• Praattopic 02
    You know how it works


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    LakeTown schreef:
    (...)

    Nathaniel ja, Storm valt nu nog op vrouwen hoor (':


    Hij klampt wel erg veel aan Leaf dan... Hmm... de vrouwen merken niets. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    (...)

    Hij klampt wel erg veel aan Leaf dan... Hmm... de vrouwen merken niets. ;D


    Dudeee, wees redelijk, die gast ligt op sterven! ^^ Hij gaat niet random weglopen en zeggen 'ik ben al de hele tijd bij jou, ik ga naar iemand anders voordat ze denken dat ik gay ben'


    Blurryface schreef:
    (...)





    Met je kop door de helft!
    PUH.

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 18:30 ]

    LakeTown schreef:
    (...)



    Met je kop door de helft!
    PUH.


    Oke, voor we helemaal off topic gaan. In principe zou Leaf wel kunnen, maar ik denk dat hij te graag in de gaten wilt houden of zijn investering niet wordt vermoord. :") nu laat ik hem wel harteloos overkomen. Dat is hij absoluut niet. He loves Stormpie-wormpie.


    Caution first, always.

    LakeTown schreef:
    (...)
    Als hij weer beter is kan hij dat wel hebben. Vermoedelijk zou hij keihard lachen en haar enkel beetpakken zodat ze ook onderuit gaat en naast hem op de grond terecht komt ^^

    Bro, ik had het over Lane. Juniper zou Lane vloeren door dat beetje agressie.
    En I gotta admit ; zelfs Juniper dacht het. . .


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    Bro, ik had het over Lane. Juniper zou Lane vloeren door dat beetje agressie.
    En I gotta admit ; zelfs Juniper dacht het. . .


    Moet ze hem wel te pakken kunnen krijgen. ;D Maar niemand wil dus achter Lane aan? Laat hem lekker rennen dan.


    I'm your little ray of pitch black.

    Blurryface schreef:
    (...)


    Oke, voor we helemaal off topic gaan. In principe zou Leaf wel kunnen, maar ik denk dat hij te graag in de gaten wilt houden of zijn investering niet wordt vermoord. :") nu laat ik hem wel harteloos overkomen. Dat is hij absoluut niet. He loves Stormpie-wormpie.


    U are weard.
    Wauw oké, ik ga nog niet zeggen dat Storm ook van hem houd, want zover zijn we nog niet ^^ Dat word nog leuk als ze überhaupt wat krijgen, want Storm is niet aseksueel ehehehe


    Undine schreef:
    (...)
    Bro, ik had het over Lane. Juniper zou Lane vloeren door dat beetje agressie.
    En I gotta admit ; zelfs Juniper dacht het. . .


    Wauw, dan gingen we echt lekker langs elkaar heen. Ik bedoelde dat Storm en Juniper wel vriendjes konden worden ^^
    Maar laat Juniper dan achter Lane aan gaan!

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 18:39 ]

    ^ Leaf zal zich zo nu en dan wel opofferen, maar dan moet Storm niet beledigd zijn als hij in slaap valt. :')


    Caution first, always.

    Misschien dat Nien wel met Zev wil, anders verander ik mijn post wel hoor. c: Jammer dat Lane geen bromance zal krijgen though. Ghehe.

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 18:43 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Blurryface schreef:
    ^ Leaf zal zich zo nu en dan wel opofferen, maar dan moet Storm niet beledigd zijn als hij in slaap valt. :')


    Maar vervolgens wil hij wel in de buurt blijven om te zorgen dat zijn 'investering' niet alsnog vermoord word? Jeez die is inconsequent


    Uuuugh ik wil een tijdssprong. Het is super leuk om te schrijven met een char die de idiootste dingen uit kan halen, maar ik wil Storm weer eens normaal kunnen laten bewegen en praten hahaha. Helaas... Eigen schuld, had ik arme Storm maar niet zo ziek moeten maken.

    LakeTown schreef:
    (...)

    Maar vervolgens wil hij wel in de buurt blijven om te zorgen dat zijn 'investering' niet alsnog vermoord word? Jeez die is inconsequent


    Uuuugh ik wil een tijdssprong. Het is super leuk om te schrijven met een char die de idiootste dingen uit kan halen, maar ik wil Storm weer eens normaal kunnen laten bewegen en praten hahaha. Helaas... Eigen schuld, had ik arme Storm maar niet zo ziek moeten maken.

    Ik heb het over de toekomst, pik.


    Caution first, always.

    Wrestler schreef:
    (...)
    Moet ze hem wel te pakken kunnen krijgen. ;D Maar niemand wil dus achter Lane aan? Laat hem lekker rennen dan.

    Oho believe me, she will.
    Maar ik wacht even Janine haar antwoord af.


    LakeTown schreef:
    (...)
    Wauw, dan gingen we echt lekker langs elkaar heen. Ik bedoelde dat Storm en Juniper wel vriendjes konden worden ^^
    Maar laat Juniper dan achter Lane aan gaan!

    Nou, "vriendjes" is een groot woord, maar ze zal hem op een gegeven punt wel met rust laten ja.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Singer/Poisoning: Oh shit. Janineee'tje, sorry, ik moet nog posten. Dat zal ik z.s.m. doen c:

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 19:17 ]


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Ik wil Zev wel achter Lane aansturen.
    Hebben ze die confrontatie ook maar weer gehad.

    Dan kunnen we daarna allicht ook een tijdsprong maken zoals LakeTown al zei, omdat ik anders bang ben dat iedereen vastloopt ofzo.

    Anyway, ik ga de posts wel bijlezen straks.
    Ik had de afgelopen dagen niet veel zin om hier te zijn. Excuus

    @Lilo: Post wanneer je kan, heeft gaan haast (:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Hoe lang zal de tijdsprong duren?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Ik heb het over de toekomst, pik.


    In welke zin bedoel je dat Nathaniel zich gaat 'opofferen'? Je bent niet helemaal duidelijk, kut



    Undine schreef:
    (...)
    Nou, "vriendjes" is een groot woord, maar ze zal hem op een gegeven punt wel met rust laten ja.


    Haha, in dat geval zal Storm er denk ik een hoop lol aan beleven om haar te teasen (kietelen of poken) en vervolgens keihard weg te rennen en zich te verstoppen :'D



    Stygian schreef:
    Dan kunnen we daarna allicht ook een tijdsprong maken zoals LakeTown al zei, omdat ik anders bang ben dat iedereen vastloopt ofzo.


    Yay, thank you!