• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is zo grappig als je het beter denkt te weten. Bemoei je gewoon niet met dingen waar je geen weet van hebt. Easy as that.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik moet stoppen met klassieke muziek te luisteren. Heb nu al 4 nummers die ik nu wil leren spelen, terwijl ik nog bezig ben met 3 andere nummers. Dit gaat niet zo goed, maar het is zo leuk. :')

    [ bericht aangepast op 11 april 2015 - 16:21 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vraag me af hoe lang ik dit nog kan volhouden. Waar de fuck ben je mee bezig, man?


    I'm your little ray of pitch black.

    Kom op, nagellak. Droog op.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Eindelijk weer schrijven. Caaaaaaan't wait.

    [ bericht aangepast op 11 april 2015 - 16:45 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Stop eens met je 'Grunge is hetzelfde als Hipter' because it's fucking not.


    wat was dit ookalweer

    "Inge sagt nichts." Low blow, al helemaal zo vlak nadat bleek dat je mijn taart hebt versierd terwijl ik gisteren aangaf dat ik dat graag zelf wilde doen. Fuck me en mijn voortdurende neiging alles van twee kanten te bekijken. Soms zou ik willen dat ik gewoon eens heel erg kwaad kon worden. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bedankt pap dat je me morgen wil brengen naar die vriendin. Scheelt mij weer reizen met de bus. (:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Alweer een best wel fijne dag gehad. Ik voel me moe, maar voldaan.

    Ik ben niet zo aardig, maar wel eerlijk. Precies zoals ik vrienden zelf graag heb.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Random flashbacks van alle ongemakkelijke momenten die dit jaar hebben plaatsgevonden, oh well. Serieus Lotta, heb je dat serieus gedaan? God wat ben je toch een dom kind soms. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Neighbourhood schreef:
    Random flashbacks van alle ongemakkelijke momenten die dit jaar hebben plaatsgevonden, oh well. Serieus Lotta, heb je dat serieus gedaan? God wat ben je toch een dom kind soms. (cat)


    Ik dacht dat ik de enige was die daar wel eens last van heeft.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Life is just one big disappointment, isn't it?


    kindness is never a burden.

    Rhaella schreef:
    (...)

    Ik dacht dat ik de enige was die daar wel eens last van heeft.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb nu al helemaal geen zin meer in dat kutfeest. Tijdverspilling deze avond.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered