• Oh wait, het is 1 april, dus kikker in jullie billen allemaal!

    We weten het al, jullie harten zijn gebroken. Het blijkt dat het kijkje achter schermen vals is geweest.
    Elk jaar weer verzinnen de mods een leuke grap en elk jaar weer, trappen jullie er niet in. Behalve dit jaar dan. Bedankt voor het erin trappen. Nee echt, eindellijk trapten jullie in een 1 april grap.

    Een fijne één april gewenst en wees aardig voor mekaar. (A)

    Met giechelende groetjes,
    Het modteam

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 21:26 ]


    -

    Er moet me toch even iets van het hart. Sommige mensen hebben het over dat ze gekwetst zijn, of dat hun vertrouwen in de mods geschaad is. Dat vind ik erg vervelend om te horen. Vervelend voor die mensen in kwestie, want dat is geen fijn gevoel. Maar ook vervelend voor ons, de mensen die hun best hebben gedaan om een 1 april grap te bedenken en uit te voeren.
    Ik wil even stil staan bij waarom de mods op Quizlet moderator zijn. Ik spreek hier ook over mezelf, maar ik zeg voor het gemak even 'de mods'. Al deze mensen hebben zich ooit ingeschreven voor deze functie om Quizlet te helpen. Om te zorgen dat Quizlet blijft bestaan. Om te zorgen dat Quizlet over het algemeen leuk blijft, voor jullie en voor zichzelf.
    Bij dat moderatortakenpakket hoort niet alleen maar het versturen van waarschuwingen en users bannen waar andere users last van hebben. We willen Quizlet ook naar een hoger niveau tillen door actief na te denken over suggesties van users om Quizlet leuker te maken, maar ook door zelf ideeën te bedenken en uit te voeren. Zodat Quizlet nóg leuker wordt.
    We hopen elk jaar weer dat mensen er de grap van in zien en er weer even om kunnen lachen. Dit blijkt elk jaar wel erg moeilijk. Er wordt min of meer een grap verwacht (het is niet leuk als er geen grap is), maar grappen die iedereen zo door heeft zijn niet leuk (de justin bieber grap van vorig jaar). Nu hebben we een grap bedacht die jullie niet gelijk door hadden, is het kort samen gevat weer niet goed. Hierbij wil ik trouwens even vermelden dat wij elk jaar graag een grap willen bedenken waarbij er iets geprogrammeerd wordt door Rutger. Dit jaar werd al snel duidelijk dat dat nu niet mogelijk was in verband met tijd gebrek aan Rutgers kant. Ja, dan vallen er al heel veel opties af. Dat vinden we erg jammer. We moesten dus iets bedenken zonder magische programmeer trucjes, en dan wordt het dus al snel een verhaaltje. Rutger heeft wel toestemming gegeven voor deze 1 april grap.
    Het is voor de bedenkers van deze grap, die daar echt tijd in hebben gestoken en alleen maar goede bedoelingen hebben, niet leuk om de ene na de andere reactie te lezen waarin staat dat de kloof tussen mods en users nog groter is, dat het vertrouwen geschaad is, etc. Daar zijn we echt niet op uit. Ik vind het vervelend dat deze grap bij sommigen in het verkeerde keelgat is geschoten. Ik wil graag laten weten dat het vanaf de kant van de moderators totaal niet slecht bedoeld is en dat wij deze negatieve reacties betreuren. Dat ik het eigenlijk wel jammer vind dat er gelijk zo op gereageerd wordt. Op die manier wordt Quizlet toch zeker niet leuker?

    Overkill schreef:
    (...)

    Een proletariër is een arme arbeider. Het woord waar je naar op zoek bent is bourgeoisie, of iets in die geest.
    Nu we het toch over Marx hebben: jongens Quizlet is echt geen dictatuur hoor. Ik weet dat ik het in het vorige topic nog had over de kloof tussen moderators en normale users, want ik vind ook wel echt dat daar wat aan gedaan moet worden, maar sommigen hier gaan wel een beetje te ver. Het is een grap. Get over it. Belofte? De kans dat je, was dit hele gebeuren geen grap geweest, een kijkje in de wondere wereld van de rodeboorden had mogen nemen, was maar 1/30.
    En kom al helemaal niet aan met dat ge-'ooh de kloof' als je meedeed aan de wedstrijd. De wedstrijd zou de kloof namelijk alleen maar verergerd hebben, met die hele geheimhoudingsplicht.


    Weet ik, en 't plebs is "voetvolk". Ze zijn users met wat meer dan wij, plebs en proletariërs. Proletariërs permiteerden zich echter vaak een stuk meer dan 't plebs en een stuk meer dan nodig, dus ik zeg gewoon dat het zo lijkt nu, vanuit het oogpunt van bepaalde mensen.

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 20:24 ]


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Ik begrijp dat jullie -en dan zeker de mensen die het hele gedoe bedacht hebben- het jammer vinden dat er zo gereageerd wordt, maar ik denk dat een (goede) grap voorbereiden wel vereist dat je ook nadenkt over de reacties en consequenties die ze teweeg zal brengen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tip voor volgend jaar? :')
    Of maak mij een mod. Grootste grap ooit :Y) :P
    Jou mag ik niet. Ban (cat) Elkaar aan het uitschelden? Tof. Waar is de popcorn ^^.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Mendez schreef:
    Ik begrijp dat jullie -en dan zeker de mensen die het hele gedoe bedacht hebben- het jammer vinden dat er zo gereageerd wordt, maar ik denk dat een (goede) grap voorbereiden wel vereist dat je ook nadenkt over de reacties en consequenties die ze teweeg zal brengen.
    Dat hebben ze ook gedaan, zie Emma's bericht. Ieder jaar was het te opvallend en te kinderachtig. Dit jaar wilden ze iets doen waarin mensen wel konden trappen. Dat is nu ook weer niet goed. Punt is denk ik dat het nooit goed is haha. Denk dat het beter is om er gewoon mee te stoppen dan.


    Life is hard and then we die

    Dullahan schreef:
    (...)
    Amen. Het is echt drama om niks.
    De functie reacties liken zou echt op Q moeten zijn.


    En disliken, hehe.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Hetgeen aanbieden wat de users het langste willen en het dan weghalen is geen grap, kan met geen mogelijkheid gezien worden als grap. Met uitzondering natuurlijk bij de Moderators, dus die hebben hun pleziertje gehad.

    Daarnaast ben ik van mening dat de beginpost van dit topic ENORM denigrerend is en dat daar echt wel wat extra aandacht aan besteedt heeft mogen worden.

    Al met al heb ik totaal geen medelijden, want het Mod team had deze reacties van ver kunnen aan zien komen.


    •

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat hebben ze ook gedaan, zie Emma's bericht. Ieder jaar was het te opvallend en te kinderachtig. Dit jaar wilden ze iets doen waarin mensen wel konden trappen. Dat is nu ook weer niet goed. Punt is denk ik dat het nooit goed is haha. Denk dat het beter is om er gewoon mee te stoppen dan.


    Ik vond dit gewoon geen grap. (cat) En de beginpost is ook al zo gemeen gebracht, niet grappig of iets.


    Your make-up is terrible

    Leah4President schreef:
    Tip voor volgend jaar? :')
    Of maak mij een mod. Grootste grap ooit :Y) :P
    Jou mag ik niet. Ban (cat) Elkaar aan het uitschelden? Tof. Waar is de popcorn ^^.


    De dag dat jij mod wordt is het Quizlet's Doomsday :Y)


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat hebben ze ook gedaan, zie Emma's bericht. Ieder jaar was het te opvallend en te kinderachtig. Dit jaar wilden ze iets doen waarin mensen wel konden trappen. Dat is nu ook weer niet goed. Punt is denk ik dat het nooit goed is haha. Denk dat het beter is om er gewoon mee te stoppen dan.


    Dat is een feit, ja. Elke één april grap van de mods wordt afgekraakt, wat ik er ook weer over vind. Maar dit ligt gewoon gevoelig bij sommige mensen, dus ik snap hen wel.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat hebben ze ook gedaan, zie Emma's bericht. Ieder jaar was het te opvallend en te kinderachtig. Dit jaar wilden ze iets doen waarin mensen wel konden trappen. Dat is nu ook weer niet goed. Punt is denk ik dat het nooit goed is haha. Denk dat het beter is om er gewoon mee te stoppen dan.


    Nou, aan de reacties te zien in het eerste topic, vind ik eigenlijk dat je al op voorhand kon voorspellen dat er een heuse teleurstelling zou zijn als het niet waar was.
    En zoals Nikki zegt, het is nogal tactloos (sorry, ik weet geen beter woord) bekend gemaakt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Yggdrasill schreef:
    (...)

    De dag dat jij mod wordt is het Quizlet's Doomsday :Y)


    Ach. Dat die dag komt vast al voordat ik ooit mod ben :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Hoezo ligt het gevoelig? Wellicht dat ik er wat nuchterder naar kijk en ja ik ben ouder dan de gemiddelde persoon hier, maar het is niet je moeder die je iets belooft en het niet nakomt, of je beste vriendin die je laat zakken omdat ze een dubbele afspraak had staan... Het is een site, gewoon gezellig en lol. De moderators zijn niet jullie moeder of beste vriendin. Zijn gewoon mensen die de site een beetje in de gaten houden. Nogmaals, voor de lol. Ze zitten hier niet om jullie te jennen, evenmin als dat jullie hier zitten om gepranked te worden. Why so serious? Er is zoveel mooiers en ergers in het leven, dit is echt niet iets om je druk om te maken


    Life is hard and then we die

    Totaal off-topic, maar giegelende hoort toch met ch (giechelende)?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Annick, dat vind ik echt een heel bekrompen mening van jou, dat had ik niet verwacht. Jij weet dondersgoed dat deze site voor meer mensen veel meer is dan een plaats voor 'gewoon wat lol'. Dat jij nou je mooie leventje buiten Q opgebouwd hebt, betekent niet dat iedereen hetzelfde heeft. Voor veel mensen hier ís dit hun leven. Nou ja, gewoon een groot deel van hun leven. Dat mag best gerespecteerd worden.


    Your make-up is terrible