• Hoi allemaal!

    Ik ben op zoek naar een cover voor mijn toekomstige verhaal: 'Strings and Drums'.

    Eerder vanavond heb ik al een topic gemaakt over het verhaal. Ik ben zojuist begonnen en moet er nog vorm aan gaan geven. Het is pril in zoverre dat ik nog geen samenvatting heb gemaakt. Onder de spoiler maar even de hoofdlijnen die het gaat krijgen:


    Het verhaal gaat over het leven van een meisje, die op jonge leeftijd een relatie heeft gekregen met een jongen. Deze relatie is uitgegaan, en ze is langzamerhand bevriend geraakt met zijn broer. Ergens in haar borrelen gevoelens op, die ze niet goed een plek kan geven terwijl haar herinneringen van een paar jaar geleden haar blijven achtervolgen. Ze ziet zowel overeenkomsten als verschillen tussen hen. De één is een gitarist, de ander is een drummer. De muziekinstrumenten kenmerken hun karakter. Waar het verlangen naar de één nog zo groot is, is er wel de aanwezigheid van de ander. Ze weet niet goed wat ze hier mee moet doen en probeert hier een weg in te vinden.


    Ik heb nog geen afbeeldingen gevonden die ik er echt in wil hebben. Elementen die ik er wel in wil hebben is een acoustische gitaar en/of basgitaar en een drumstel. Personen mogen er in, maar zonder gezicht. Ook wil ik het meisje er op hebben. Iemand met een witte huid en donker haar. (Kristen Stewart?)

    De sfeer mag donker zijn, ook wel wat romantiek.

    Hoe dan ook. Het vergt wat creativiteit!

    Beloning: 5 credits

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 22:29 ]


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.



    Mmmm.... Ben er niet trots op, maar oké...


    obsessive rage

    Vedere schreef:
    Ik heb er een aantal gemaakt, met verschillende soorten text en effecten :-)
    1.


    2.


    3.


    ze zijn aanklikbaar


    Woah deze is wel erg mooi!!

    SirenSinging schreef:



    Mmmm.... Ben er niet trots op, maar oké...


    Ik vind m wel mooi hoor (flower)

    SirenSinging schreef:



    Mmmm.... Ben er niet trots op, maar oké...

    Wauw. Ik vind hem juist hartstikke gaaf!
    Misschien kun je nog iets met kleuren doen?


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    oke ik heb er nog eentje gemaakt (: (haha lang leve vakantie)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Maleficia schreef:
    (...)
    Wauw. Ik vind hem juist hartstikke gaaf!
    Misschien kun je nog iets met kleuren doen?


    Proberen kan altijd ;)


    obsessive rage



    Zooo


    obsessive rage

    @GusWaters Leuk!
    @SirenSinging Bedankt!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    @SirenSinging, je bent echt nog beter geworden! ^^ echt mooie cover c:


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    @SirenSinging, je bent echt nog beter geworden! ^^ echt mooie cover c:


    Dankje ^^


    obsessive rage

    Ik wil ook nog wel proberen (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."


    Mijn eerste poging (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Anaklysmos schreef:


    Mijn eerste poging (:

    Mooi die overgangen! Die wel graag het drumstel iets meer tot zijn recht komen. Gitaar zie ik er ook niet zo gauw in.. Voor nu al erg leuk!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik ga ook ff wat proberen


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    TomHiddleston schreef:
    Ik ga ook ff wat proberen

    Ben benieuwd!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.