• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    God, deze opdracht is zo'n tijdverspilling. Waarom zou ik het doen als ik er geen cijfer voor krijg? Zodat ik weer 2 uur me dood kan gaan vervelen, maar dan met een gastspreker? Joepie..


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wauw, een nieuwe reden om een sollicitatie af te wijzen: "we zoeken iemand met een recentere werkervaring". Hoe kom ik aan werkervaring als alle bedrijven me blijven afwijzen?

    Ik ben zo blij met jou. <3


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wat doe ik fout als iedereen hetzelfde danst? Echt srsly, ik heb zoveel zin om er gewoon mee te stoppen


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Yes, aangenomen voor een super stageplek voor volgend jaar. Dit weekend begint al goed.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik kan me echt zo ergeren aan mensen die niet fatsoenlijk kunnen eten +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zo veel inspiratie voor de verkeerde onderwerpen. Why.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    +1 voor mijn zus!(facepalm)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ben & Jerry's half baked come to me =3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flashing schreef:
    Ben & Jerry's half baked come to me =3


    I'm coming!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    I'm coming!


    Haha ik dacht ook echt dat je kwam ;')
    (ssta je ineens voor de deur) hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zucht. Dit heeft geen zin. Als je echt wilde dat ik bleef dan had je het gezegd, maar durf niet te zeggen dat ik er niet voor je was. Ik was er áltijd voor je. Ik was er voor je toen je naar Afrika ging, toen je zei dat je niet meer intoxicated wilde zijn en toen het echt niet goed ging, zelfs toen ik boos op je was. Maar durf niet meer te zeggen dat ik er niet voor je was! En toen het slecht met me ging was jij nergens te bekennen..

    [ bericht aangepast op 11 april 2015 - 15:27 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh. Die Melvin is zo'n verschrikkelijk personage. Ik wil hem zo graag wurgen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Heel jullie "relatie" is gewoon één grote grap.


    Meh. Ik vind het gewoon geen goed idee, that's all.


    Feel the fire, but do not succumb to it.