• Hoi allemaal!

    Ik ben op zoek naar een cover voor mijn toekomstige verhaal: 'Strings and Drums'.

    Eerder vanavond heb ik al een topic gemaakt over het verhaal. Ik ben zojuist begonnen en moet er nog vorm aan gaan geven. Het is pril in zoverre dat ik nog geen samenvatting heb gemaakt. Onder de spoiler maar even de hoofdlijnen die het gaat krijgen:


    Het verhaal gaat over het leven van een meisje, die op jonge leeftijd een relatie heeft gekregen met een jongen. Deze relatie is uitgegaan, en ze is langzamerhand bevriend geraakt met zijn broer. Ergens in haar borrelen gevoelens op, die ze niet goed een plek kan geven terwijl haar herinneringen van een paar jaar geleden haar blijven achtervolgen. Ze ziet zowel overeenkomsten als verschillen tussen hen. De één is een gitarist, de ander is een drummer. De muziekinstrumenten kenmerken hun karakter. Waar het verlangen naar de één nog zo groot is, is er wel de aanwezigheid van de ander. Ze weet niet goed wat ze hier mee moet doen en probeert hier een weg in te vinden.


    Ik heb nog geen afbeeldingen gevonden die ik er echt in wil hebben. Elementen die ik er wel in wil hebben is een acoustische gitaar en/of basgitaar en een drumstel. Personen mogen er in, maar zonder gezicht. Ook wil ik het meisje er op hebben. Iemand met een witte huid en donker haar. (Kristen Stewart?)

    De sfeer mag donker zijn, ook wel wat romantiek.

    Hoe dan ook. Het vergt wat creativiteit!

    Beloning: 5 credits

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 22:29 ]


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Maleficia schreef:
    (...)
    Mooi! Bedankt voor al je tijd en moeite ^^.
    Denk inderdaad dat deze foto toch beter past.


    Alsjeblieft heb stiekem tussen het leren voor mijn theorie examen voor auto dit gedaan. :)

    MrsGately schreef:
    (...)

    Alsjeblieft heb stiekem tussen het leren voor mijn theorie examen voor auto dit gedaan. :)

    Hihi. Succes! ^^


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Hahahaha lol


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    Hahahaha lol


    Leuk! Ik vind de kleuren erg mooi.

    Zou je hem misschien ook met titel kunnen maken?


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Dit zijn wat opties (:



    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    Dit zijn wat opties (:



    Hm, ik kan niet kiezen. Ik vind beide lettertypen wel iets hebben!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Maleficia schreef:
    (...)
    Hm, ik kan niet kiezen. Ik vind beide lettertypen wel iets hebben!


    Hahaha, nou bij deze dan mijn bijdrage aan jouw zoektocht naar een cover (:


    I just caught the wave in your eyes

    Ik heb al hele goede inzendingen ontvangen, maar zou graag nog wat covers zien!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik ga wat proberen, maar ik eh ... moet eerst nog even uitzoeken hoe GIMP werkt. :'D


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Tywin schreef:
    Ik ga wat proberen, maar ik eh ... moet eerst nog even uitzoeken hoe GIMP werkt. :'D


    :') hahaha, je leert het het snelste met wat basis tutorials kijken (a), dat heeft mij in ieder geval enorm geholpen


    I just caught the wave in your eyes

    Ik weet nog niet eens hoe ik deftig moet blenden. :'D


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Tywin schreef:
    Ik weet nog niet eens hoe ik deftig moet blenden. :'D


    Nou je hebt die blend dingetjes (multiply enzo), gummetje en dan instellen op wazig aan de randen en je kan laagmaskers gebruiken :')


    I just caught the wave in your eyes

    ik wil ook nog wel even iets proberen (heb toch niets te doen momenteel)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Allrighty, na heel lang prutsen is dit eruit gekomen en ik vind het nog niet eens zo mislukt voor een eerste keer, haha.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Ik ga even wat proberen ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.