• De audities zijn reeds achter de rug. De bootcamp komt er aan!
    De liveshows zijn begonnen. Volg elke zondag om 19.55 mee op VTM of RTL 5!
    Gefeliciteerd aan de winnaar!!!! :D
    Zie spoiler hieronder voor de winnaar(s)! ^^

    Waarschuwing: vanaf pag.8 zijn er geen spoilerknoppen.

    De uitslag van alle liveshows!

    1ste plaats
    MALIK



    2de plaats
    JULIE



    3de plaats
    FABIAN

    4de plaats
    MANUELLA




    Meisjes:
    Morgane (6 liveshows, top 6)
    Melanie (5 liveshows, top 8)
    Nina (4 liveshows, top 10)
    Gill (3 liveshows, top 12)
    Marrit (2 liveshows, top 14)
    Leen (1 liveshow, top 20)
    Nadine (1 liveshow, top 20)
    Sarah (1 liveshow, top 20)


    Jongens:
    Fabio (6 liveshows, top 6)
    Dane (5 liveshows, top 8)
    Dieter (4 liveshows, top 10)
    Jorge (3 liveshows, top 12)
    Roger (2 liveshows, top 14)
    Kevin (1 liveshow, top 20)
    Andrew (1 liveshow, top 20)
    Adil (1 liveshow, top 20)


    Voor wat persoonlijke informatie over de kandidaten, klik hier.


    Gooi hier alles eruit dat je kwijt wil over deze dansshow!


    Welke auditie vonden jullie de beste? Wat vonden jullie van de liveshows? Zijn jullie het eens of oneens met de uitslag? Blablabla.. ^^

    Een paar dingen die ik kwijt wil (oude info, dit gaat alleen over de audities):
    - De beste auditie vond ik van Jorge. Gewoon omdat hij vertelde dat hij stiekem zelf leerde dansen op zijn kamer. Dit omdat zijn moeder hier tegen was. Zelf leren dansen is moeilijk, en tenzij je een luxekamer hebt, is je eigen slaapkamer niet de ideale plek om te dansen vanwege ruimtegebrek.
    Hij koos voor een traditioneel outfit, wat heel origineel was. Eerst dacht ik dat het zijn dans in de weg zou staan, maar dat was het totaal niet. Hij heeft een enorm goede auditie neergezet.

    - Waarom vindt iedereen Min Hee zo streng? Ik vind haar juist het meest rechtvaardig, en beter feedback geven dan de rest. Hoe kun je beter worden als niemand zegt waar je fouten liggen? Dingen zeggen zoals “Er waren enkele foutjes in je dans, maar dat maakte niet uit want je hebt een goede uitstraling”, daar leert de danser (buiten dat hij zijn uitstraling moet behouden) niet veel mee. Zowel goed als slechte punten moeten meegedeeld worden vind ik. Wel jammer dat er geen latin-expert (Euvgenia) meer in de jury zit, maar haar feedback trok toch soms op niks.

    - Jury.. Stop met complimentjes over iemands uiterlijk! Het is altijd leuk om zulke complimentjes te krijgen, maar dat heeft niets te maken met iemands danskwaliteit! Het is ook niet leuk voor de wat onzekere dansers die dit compliment niet krijgen. De uitstraling is daarentegen wel belangrijk.
    + Valt het jullie ook op dat er dit jaar véél minder popmuziek werd gekozen voor de audities? (Y)

    Hier vinden jullie alle audities terug.
    NL: http://www.soyouthinkyoucandance.nl/audities - Klik op "Final Audities" voor een uitklapmenu,
    en dan klikken op Totaal als je ze allemaal wil zien. (De video’s op deze site kunnen alleen in NL afgespeeld worden.)
    BE: http://vtm.be/sytycd - Alles hier terugvinden is denk ik wel duidelijk. (Of je deze video’s ook in NL kan afspelen weet ik niet.)





    Nu ben ik heel benieuwd naar jullie meningen over SYTYCD!

    [ bericht aangepast op 18 mei 2015 - 0:06 ]

    Wat vinden jullie van "So You Think You Can Dance" als naam van het programma?

    12.5% (4 stemmen)
     
    Te lang...

    3.1% (1 stem)
     
    Best stom.

    9.4% (3 stemmen)
     
    Te lang en stom. :/

    18.8% (6 stemmen)
     
    Niks mis mee.

    18.8% (6 stemmen)
     
    Leuk. :)

    37.5% (12 stemmen)
     
    Leuk, maar beetje te lang.


    Ik wil een tuin vol egels

    Tywin schreef:


    Is da nu mijn gedacht of is dat rechterbeen serieus gephotoshopt?

    Kweenie. Hoezo denk je dat? (Ik zie namelijk niets, maandag kan ook komen omdat ik gewoon raar ben :3)


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.

    TheMockingjay schreef:
    (...)
    Kweenie. Hoezo denk je dat? (Ik zie namelijk niets, maandag kan ook komen omdat ik gewoon raar ben :3)


    Die onnatuurlijke lijn op dat been waar haar andere voet dat been raakt. Op zich is die lijn wel normaal, maar niet dat er nog vel achter zit. :'D


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Ik denk dat dat gewoon door de schaduwen komt.


    Danmarks Dynamite.

    Ik vind het toch nogal raar, ik zie echt niet in waar dat vel ineens vandaan komt.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Tywin schreef:
    Ik vind het toch nogal raar, ik zie echt niet in waar dat vel ineens vandaan komt.



    Wat is de tekst die er bij staat? HAHA.
    Nu je het zegt, het ziet er wel wat raar uit. (ik keek naar iets anders, haha.)


    Danmarks Dynamite.

    Ik moest goed kijken, maar ik zie wat je bedoeld. Ze heeft precies een rare kuil in haar been. :'P Ik vond het al gewoon raar dat ze zo'n foto konden trekken waar ze mooi op haar teen staat. Of misschien is dat makkelijker dan ik denk, ik heb het nog niet uitgeprobeerd. :')
    Stiekem kan ik haar niet uitstaan. (Maar respect dat ze die bootcamp aankon terwijl het eerst moeilijk was voor haar.)


    Ik wil een tuin vol egels

    @Acker: Ici is hier en azo eigenlijk gewoon "zo". Spreektaal. ^^
    @FoxAngel: Ik weet niet wat ik van haar vind, langs de ene kant vind ik haar awesome, maar langs de andere kant overdrijft ze een beetje ... En volgens mij is dat gewoon echt onmogelijk om zonder pointes zo om de grond te staan. Als ik goed kijk krijg ik ook zo mijn twijfels of ze wel op de grond staat (of dat been, want ik weet echt niet of het het hare is).


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Volgensmij springt ze een klein stukje van de grond.


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.

    Hahaha, wat een mislukte photoshop! x)

    Wat ben ik blij dat ik dit topic ben tegengekomen.

    Wat een stom systeem trouwens, dat er bij de eerste 2 liveshow meteen al 6 dansers naar huis gaan?! Als in Kevin was geweldig gewoon, hem wilde ik echt nog veel meer zien dansen. En ook zo oneerlijk dat Sarah er de eerste live al uit moest, ze is echt een geweldig technische en unieke danseres


    We are only a moment.

    @Tywin Ja, lijkt me ook onmogelijk zonder schoenen zo op je teen te staan.

    Oleada schreef:
    Hahaha, wat een mislukte photoshop! x)

    Wat ben ik blij dat ik dit topic ben tegengekomen.

    Wat een stom systeem trouwens, dat er bij de eerste 2 liveshow meteen al 6 dansers naar huis gaan?! Als in Kevin was geweldig gewoon, hem wilde ik echt nog veel meer zien dansen. En ook zo oneerlijk dat Sarah er de eerste live al uit moest, ze is echt een geweldig technische en unieke danseres

    Ja, ik vind dat systeem maar raar. Dan gaan de liveshows vroeger gedaan zijn dan normaal. :/ Ik vraag me ook af of ze nog steeds maar 1 week de tijd krijgen om een dans voor te bereiden of het nu 2 weken is. Ik denk nog steeds 1 week, maar wat doen ze de andere week dan. Naja, niet dat het uitmaakt. Maar het zou niet eerlijk zijn als ze nu 2 weken mogen voorbereiden tov de vorige jaren waar ze maar 1 week de tijd kregen. :')


    Ik wil een tuin vol egels

    FoxAngel schreef:
    @Tywin Ja, lijkt me ook onmogelijk zonder schoenen zo op je teen te staan.
    (...)
    Ja, ik vind dat systeem maar raar. Dan gaan de liveshows vroeger gedaan zijn dan normaal. :/ Ik vraag me ook af of ze nog steeds maar 1 week de tijd krijgen om een dans voor te bereiden of het nu 2 weken is. Ik denk nog steeds 1 week, maar wat doen ze de andere week dan. Naja, niet dat het uitmaakt. Maar het zou niet eerlijk zijn als ze nu 2 weken mogen voorbereiden tov de vorige jaren waar ze maar 1 week de tijd kregen. :')


    Ik denk dat ze vanaf nu telkens maar 1 week krijgen, omdat ze volgende zondag wel terug met z'n allen samen dansen, zo heb ik het toch begrepen. Maar anders zou het inderdaad niet eerlijk zijn


    We are only a moment.

    Oleada schreef:
    (...)

    Ik denk dat ze vanaf nu telkens maar 1 week krijgen, omdat ze volgende zondag wel terug met z'n allen samen dansen, zo heb ik het toch begrepen. Maar anders zou het inderdaad niet eerlijk zijn

    Oh super, ik zie ze liever allemaal samen. Dat is eerlijker ook. :P


    Ik wil een tuin vol egels

    FoxAngel schreef:
    @Tywin Ja, lijkt me ook onmogelijk zonder schoenen zo op je teen te staan.
    (...)
    Ja, ik vind dat systeem maar raar. Dan gaan de liveshows vroeger gedaan zijn dan normaal. :/ Ik vraag me ook af of ze nog steeds maar 1 week de tijd krijgen om een dans voor te bereiden of het nu 2 weken is. Ik denk nog steeds 1 week, maar wat doen ze de andere week dan. Naja, niet dat het uitmaakt. Maar het zou niet eerlijk zijn als ze nu 2 weken mogen voorbereiden tov de vorige jaren waar ze maar 1 week de tijd kregen. :')


    Ze gaan niet vroeger gedaan zijn, want normaal starten de liveshows met een top achttien en nu met een top twintig.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Tywin schreef:
    (...)

    Ze gaan niet vroeger gedaan zijn, want normaal starten de liveshows met een top achttien en nu met een top twintig.

    Oh, had ik niet door. :'D


    Ik wil een tuin vol egels

    Vandaag weer de liveshow gekeken. Het nieuwe systeem waar de dansers zelf ook een stem hebben, vind ik echt waardeloos! Sorry So You Think, maar bij mij hebben jullie je echt niet geliefd gemaakt. Hoe lullig moet Fabio zich voelen dat er niemand achter hem ging staan! Dat moet toch niet de bedoeling zijn? Dansers lullig laten voelen, of dat er al snel vriendjespolitiek kan ontstaan..

    Ik vond de live show zelf echt goed hoor, maar dit vond ik echt een domper.

    Dotan was overigens wel echt ge-wel-dig!! Het nummer, de dansers, gewoon breathtaking!


    Inspiration can hit you any time