• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Real eyes realize real lies.

    Padeladelalala schreef:
    Owh is het al zo laat o.o
    Die serie heeft me echt in z'n greep. Ik ga maar snel naar bed.

    Cwtch: Oeh, I always do too /wbw


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Cwtch schreef:
    (...)

    Mijn PB/GB en FB staan voor je open als je wilt praten eh? <3
    Whatsapp normaal gesproken ook, maar gaat nu wat moeilijk.. :')



    OTOFT: You're a cool dude. A little bit dumb, but a good guy, haha.

    OTOFT2: O gawd. Ik had geen tosti moeten nemen. Daaaamn. D:


    Ik zal het in gedachten houden. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben nu al meer dan zes kilo kwijt en volgens mijn moeder begint mijn buikje weg te trekken. Wooohooo *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat een heerlijk weer om een eind te moeten fietsen. Kan lekker anderhalf uur als een verzopen kat daar zitten :(

    Dit is waarom ik nooit van mijn leven ga vliegen... het is nu wel heel dichtbij en het worden er steeds meer... nope...

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 8:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben blij dat ik net zo vroeg ben opgestaan als mijn vriend ipv tot tegen de middag in bed te blijven liggen. :'D Straks wel beginnen leren zodat ik wat heb aan dat vroeg opstaan.


    Ik wil een tuin vol egels

    Shane is starting to annoy me a lot. Can you not be an asshole for, like, one second? Or is that too much to ask. Jezus.


    kindness is never a burden.

    Leuk geprobeerd met "70% van de werkzoekenden vindt werk via facebook"
    Ten eerste geloof ik daar niks van en ten tweede kunnen jullie me niet verpichten actief te zijn op facebook of welk ander social media dan ook.

    Allemantheia schreef:
    Leuk geprobeerd met "70% van de werkzoekenden vindt werk via facebook"
    Ten eerste geloof ik daar niks van en ten tweede kunnen jullie me niet verpichten actief te zijn op facebook of welk ander social media dan ook.


    Een lotgenoot!:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Zo verleidelijk om Pretty Little Liars te kijken, maar het school werk moet echt eerst gebeuren +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zo intake gesprek. Whoop.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vandaag is een saaie dag. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aaaand I screwed up...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Een lotgenoot!:'D

    Gelukkig (:



    Ik vind het niet zo leuk als we skypen en jij ineens op bed gaat liggen en geen woord meer tegen me zegt. Nu moet ik naar het geluid van je tv luisteren en dat is irritant.

    Allemantheia schreef:
    (...)
    Gelukkig (:



    Ik vind het niet zo leuk als we skypen en jij ineens op bed gaat liggen en geen woord meer tegen me zegt. Nu moet ik naar het geluid van je tv luisteren en dat is irritant.


    Dan zet je skype uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.