• Hoi allemaal!

    Ik ben op zoek naar een cover voor mijn toekomstige verhaal: 'Strings and Drums'.

    Eerder vanavond heb ik al een topic gemaakt over het verhaal. Ik ben zojuist begonnen en moet er nog vorm aan gaan geven. Het is pril in zoverre dat ik nog geen samenvatting heb gemaakt. Onder de spoiler maar even de hoofdlijnen die het gaat krijgen:


    Het verhaal gaat over het leven van een meisje, die op jonge leeftijd een relatie heeft gekregen met een jongen. Deze relatie is uitgegaan, en ze is langzamerhand bevriend geraakt met zijn broer. Ergens in haar borrelen gevoelens op, die ze niet goed een plek kan geven terwijl haar herinneringen van een paar jaar geleden haar blijven achtervolgen. Ze ziet zowel overeenkomsten als verschillen tussen hen. De één is een gitarist, de ander is een drummer. De muziekinstrumenten kenmerken hun karakter. Waar het verlangen naar de één nog zo groot is, is er wel de aanwezigheid van de ander. Ze weet niet goed wat ze hier mee moet doen en probeert hier een weg in te vinden.


    Ik heb nog geen afbeeldingen gevonden die ik er echt in wil hebben. Elementen die ik er wel in wil hebben is een acoustische gitaar en/of basgitaar en een drumstel. Personen mogen er in, maar zonder gezicht. Ook wil ik het meisje er op hebben. Iemand met een witte huid en donker haar. (Kristen Stewart?)

    De sfeer mag donker zijn, ook wel wat romantiek.

    Hoe dan ook. Het vergt wat creativiteit!

    Beloning: 5 credits

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 22:29 ]


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    ;)

    [ bericht aangepast op 8 april 2015 - 18:42 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    weet niet precies of ik het deze week nog afkrijg

    [ bericht aangepast op 8 april 2015 - 18:42 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik ga een poging doen


    Spoiler alert: you will save yourself

    @RAB Graag!

    @NSYNC Neem de tijd! Ik wacht tot ik alles van iedereen binnen heb.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    ik heb het geprobeerd:


    wat vind je?


    I'm sick of seeing my face but I'm allowed to be sick of seeing my face cuz it's my fucking face

    De ander was mooier, maar ik wilde hem toch even plaatsen voor het geval jullie hem wel mooi vonden.


    obsessive rage

    SirenSinging schreef:
    De ander was mooier, maar ik wilde hem toch even plaatsen voor het geval jullie hem wel mooi vonden.



    Ik vind deze ook erg mooi!
    Zou je misschien nog een poging kunnen doen? Ben gewoon heel erg benieuwd hihi.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik ben een poging aan het doen ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Maleficia schreef:
    (...)

    Ik vind deze ook erg mooi!
    Zou je misschien nog een poging kunnen doen? Ben gewoon heel erg benieuwd hihi.


    Natuurlijk! Het word dan wel morgen of iets later


    obsessive rage

    Saxa schreef:



    Wauw, weer iets heel anders! Gaaf.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik zie het al, mijn cover suckt echt vergeleken de andere :')


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    Ik zie het al, mijn cover suckt echt vergeleken de andere :')

    Zeker niet! De jouwe is nog steeds een van mijn favorieten, hehe. (;
    (Zou hem wel graag met een andere foto zien, weet niet of jij nog een poging wilt wagen? *vraagt voorzichtig*)


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Maleficia schreef:
    (...)
    Zeker niet! De jouwe is nog steeds een van mijn favorieten, hehe. (;
    (Zou hem wel graag met een andere foto zien, weet niet of jij nog een poging wilt wagen? *vraagt voorzichtig*)


    Echt? Yay ^^

    Tuurlijk, maar morgen ben ik op werkweek, dus ik ben pas vrijdag weer available... Van wie/wat wie wil je een andere foto?


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    (...)

    Echt? Yay ^^

    Tuurlijk, maar morgen ben ik op werkweek, dus ik ben pas vrijdag weer available... Van wie/wat wie wil je een andere foto?


    Tof! Is helemaal goed. Bedankt ^^
    Wel graag Kristen Stewart. Had zelf deze foto's gezocht:



    Gezicht hoeft niet volledig er op, kan ook deels. Kijk maar even!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.