• De audities zijn reeds achter de rug. De bootcamp komt er aan!
    De liveshows zijn begonnen. Volg elke zondag om 19.55 mee op VTM of RTL 5!
    Gefeliciteerd aan de winnaar!!!! :D
    Zie spoiler hieronder voor de winnaar(s)! ^^

    Waarschuwing: vanaf pag.8 zijn er geen spoilerknoppen.

    De uitslag van alle liveshows!

    1ste plaats
    MALIK



    2de plaats
    JULIE



    3de plaats
    FABIAN

    4de plaats
    MANUELLA




    Meisjes:
    Morgane (6 liveshows, top 6)
    Melanie (5 liveshows, top 8)
    Nina (4 liveshows, top 10)
    Gill (3 liveshows, top 12)
    Marrit (2 liveshows, top 14)
    Leen (1 liveshow, top 20)
    Nadine (1 liveshow, top 20)
    Sarah (1 liveshow, top 20)


    Jongens:
    Fabio (6 liveshows, top 6)
    Dane (5 liveshows, top 8)
    Dieter (4 liveshows, top 10)
    Jorge (3 liveshows, top 12)
    Roger (2 liveshows, top 14)
    Kevin (1 liveshow, top 20)
    Andrew (1 liveshow, top 20)
    Adil (1 liveshow, top 20)


    Voor wat persoonlijke informatie over de kandidaten, klik hier.


    Gooi hier alles eruit dat je kwijt wil over deze dansshow!


    Welke auditie vonden jullie de beste? Wat vonden jullie van de liveshows? Zijn jullie het eens of oneens met de uitslag? Blablabla.. ^^

    Een paar dingen die ik kwijt wil (oude info, dit gaat alleen over de audities):
    - De beste auditie vond ik van Jorge. Gewoon omdat hij vertelde dat hij stiekem zelf leerde dansen op zijn kamer. Dit omdat zijn moeder hier tegen was. Zelf leren dansen is moeilijk, en tenzij je een luxekamer hebt, is je eigen slaapkamer niet de ideale plek om te dansen vanwege ruimtegebrek.
    Hij koos voor een traditioneel outfit, wat heel origineel was. Eerst dacht ik dat het zijn dans in de weg zou staan, maar dat was het totaal niet. Hij heeft een enorm goede auditie neergezet.

    - Waarom vindt iedereen Min Hee zo streng? Ik vind haar juist het meest rechtvaardig, en beter feedback geven dan de rest. Hoe kun je beter worden als niemand zegt waar je fouten liggen? Dingen zeggen zoals “Er waren enkele foutjes in je dans, maar dat maakte niet uit want je hebt een goede uitstraling”, daar leert de danser (buiten dat hij zijn uitstraling moet behouden) niet veel mee. Zowel goed als slechte punten moeten meegedeeld worden vind ik. Wel jammer dat er geen latin-expert (Euvgenia) meer in de jury zit, maar haar feedback trok toch soms op niks.

    - Jury.. Stop met complimentjes over iemands uiterlijk! Het is altijd leuk om zulke complimentjes te krijgen, maar dat heeft niets te maken met iemands danskwaliteit! Het is ook niet leuk voor de wat onzekere dansers die dit compliment niet krijgen. De uitstraling is daarentegen wel belangrijk.
    + Valt het jullie ook op dat er dit jaar véél minder popmuziek werd gekozen voor de audities? (Y)

    Hier vinden jullie alle audities terug.
    NL: http://www.soyouthinkyoucandance.nl/audities - Klik op "Final Audities" voor een uitklapmenu,
    en dan klikken op Totaal als je ze allemaal wil zien. (De video’s op deze site kunnen alleen in NL afgespeeld worden.)
    BE: http://vtm.be/sytycd - Alles hier terugvinden is denk ik wel duidelijk. (Of je deze video’s ook in NL kan afspelen weet ik niet.)





    Nu ben ik heel benieuwd naar jullie meningen over SYTYCD!

    [ bericht aangepast op 18 mei 2015 - 0:06 ]

    Wat vinden jullie van "So You Think You Can Dance" als naam van het programma?

    12.5% (4 stemmen)
     
    Te lang...

    3.1% (1 stem)
     
    Best stom.

    9.4% (3 stemmen)
     
    Te lang en stom. :/

    18.8% (6 stemmen)
     
    Niks mis mee.

    18.8% (6 stemmen)
     
    Leuk. :)

    37.5% (12 stemmen)
     
    Leuk, maar beetje te lang.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik vond het altijd wel een leuk programma, maar nu doet er iemand aan mee die ik echt niet moet. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik volg het ook, maar niet normaal hoeveel kandidaten doorgestuurd worden naar de finalauditions en Min Hee is een beetje te streng, ze vind echt bijna alles te dit te dat enz.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Rollins schreef:
    Ik vond het altijd wel een leuk programma, maar nu doet er iemand aan mee die ik echt niet moet. ;D

    Haha, bedoel je van de kandidaten of heel het programma? Ik vind bijvoorbeeld dat Eline De Munck echt niet past in deze show, ze moet op JIM blijven. :')


    Ik wil een tuin vol egels

    FoxAngel schreef:
    (...)
    Haha, bedoel je van de kandidaten of heel het programma? Ik vind bijvoorbeeld dat Eline De Munck echt niet past in deze show, ze moet op JIM blijven. :')


    Nee, ik bedoel één kandidaat die ik persoonlijk ken. c; Maar voor de rest heb ik het altijd wel een awesome programma gevonden though, dus waarschijnlijk kijk ik het volgend jaar wel weer in plaats van frustraties op te wekken, haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik vind het echt een leuk programma al vind ik het altijd jammer dat mensen met een flinke carriérre al mee doen alweer. Maar dat is ook met zangprogramma's. Mensen die hier al hebben opgetreden en daar hebben gewerkt. Maar ik volg het altijd. Ik vind alleen Min Hee niet leuk omdat Euvgenia vond ik gewoon leuker


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Twee jaar niet gekeken, dit jaar ga ik weer proberen kijken. De audities heb ik overgeslagen, ik kijk liever naar de wedstrijd zelf.


    16 - 09 - '17

    Madhouses schreef:
    Ik volg het ook, maar niet normaal hoeveel kandidaten doorgestuurd worden naar de finalauditions en Min Hee is een beetje te streng, ze vind echt bijna alles te dit te dat enz.

    Min Hee is inderdaad wel heel streng, maar dat mag ook wel soms vind ik. : ) Ze geeft ook goede commentaar, al valt dat niet altijd op. :') Bijvoorbeeld bij de auditie van Jorge zei ze meteen dat ze van hem naar de bootcamp mocht zonder opmerking.
    Ik vind dat de andere juryleden zich ook te makkelijk laten meeslepen door elkaar, of door het publiek. En Min Hee heeft dat niet zo. :'P


    Ik wil een tuin vol egels

    IrishNialler schreef:
    Ik vind het echt een leuk programma al vind ik het altijd jammer dat mensen met een flinke carriérre al mee doen alweer. Maar dat is ook met zangprogramma's. Mensen die hier al hebben opgetreden en daar hebben gewerkt. Maar ik volg het altijd. Ik vind alleen Min Hee niet leuk omdat Euvgenia vond ik gewoon leuker

    Klopt. Vast omdat de jury in het algemeen strenger is geworden, en selectiever moeten zijn. Er zijn inderdaad niet veel "beginnelingen" geweest dit jaar.
    Euvgenia had wel een bepaalde 'charme', dat wel. Min Hee vind ik gewoon wat professioneler in beoordelen. Ik vind het jammer dat er nu wel geen expert meer is voor de latin.
    Florrie schreef:
    Twee jaar niet gekeken, dit jaar ga ik weer proberen kijken. De audities heb ik overgeslagen, ik kijk liever naar de wedstrijd zelf.

    In 2014 was er in ieder geval geen SYTYCD. xD Dit seizoen had eigenlijk een half jaar eerder moeten plaatsvinden, maar door de zwangerschap van An Lemmens was het uitgesteld blijkt..


    Ik wil een tuin vol egels

    FoxAngel schreef:
    (...)
    In 2014 was er in ieder geval geen SYTYCD. xD Dit seizoen had eigenlijk een half jaar eerder moeten plaatsvinden, maar door de zwangerschap van An Lemmens was het uitgesteld blijkt..


    Oh zo, ja pff, ik heb het niet meer gevold dat is wel duidelijk nu xD


    16 - 09 - '17

    Rollins schreef:
    (...)

    Nee, ik bedoel één kandidaat die ik persoonlijk ken. c; Maar voor de rest heb ik het altijd wel een awesome programma gevonden though, dus waarschijnlijk kijk ik het volgend jaar wel weer in plaats van frustraties op te wekken, haha.

    Oh, ik las je eerste reactie ook verkeerd zie ik, maar mijn reactie daarop paste toch nog min of meer. Kwam je die tijdens het kijken tegen of wist je het al op voorhand? Lijkt me inderdaad frustrerend, maar wie weet maakt hij/zij wel een grote blunder mee die zeker wordt uitgezonden in deze commerciële programma. ;D
    Ik ben eigenlijk ook benieuwd wie, hehe.


    Ik wil een tuin vol egels

    FoxAngel schreef:
    (...)
    Oh, ik las je eerste reactie ook verkeerd zie ik, maar mijn reactie daarop paste toch nog min of meer. Kwam je die tijdens het kijken tegen of wist je het al op voorhand? Lijkt me inderdaad frustrerend, maar wie weet maakt hij/zij wel een grote blunder mee die zeker wordt uitgezonden in deze commerciële programma. ;D
    Ik ben eigenlijk ook benieuwd wie, hehe.


    Ik had het al op facebook voorbij zien komen, helaas. x: Nou als hij een blunder maakt dan ga ik dat natuurlijk wel eens even terugkijken, haha. Ach ja, why not. Adil, als het goed is doet hij voornamelijk moderne dans.


    I'm your little ray of pitch black.

    Florrie schreef:
    (...)

    Oh zo, ja pff, ik heb het niet meer gevold dat is wel duidelijk nu xD

    Haha, je hebt dus normaal maar 1 seizoen gemist. ;P

    Ik kijk zelf ook liever naar de wedstrijd zelf, trouwens. Ik vind ook dat ze de afleveringen met de audities veel te lang uitrekken. Ik bedoel je ziet een paar audities en voor de rest veel blabla met die mensen, en de meesten hebben niks interessants te vertellen. Gelukkig kan ik alle zever doorspoelen omdat ik de afleveringen altijd opneem en later pas bekijk. :3


    Ik wil een tuin vol egels

    FoxAngel schreef:
    (...)
    Haha, je hebt dus normaal maar 1 seizoen gemist. ;P

    Ik kijk zelf ook liever naar de wedstrijd zelf, trouwens. Ik vind ook dat ze de afleveringen met de audities veel te lang uitrekken. Ik bedoel je ziet een paar audities en voor de rest veel blabla met die mensen, en de meesten hebben niks interessants te vertellen. Gelukkig kan ik alle zever doorspoelen omdat ik de afleveringen altijd opneem en later pas bekijk. :3


    Volgens mij heb ik er toch echt twee gemist, misschien zelfs drie. Maar ik denk twee. Ach, wathever.
    Ja inderdaad, daarom kijk ik niet graag naar die audities en vaak ben ik het niet eens met de jury, dan krijg ik het al helemaal xp


    16 - 09 - '17

    Rollins schreef:
    (...)

    Ik had het al op facebook voorbij zien komen, helaas. x: Nou als hij een blunder maakt dan ga ik dat natuurlijk wel eens even terugkijken, haha. Ach ja, why not. Adil, als het goed is doet hij voornamelijk moderne dans.

    Hehe, zou ik ook doen. :Y) Ah die naam herken ik wel, maar kan zijn auditie niet meer echt herinneren. Als hij eruit ligt zal ik het je laten weten, dan kan je eventueel alsnog de rest zien zonder frustraties. :'P


    Ik wil een tuin vol egels

    Florrie schreef:
    (...)

    Volgens mij heb ik er toch echt twee gemist, misschien zelfs drie. Maar ik denk twee. Ach, wathever.
    Ja inderdaad, daarom kijk ik niet graag naar die audities en vaak ben ik het niet eens met de jury, dan krijg ik het al helemaal xp

    Haha dat kan. :P
    Ben je strenger dan de jury? Haha. :'D Ik vind het vervelend als de jury iemand toch het voordeel van de twijfel geven wanneer het publiek achter hen of de medejuryleden hen beginnen op te jutten. Voordeel van de twijfel geven kan alleen echt als er door omstandigheden iets misliep of je zeker bent dat die persoon beter kan terwijl ze al haar best deed, vind ik. :Y)

    [ bericht aangepast op 17 maart 2015 - 21:09 ]


    Ik wil een tuin vol egels