• Hoi allemaal!

    Ik ben op zoek naar een cover voor mijn toekomstige verhaal: 'Strings and Drums'.

    Eerder vanavond heb ik al een topic gemaakt over het verhaal. Ik ben zojuist begonnen en moet er nog vorm aan gaan geven. Het is pril in zoverre dat ik nog geen samenvatting heb gemaakt. Onder de spoiler maar even de hoofdlijnen die het gaat krijgen:


    Het verhaal gaat over het leven van een meisje, die op jonge leeftijd een relatie heeft gekregen met een jongen. Deze relatie is uitgegaan, en ze is langzamerhand bevriend geraakt met zijn broer. Ergens in haar borrelen gevoelens op, die ze niet goed een plek kan geven terwijl haar herinneringen van een paar jaar geleden haar blijven achtervolgen. Ze ziet zowel overeenkomsten als verschillen tussen hen. De één is een gitarist, de ander is een drummer. De muziekinstrumenten kenmerken hun karakter. Waar het verlangen naar de één nog zo groot is, is er wel de aanwezigheid van de ander. Ze weet niet goed wat ze hier mee moet doen en probeert hier een weg in te vinden.


    Ik heb nog geen afbeeldingen gevonden die ik er echt in wil hebben. Elementen die ik er wel in wil hebben is een acoustische gitaar en/of basgitaar en een drumstel. Personen mogen er in, maar zonder gezicht. Ook wil ik het meisje er op hebben. Iemand met een witte huid en donker haar. (Kristen Stewart?)

    De sfeer mag donker zijn, ook wel wat romantiek.

    Hoe dan ook. Het vergt wat creativiteit!

    Beloning: 5 credits

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 22:29 ]


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Okay, ze zijn niet goed gelukt :'))


    Kristen Stewart


    Alexandra Daddario

    [ bericht aangepast op 5 april 2015 - 19:17 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Momenteel heb ik dit:
    1. Zonder meisje


    Maar ik ga nog even kijken of ik het meisje er bij op krijg

    2. Met meisje
    (als je dit ziet laat je dan even weten of dit goed is, of wat je wil veranderen,...)
    Ik kan er voor zorgen dat het gezicht duidelijker zichtbaar wordt of niet.
    Kan ook zwart-wit als je dat liever hebt


    [ bericht aangepast op 5 april 2015 - 20:00 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik probeer morgen wat anders.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    @Tywin Is inderdaad best goed gelukt! Vind vooral de onderkant en titel erg mooi. Ben benieuwd wat je nu nog gaat maken ^^.
    @Crucifix Wel heel shiny. Hihi. (:
    @GusWaters Ik vind de manier waarop je het meisje verwerkt hebt erg gaaf er uit zien. Kwa duidelijkheid zou ik voor de tweede gaan. Is het alleen mogelijk om een ander plaatje te doen van de gitaren? Ik vind een closeup daarvan denk ik toch mooier. En misschien de titel iets opvallender (andere kleur?) Alleen als je wilt hoor!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Maleficia schreef:
    @Tywin Is inderdaad best goed gelukt! Vind vooral de onderkant en titel erg mooi. Ben benieuwd wat je nu nog gaat maken ^^.
    @Crucifix Wel heel shiny. Hihi. (:
    @GusWaters Ik vind de manier waarop je het meisje verwerkt hebt erg gaaf er uit zien. Kwa duidelijkheid zou ik voor de tweede gaan. Is het alleen mogelijk om een ander plaatje te doen van de gitaren? Ik vind een closeup daarvan denk ik toch mooier. En misschien de titel iets opvallender (andere kleur?) Alleen als je wilt hoor!


    Is goed, ik zal iets proberen (als ik mijn laptop terug heb, dus binnen een uurtje of zo)
    Heb je dan liefst een elektrische of acoustische gitaar?


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    (...)

    Is goed, ik zal iets proberen (als ik mijn laptop terug heb, dus binnen een uurtje of zo)
    Heb je dan liefst een elektrische of acoustische gitaar?

    Dankjewel. Hm.. acoustisch! (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Als je iets anders wil (of een andere foto of kleur of zo laat je het maar weten, het is een kleine moeite)




    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Zou ik voor het meisje ook Marie Avgeropoulos of Astrid Berges-Frisbey mogen gebruiken? c:


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    GusWaters schreef:
    Als je iets anders wil (of een andere foto of kleur of zo laat je het maar weten, het is een kleine moeite)




    Die eerste! Stukken beter (:
    Bedankt!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Tywin schreef:
    Zou ik voor het meisje ook Marie Avgeropoulos of Astrid Berges-Frisbey mogen gebruiken? c:

    Ja hoor! ^^


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Heb toch maar Kristen Stewart genomen, dat was makkelijker om mee te werken. ^^ Daarbij heb ik wat struggles gehad met de tekst, dus daar kijk ik later misschien nog eens naar.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Tywin schreef:
    Heb toch maar Kristen Stewart genomen, dat was makkelijker om mee te werken. ^^ Daarbij heb ik wat struggles gehad met de tekst, dus daar kijk ik later misschien nog eens naar.



    Eerlijk gezegd vond ik de eerste die je had gemaakt mooier! Maar wel echt bedankt voor je moeite. (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik kan trouwens echt niet kiezen


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Is er iemand die nog een cover wilt maken/aanpassen? Anders ga ik vrijdag kiezen.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik wil nog wel!


    obsessive rage