• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Real eyes realize real lies.

    Padeladelalala schreef:
    (...)

    Dan zet je skype uit.

    Ja, dat zal ik zo maar doen. Volgens mij slaapt ie ook al...

    Yep, hij sliep. Dus ik heb skype uitgedaan. Wat een rust.

    Padeladelalala schreef:
    Aaaand I screwed up...


    Naawh, zal vast wel meevallen, toch? _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Owkeej je hebt een vriendin maar je bent al sinds gisteren avond niet op WhatsApp geweest??
    Wauw... je praatte dus nog meer met mij voor dat je die vriendin heb dan dat je nu met haar praat.

    Ja mensen, natuurlijk kan hij haar ook bellen... Maar tussen door lul je elkaar toch de oren van de kop via WhatsApp??


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Cwtch schreef:
    (...)

    Naawh, zal vast wel meevallen, toch? _O_


    I hope so.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jealous much, dear?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    I am so fucking done with all this shit.


    -

    Ik ben zo ontzettend slecht in motivaties schrijven.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Het zat er echt aan te komen dat één van de leden de band na vijf jaar zou verlaten. Just like TT back in the day.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Als die hele groep er nou mee stopt dan zijn we ook van dit gezeur af. ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vraag me af of het niet too much is als ik het leeftijdssysteem suggestietopic bump. Het is niet mijn topic, maar de suggestie zou wel fijn zijn.

    Padeladelalala schreef:
    Als die hele groep er nou mee stopt dan zijn we ook van dit gezeur af. ;'D


    Als je hier dit soort berichten wilt plaatsen is dat prima, want je mag zeggen wat je wilt, maar zou ik je heel beleefd mogen vragen om dat niet in het topic over Zayns vertrek zelf te doen? Je hebt daar al twee keer gereageerd en beide keren was het op een manier waarvan je denk ik zelf ook wel inziet dat mensen die One Direction wél leuk vinden het niet heel prettig zouden vinden. Ik heb zelf niets met de band, maar laat alsjeblieft de fans met rust. Dat is wel zo vriendelijk. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dit was het. Ik ga nu naar Engeland en sla hem met een lepel. *huilt heel hard verder in een hoekje*


    wat was dit ookalweer

    Square schreef:
    (...)

    Als je hier dit soort berichten wilt plaatsen is dat prima, want je mag zeggen wat je wilt, maar zou ik je heel beleefd mogen vragen om dat niet in het topic over Zayns vertrek zelf te doen? Je hebt daar al twee keer gereageerd en beide keren was het op een manier waarvan je denk ik zelf ook wel inziet dat mensen die One Direction wél leuk vinden het niet heel prettig zouden vinden. Ik heb zelf niets met de band, maar laat alsjeblieft de fans met rust. Dat is wel zo vriendelijk. :c


    Ik zeg gewoon hoe het ervoor staat. Ik bedoel niemand te beledigen of dergelijke daar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Padeladelalala schreef:
    Als die hele groep er nou mee stopt dan zijn we ook van dit gezeur af. ;'D


    Trust me. Dan breekt de hel al helemaal los.


    wat was dit ookalweer

    En nu ben ik de persoon die bad is? Wauw..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.