van Engeland, speciaal voor jongeren van adel. Deze zullen op deze exclusieve school genieten van een opleiding en alle ins en outs leren op het gebied van het adellijke leven. Alleen de crème-de-la-crème wordt toegelaten tot deze school, het is dus een schande voor de hele familie wanneer iemand van school wordt gestuurd.


    Rollentopic


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rivals schreef:
    (...)

    Misschien is het wel leuk als het een beetje ongemakkelijk is? Dus geen ruzie of zo, maar ze weten niet zo goed wat ze moeten zeggen haha


    Ja dacht ik eigenlijk ook. En waarom zijn ze uit elkaar? Vreemdgaan? Veel ruzie? Iets anders?


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Ja dacht ik eigenlijk ook. En waarom zijn ze uit elkaar? Vreemdgaan? Veel ruzie? Iets anders?


    Misschien dat ze de relatie aangingen om hun familie tevreden te stellen? Dat de families vonden dat het wel eens tijd werd dat ze gingen 'settelen'?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rivals schreef:
    (...)

    Misschien dat ze de relatie aangingen om hun familie tevreden te stellen? Dat de families vonden dat het wel eens tijd werd dat ze gingen 'settelen'?


    Dat is een goede, dat past denk ik wel bij adelijke families


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Dat is een goede, dat past denk ik wel bij adelijke families


    En dat ze na een halfjaartje toch maar uit elkaar gingen? Misschien omdat de families doorhadden dat het niet echte liefde was?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rivals schreef:
    (...)

    En dat ze na een halfjaartje toch maar uit elkaar gingen? Misschien omdat de families doorhadden dat het niet echte liefde was?


    Ja lijkt mij wel


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ik wacht nog even met posten met Phelan op Sam^^. Mijn Ellie post komt vanmiddag denk ik wel


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    Ik wacht nog even met posten met Phelan op Sam^^. Mijn Ellie post komt vanmiddag denk ik wel


    Ik zie net pas dat je voor Phelan, Tyler Hoechlin als faceclaim hebt gebruikt. Me like ^^


    Faith is everything.

    Sabaism went Alate


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Iemand waar ik Jonah naartoe kan sturen ? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Iemand waar ik Jonah naartoe kan sturen ? :3


    Elena is een mogelijkheid?:)


    Faith is everything.

    Ik zal vanmiddag een post met Elysia schrijven ^^ phelan ook of moet ik wachten op Sam?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    Ik zal vanmiddag een post met Elysia schrijven ^^ phelan ook of moet ik wachten op Sam?


    Ik weet niet of je afhankelijk bent met Phelan van Sam? Anders kan dat wel toch?


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Ik weet niet of je afhankelijk bent met Phelan van Sam? Anders kan dat wel toch?


    Ik ben afhankelijk, maar nja, we hebben hem al een keer geskipt :').


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    (...)

    Ik ben afhankelijk, maar nja, we hebben hem al een keer geskipt :').


    Stuur anders Sadventures een pb.. (: Het is namelijk wel het leukste als uiteindelijk ieder personage meedoet :')


    Faith is everything.

    Sorry, ik heb een post klaarstaan – was hem simpelweg vergeten te posten. Ik zal het in vijf minuutjes doen.


    Everything is illuminated by the light of our past.