• De audities zijn reeds achter de rug. De bootcamp komt er aan!
    De liveshows zijn begonnen. Volg elke zondag om 19.55 mee op VTM of RTL 5!
    Gefeliciteerd aan de winnaar!!!! :D
    Zie spoiler hieronder voor de winnaar(s)! ^^

    Waarschuwing: vanaf pag.8 zijn er geen spoilerknoppen.

    De uitslag van alle liveshows!

    1ste plaats
    MALIK



    2de plaats
    JULIE



    3de plaats
    FABIAN

    4de plaats
    MANUELLA




    Meisjes:
    Morgane (6 liveshows, top 6)
    Melanie (5 liveshows, top 8)
    Nina (4 liveshows, top 10)
    Gill (3 liveshows, top 12)
    Marrit (2 liveshows, top 14)
    Leen (1 liveshow, top 20)
    Nadine (1 liveshow, top 20)
    Sarah (1 liveshow, top 20)


    Jongens:
    Fabio (6 liveshows, top 6)
    Dane (5 liveshows, top 8)
    Dieter (4 liveshows, top 10)
    Jorge (3 liveshows, top 12)
    Roger (2 liveshows, top 14)
    Kevin (1 liveshow, top 20)
    Andrew (1 liveshow, top 20)
    Adil (1 liveshow, top 20)


    Voor wat persoonlijke informatie over de kandidaten, klik hier.


    Gooi hier alles eruit dat je kwijt wil over deze dansshow!


    Welke auditie vonden jullie de beste? Wat vonden jullie van de liveshows? Zijn jullie het eens of oneens met de uitslag? Blablabla.. ^^

    Een paar dingen die ik kwijt wil (oude info, dit gaat alleen over de audities):
    - De beste auditie vond ik van Jorge. Gewoon omdat hij vertelde dat hij stiekem zelf leerde dansen op zijn kamer. Dit omdat zijn moeder hier tegen was. Zelf leren dansen is moeilijk, en tenzij je een luxekamer hebt, is je eigen slaapkamer niet de ideale plek om te dansen vanwege ruimtegebrek.
    Hij koos voor een traditioneel outfit, wat heel origineel was. Eerst dacht ik dat het zijn dans in de weg zou staan, maar dat was het totaal niet. Hij heeft een enorm goede auditie neergezet.

    - Waarom vindt iedereen Min Hee zo streng? Ik vind haar juist het meest rechtvaardig, en beter feedback geven dan de rest. Hoe kun je beter worden als niemand zegt waar je fouten liggen? Dingen zeggen zoals “Er waren enkele foutjes in je dans, maar dat maakte niet uit want je hebt een goede uitstraling”, daar leert de danser (buiten dat hij zijn uitstraling moet behouden) niet veel mee. Zowel goed als slechte punten moeten meegedeeld worden vind ik. Wel jammer dat er geen latin-expert (Euvgenia) meer in de jury zit, maar haar feedback trok toch soms op niks.

    - Jury.. Stop met complimentjes over iemands uiterlijk! Het is altijd leuk om zulke complimentjes te krijgen, maar dat heeft niets te maken met iemands danskwaliteit! Het is ook niet leuk voor de wat onzekere dansers die dit compliment niet krijgen. De uitstraling is daarentegen wel belangrijk.
    + Valt het jullie ook op dat er dit jaar véél minder popmuziek werd gekozen voor de audities? (Y)

    Hier vinden jullie alle audities terug.
    NL: http://www.soyouthinkyoucandance.nl/audities - Klik op "Final Audities" voor een uitklapmenu,
    en dan klikken op Totaal als je ze allemaal wil zien. (De video’s op deze site kunnen alleen in NL afgespeeld worden.)
    BE: http://vtm.be/sytycd - Alles hier terugvinden is denk ik wel duidelijk. (Of je deze video’s ook in NL kan afspelen weet ik niet.)





    Nu ben ik heel benieuwd naar jullie meningen over SYTYCD!

    [ bericht aangepast op 18 mei 2015 - 0:06 ]

    Wat vinden jullie van "So You Think You Can Dance" als naam van het programma?

    12.5% (4 stemmen)
     
    Te lang...

    3.1% (1 stem)
     
    Best stom.

    9.4% (3 stemmen)
     
    Te lang en stom. :/

    18.8% (6 stemmen)
     
    Niks mis mee.

    18.8% (6 stemmen)
     
    Leuk. :)

    37.5% (12 stemmen)
     
    Leuk, maar beetje te lang.


    Ik wil een tuin vol egels

    TheMockingjay schreef:
    (...)
    Hahaha, ja ik zou de jury ook wel eens willen zien dansen :3 Ik dans ballet, modern en jazz.

    Haha, ze alle 4 in 1 choreografie in een stijl dat ze totaal niet gewoon zijn. Net zoals de kandidaten op de bootcamp. Dat zou een mooie afsluiter zijn voor de liveshows. :Y)
    En nice, allemaal technische stijlen. ^^

    [ bericht aangepast op 31 maart 2015 - 7:25 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Wow, ik heb nu een paar dingen gelezen over de uitslag (wat ik wilde voorkomen), maar ik vind het niet erg want nu kijk er juist zeker naar uit. :o
    Zolang ik maar niet de echte uitslag weet van wie er niet door is.

    Een vraagje dat niet over de uitslag gaat:
    Is An terug als presentatrice? :c


    Ik wil een tuin vol egels

    Ja ):

    [ bericht aangepast op 31 maart 2015 - 7:32 ]


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.

    FoxAngel schreef:
    (...)
    Haha, ze alle 4 in 1 choreografie in een stijl dat ze totaal niet gewoon zijn. Net zoals de kandidaten op de bootcamp. Dat zou een mooie afsluiter zijn voor de liveshows. :Y)
    En nice, allemaal technische stijlen. ^^

    Ja, indd. Maar vorig jaar hadden zo ook wel een mooie afsluiter. (Even om je geheugen op te frissen: Dat alle danser die eruit waren gegaan terug kwamen om samen nog een choreo te doen.)
    Tnx :3


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.

    Jammer! ;o Niet dat Eline veel beter was, haha.

    Oh, ja dat wist ik niet meer. Dat was idd, een mooie afsluiter en een leuk gebaar voor de kandidaten die afvielen. Ze werden niet vergeten. ^^
    Hm, ik herinner me eigenlijk niet zo veel meer over de laatste SYTYCD. :') Wel dat Johan vrijwilliger uit de liveshows stapte. Maar wie ook alweer de winnaar ontgaat me momenteel.. o.o


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik kan An Lemmens echt niet zien, Jesus. Dennis komt zo spontaan over, maar An is gewoon verschrikkelijk, bakkes.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Haha ja, vind ik ook xD


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.

    KEVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
    Ik was echt team Roger, maar Kevin is veel te goed om eruit te gaan.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Ik ben het wel eens met de uitslag. En damb wat knap hoe ze danste met haar gebroken rib


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tywin schreef:
    Ik kan An Lemmens echt niet zien, Jesus. Dennis komt zo spontaan over, maar An is gewoon verschrikkelijk, bakkes.

    Ja, vind ik ook. Ze komt zo geacteerd over. o.o
    En Eline net iets erger met haar constant stijve smile. En ze raakte de anderen ook te veel aan vond ik. ;o

    IrishNialler schreef:
    Ik ben het wel eens met de uitslag. En damb wat knap hoe ze danste met haar gebroken rib

    Dat wel, maar ik vond het niet het sterkste koppel, vooral door haar partner. :/
    Dieter dus. Hij had er eigenlijk uit moeten zijn, ik was wel verbaasd dat zij door waren. Die gebroken rib zal in hun voordeel zijn geweest dat de kijkers dachten van "Oh ze danst nog goed terwijl ze een gebroken rib heeft. Dat verdient een stem!".
    Hij kwam te voorzichtig over in zijn dans, en zeker voor een dansleraar zag het er amateuristisch uit. Je hoefde niet een dansexpert te zijn om dat te zien vind ik.


    Er is wel veel veranderd aan de show dit jaar. Nieuwe choreografen, de liveshow in 1 opsplitsen.. Maakt het wel leuk.


    Ik wil een tuin vol egels

    I just.. Nouja, heb ik toch één liveshow van Kevin kunnen genieten. En Andrew was mijn andere favoriet in deze liveshow en dan bam.. ook weg.
    Ik persoonlijk had niet verwacht dat Roger door zou gaan, al helemaal niet door de slappe solo die hij deed. Mja, dat is mijn mening. :'D
    Ik weet niet hoe de mensen thuis stemmen, though, want het gaat allemaal een beetje vaag.


    Danmarks Dynamite.

    Acker schreef:
    I just.. Nouja, heb ik toch één liveshow van Kevin kunnen genieten. En Andrew was mijn andere favoriet in deze liveshow en dan bam.. ook weg.
    Ik persoonlijk had niet verwacht dat Roger door zou gaan, al helemaal niet door de slappe solo die hij deed. Mja, dat is mijn mening. :'D
    Ik weet niet hoe de mensen thuis stemmen, though, want het gaat allemaal een beetje vaag.

    De Dance For Your Life van Roger vond ik ook niet zo goed. Hij liet niet zien dat hij veelzijdig kan zijn, alleen maar hiphop. Ik denk dat de jury heeft gekeken naar alle prestaties in totaal. Kevin had niet zo'n goede chacha neergezet volgens de jury. Ik vond dat ze alledrie nog niet eruit mochten, en Dieter wel. :') Maarja hij had geluk met het aantal stemmen.


    Ik wil een tuin vol egels

    FoxAngel schreef:
    (...)
    De Dance For Your Life van Roger vond ik ook niet zo goed. Hij liet niet zien dat hij veelzijdig kan zijn, alleen maar hiphop. Ik denk dat de jury heeft gekeken naar alle prestaties in totaal. Kevin had niet zo'n goede chacha neergezet volgens de jury. Ik vond dat ze alledrie nog niet eruit mochten, en Dieter wel. :') Maarja hij had geluk met het aantal stemmen.


    Hoe graag ik ook hoopte dat Kevin door ging en ook al vond ik z'n solo wel echt goed, had ik toch Andrew door zien gaan. Rogers preformance was goed, Kevins solo. Maar over het algemeen vond ik Andrew het beste. Ja, Dieter was niet zo heel goed, maar inderdaad.


    Danmarks Dynamite.

    FoxAngel schreef:
    (...)
    De Dance For Your Life van Roger vond ik ook niet zo goed. Hij liet niet zien dat hij veelzijdig kan zijn, alleen maar hiphop. Ik denk dat de jury heeft gekeken naar alle prestaties in totaal. Kevin had niet zo'n goede chacha neergezet volgens de jury. Ik vond dat ze alledrie nog niet eruit mochten, en Dieter wel. :') Maarja hij had geluk met het aantal stemmen.


    Dieter krijgt stemmen omdat hij knap is en omdat Nina, geluk bij een ongeluk, een gebroken rib had. Dat is heel ongelukkig voor haar, maar de mensen thuis vinden dan dan wel weer super dat ze daarmee danst en geven dus een stem.
    Toch vind ik het goed dat Dieter door is, want hij kan veel meer dan hij daar op dat podium heeft laten zien, dat was wel duidelijk tijdens zijn auditie. Mais bon, ik ben heel blij dat Roger door is.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.


    Is da nu mijn gedacht of is dat rechterbeen serieus gephotoshopt?


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.