• Hoi allemaal!

    Ik ben op zoek naar een cover voor mijn toekomstige verhaal: 'Strings and Drums'.

    Eerder vanavond heb ik al een topic gemaakt over het verhaal. Ik ben zojuist begonnen en moet er nog vorm aan gaan geven. Het is pril in zoverre dat ik nog geen samenvatting heb gemaakt. Onder de spoiler maar even de hoofdlijnen die het gaat krijgen:


    Het verhaal gaat over het leven van een meisje, die op jonge leeftijd een relatie heeft gekregen met een jongen. Deze relatie is uitgegaan, en ze is langzamerhand bevriend geraakt met zijn broer. Ergens in haar borrelen gevoelens op, die ze niet goed een plek kan geven terwijl haar herinneringen van een paar jaar geleden haar blijven achtervolgen. Ze ziet zowel overeenkomsten als verschillen tussen hen. De één is een gitarist, de ander is een drummer. De muziekinstrumenten kenmerken hun karakter. Waar het verlangen naar de één nog zo groot is, is er wel de aanwezigheid van de ander. Ze weet niet goed wat ze hier mee moet doen en probeert hier een weg in te vinden.


    Ik heb nog geen afbeeldingen gevonden die ik er echt in wil hebben. Elementen die ik er wel in wil hebben is een acoustische gitaar en/of basgitaar en een drumstel. Personen mogen er in, maar zonder gezicht. Ook wil ik het meisje er op hebben. Iemand met een witte huid en donker haar. (Kristen Stewart?)

    De sfeer mag donker zijn, ook wel wat romantiek.

    Hoe dan ook. Het vergt wat creativiteit!

    Beloning: 5 credits

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 22:29 ]


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Iemand?


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik heb iets geprobeerd, al weet ik niet of dit iets is zoals je in gedachten had. :]

    Zonder tekst:



    Met tekst:



    Met lagen:
    1.)



    2.)



    3.)



    4.)



    5.)



    6.)



    Sorry als al die verschillende lagen een beetje onoverzichtelijk is, maar ik kon zelf niet kiezen.
    Ik hoop dat je er iets aan hebt! Als er iets aangepast moet worden, zal ik dat proberen. :]


    She was always looking for more..

    Ik heb ook wat geprobeerd, dit is zonder het meisje, later probeer ik misschien het meisje erin te voegen.

    Zonder het meisje:







    Zonder het meisje 2:




    [ bericht aangepast op 30 maart 2015 - 13:34 ]

    Xya schreef:
    Ik heb iets geprobeerd, al weet ik niet of dit iets is zoals je in gedachten had. :]

    Zonder tekst:



    Met tekst:



    Met lagen:
    1.)



    2.)



    3.)



    4.)



    5.)



    6.)



    Sorry als al die verschillende lagen een beetje onoverzichtelijk is, maar ik kon zelf niet kiezen.
    Ik hoop dat je er iets aan hebt! Als er iets aangepast moet worden, zal ik dat proberen. :]


    Ik vind ze erg mooi! Zou wel graag wat vloeiendere overgangen zien. Kan dat?

    Bedankt in ieder geval! (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    MrsGately schreef:
    Ik heb ook wat geprobeerd, dit is zonder het meisje, later probeer ik misschien het meisje erin te voegen.

    Zonder het meisje:






    Zonder het meisje 2:






    Oh ik vind vooral die eerste twee echt gaaf! Zou graag willen zien hoe je het meisje er in zou kunnen verwerken. Dit is in ieder geval aardig wat ik zoek.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Maleficia schreef:
    (...)

    Oh ik vind vooral die eerste twee echt gaaf! Zou graag willen zien hoe je het meisje er in zou kunnen verwerken. Dit is in ieder geval aardig wat ik zoek.


    Wil je Kristen Stewart gewoon of als Joan Jett?

    Nu met het meisje:



    Ik heb er een aantal gemaakt, met verschillende soorten text en effecten :-)

    1.


    2.


    3.


    ze zijn aanklikbaar


    Life is a beautiful struggle

    @MrsGately Vind de positie goed passend.. Alleen vind ik haar op de foto iets te gephotoshopt. Zou je misschien een andere foto kunnen proberen? Daarbij wil ik zeggen dat ik hem nog steeds erg tof vind! Kijk maar wat je wilt.

    @Vedere Wauw die lettertypes! Vind de kleuren van die tweede erg mooi.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Maleficia schreef:
    @MrsGately Vind de positie goed passend.. Alleen vind ik haar op de foto iets te gephotoshopt. Zou je misschien een andere foto kunnen proberen? Daarbij wil ik zeggen dat ik hem nog steeds erg tof vind! Kijk maar wat je wilt.

    @Vedere Wauw die lettertypes! Vind de kleuren van die tweede erg mooi.


    Heb je een foto van Kristen die je zelf in gedachten had die je er persee in wilt?

    MrsGately schreef:
    (...)

    Heb je een foto van Kristen die je zelf in gedachten had die je er persee in wilt?

    Ik ga even zoeken!

    Update:

    Twee verschillende. Is het wat? (;

    [ bericht aangepast op 31 maart 2015 - 21:14 ]


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik wil wel wat proberen ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    Ik wil wel wat proberen ^^

    Ben benieuwd! (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Wat vind je hiervan:






    MrsGately schreef:
    Wat vind je hiervan:







    Mooi! Bedankt voor al je tijd en moeite ^^.
    Denk inderdaad dat deze foto toch beter past.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.