• Next Generation


    Een nieuw jaar op Hogwarts begint weer voor de Next Generation. Enkelen zitten dit jaar in hun eindexamen jaar en zullen afstuderen aan het eind van het jaar, of niet? De andere jaars moeten er natuurlijk ook voor zorgen dat hun cijfers voldoende blijven. Naast hun schoolwerk draait het natuurlijk om allemaal andere dingen. Quidditch, lol maken, Hogsmeade trips, vrienden, vijanden en misschien zelfs verliefdheden.


    Praattopic: I, II
    Rollentopic: I, II
    Speeltopic: |

          • Rollen •
    Vijfde jaars
    - Lily Luna Potter • Hephaestus 1.14
    - Roxanne Molly Weasley • Little_Liars 1.14
    - Stuart Fred Jordan • Cafune 1.18
    - Lucy Ginerva Weasley • Yakamoz 1.7
    - Olivia Florence Grant • VladiFerr 1.18
    - Louis Gabriël Weasley • Little_Liars 1.7
    - Hugo Ronald Weasley • Fortis 1.16

    Zesde jaars
    - Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa 1.8
    - Albus Severus Potter • Fortis 1.6
    - Chiara Lucy Finnigan • Little_Liars 1.4
    - Marty Drake Dawson • SteveRogers 1.10
    - Lysander Alexander Scamander • Mamihlapinatapa 1.15
    - Lorcan Conner Scamander • Psychopaths 1.13
    - Rebecca Indigo Patrickson • Iraious 1.4
    - Aviana Sue Blackwood • VladiFerr 1.8
    - Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune 1.15
    - Scorpius Malfoy • Hephaestus 1.11

    Zevende jaars
    - James Sirius Potter • Mamihlapinatapa 1.9
    - Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa 1.2
    - Fred Weasley • Hephaestus 1.16
    - Kaya Lancaster • Fyrgebraec 1.4
    - Scarlett Victoria Carrow • CaptainKush 1.18
    - Robin Tigrisblack •Robind19 1.5
    - Caleb Brody Hughes • Psychopaths 1.7
    - Aeroline Cadence Salvatore • Malachai 1.8
    - Jackson Cameron Salvatore • Malachai 1.10
    - Molly Audrey Weasley • Fortis 1.10
    - Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths 1.4
    - Matthew Sean Mckenzie • VladiFerr 2.4

          • Quidditch teams •
    Gryffindor
    Captain: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: Kaya Lancaster • Fyrgebraec
    Chaser: Fred Weasley • Hephaestus
    Beater: Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa
    Beater: Roxanne Molly Weasley • Little_Liars
    Keeper: Albus Severus Potter • Fortis
    Seeker: Lily Luna Potter • Hephaestus

    Slytherin
    Captain: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Lucy Weasley • Gereserveerd • Yakamoz
    Chaser: Jackson Cameron Salvatore • Malachai
    Beater: Aeroline Cadence Salvatore • Malachai
    Beater:
    Keeper: Olivia Florence Grant • VladiFerr
    Seeker: Robin Tigrisblack • Robind19

    Ravenclaw
    Captain: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Chaser: Aviana Sue Blackwood • VladiFerr
    Chaser: Hugo Ronald Weasley • Fortis
    Chaser: Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune
    Beater: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Beater:
    Keeper: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths
    Seeker: Rebecca Indigo Patrickson • Iraious

    Hufflepuf
    Captain: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Lysander Scamander • Mamihlapinatapa
    Beater: Lorcan Conner Scamander • Psychopaths
    Keeper:
    Seeker: Molly Audrey Weasley • Fortis



          • Headboy, headgirl & prefects •
    Headboy:
    Headgirl:

    Gryffindor
    Prefect girl 5th year: Lily Luna Potter • Hephaestus
    Prefect girl 6th year: Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year: Albus Severus Potter • Fortis
    Prefect boy 7th year:

    Slytherin
    Prefect girl 5th year: Lucy Weasley • Yakamoz
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year: Robin Tigrisblack • Robind19

    Ravenclaw
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year:

    Hufflepuf
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year: Louis Weasley • Little_Liars
    Prefect boy 6th year: Lorcan Scamander • Psychopaths
    Prefect boy 7th year:



          • Regels •
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Hephaestus, Fyrgebraec of Mamihlapinatapa maken de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    [font=System25 December, 19.00. Het bal begint net en velen zullen nu naar de grote zaal gang. Er is deze avond extra vroeg gegeten zodat iedereen tijd zou hebben om zich klaar te maken. Dates worden opgewacht en de muziek staat al aan. Het is rustige muziek, waar velen voornamelijk op zullen schuivelen oid. Ook zijn er drankjes en hapjes te halen aan de zijkant van de zaal. Overal staan kerstbomen en liggen kaarsen. Ook buiten ligt sneeuw en is het vrolijk verlicht. Het meer is dichtgevroren en zo stevig dat men ee op kan schaatsen.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 16:10 ]


    take me back to the basics and the simple life


    †      Scorpius Hyperion Malfoy      †
    Ravenclaw † Chaser † Captain



    Met het boek nog in mijn handen strek ik me uitgebreidt uit in mijn stoel. De hele ochtend heb ik doorgebracht in de common room met een boek, om te kunnen genieten van de rust die vakantie bracht. En bovenal om uit de wereld waar ik nu in leef te kunnen ontsnappen. Zoveel drama, kan niets even goed en normaal zijn zoals vroeger? Ten eerste heb ik - alweer - ruzie met mijn vader. Sinds dat ik met Rose kreeg begon het en het is erger dan ooit, ook al is het alweer uit tussen ons. Maar god, dat is niet het enige. Want wat ik heb gedaan met mijn domme dronken kop... Rose zwanger gemaakt. We hebben het nog niemand verteld, maar aangezien ze nu 12 weken is zal het binnenkort wel gaan showen. En dan... Daar moet ik niet aan denken. Ik ben allang blij dat Rose en ik geen ruzie hebben ofzo. Sterker nog, het gaat juist beter tussen ons sinds het uit is. Geen verplichtingen, niet meer aan elkaar vast zitten... We houden wel van elkaar, maar niet op die manier. Hoe fucked up kan je leven zijn? En alsof het nog niet genoeg drama is, is er nog Rebbecca. Wat er aan de hand is, wat ik voor haar voel en of het wederzijds is... De kwestie met haar is een grote mishmash van emoties.
    Uiteindelijk wordt ik uit mijn stoel gedreven door mijn rammelende maag. Ik ga wel even snel wat eten en daarna, weet ik veel, huiswerk maken ofzo.
    Rustig daal ik van de trappen af, richting de grote zaal voor een lekkere lunch. Bij de deuren blijf ik even stil staan om de grote zaal te scannen, maar ik zie niemand die bekend is zo snel. Dan hoor ik achter me ineens een ijzingwekkende gil die maar van een iemand kan zijn... Ik vlieg naar de trappen en zie Becca ervanad tuimelen. Voordat ik mijn wand tevoorschijn kan halen, valt ze bovenop me en vallen we samen op de grond.


    “A queen will always turn pain into power.”

    REBECCA INDIGO PATRICKSON
    "Art enable us to find ourselves — and lose ourselves at the same time."

    Ravenclaw • Seeker • 6th year • Outfit


    Door mijn gehaast gleden mijn voeten uiteindelijk toch onder me vandaan, echter had ik me totaal niet meer in grip — in mijn ooghoeken zag ik nog een jongen voorbij lopen, al viel ik pal naar beneden regelrecht op de jongen, met een luide gil. Gênant. Ik haalde diep adem en grijnsde toen ik zacht viel, door de jongen onder me — al vertrok mijn gezicht bij het aanzien van Scorpius.
          Iets was er in me waardoor ik hem aantrekkelijk vind, erg zelfs, al kon ik mijn vinger niet erop liggen waardoor het kwam. Ik probeerde hem enigszins koel aan te kijken, al lukte dat niet — doordat ik mijn wangen warm voelde worden. "Malfoy, goede vang — hè?" Ik knipoogde uitdagend, echter kroop ik snel van hem af en zetelde me op de traptrede.
          "Bedankt. . ." mompelde ik zachtjes. Hij had me opgevangen en ik kon me niet eeuwig voor hem verstopt houden, en ik verstopte me simpel voor hem — of nou jq, ik ging hem uit de weg — enkel doordat ik iets voor hem leek te voelen. Voor een Malfoy.. En ik kon het mezelf niet toe geven en zeker niet hem..


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Albus Severus Potter
    ''I'm not crazy, I'm just myself.''
    Gryffindor • Keeper • 6th year • Prefect • 16 years old • The Great Hall • Is very confused



    Terwijl ik rustig een broodje at hoorde ik Chiara mompelen en tegelijk twijfelen waardoor mijn blik bezorgd de hare kruiste. Wanneer ze na lang ''ehh'' te hebben gemompeld vertelt ze dat ze is gevraagd door een Ravenclawer maar hem heeft afgewezen. ''Dus, ik zie nog wel. Ik wacht maar gewoon.'' Ik knikte instemmend en nam een laatste hap van mijn broodje om vervolgens wat sap te drinken en dan me volledig weer op haar te richten. ''En jij dan? Met wie ga jij naar het bal, Albus?'' Vraagt ze aan mij waardoor het mijn beurt is om op mijn lip te bijten. ''Een zesdejaars Hufflepuf en vijfdejaars Ravenclaw hebben me gevraagd maar dat Hufflepuf meisje heb ik afgewezen en dat Ravenclaw meisje wilde gewoon met me heen, alleen omdat Potter mijn achternaam is. Ze zei dat ze een goede reputatie zou hebben als ze met een van de zoons van de 'Chosen One' uitging dus weigerde ik ook meteen. Hoe discriminerend het is, alleen omdat ik Potter heet.'' Antwoord ik op Chiara haar vraag en kijk haar vervolgens recht in de ogen aan. ''Uiteindelijk heb ik Aviana gevraagd.'' Het klinkt ontzettend hard en kortaf waardoor ik denk mijn woorden gauw terug te nemen maar hoop dat ze het opvat als normaal. ''Ik moet trouwens wel naar het bal, papa en mam hebben me een pak gestuurd. Niet dat die lelijk is maar ik had liever zelf een willen kopen.'' Brom ik er onverstaanbaar achteraan. ''Ga je trouwens mee naar Hogsmeade straks? Ik moet nog kerstcadeaus kopen voor mijn ouders, broer en zusje en heb eigenlijk ook wel in boterbier. Maar ligt eraan wat jij wilt natuurlijk.'' Zeg ik opgewekt tegen Chiara maar voel me vanbinnen nog steeds verward aangezien ik nog steeds niet zeker ben van mijn keuze. Ach, het is het kerstbal maar. Zo'n hele grote ramp is het helemaal niet en eigenlijk heb ik er wel zin in, met vrienden zijn is gezellig toch? En ik heb Aviana en Chiara heus wel aan mijn zijde tijdens het bal, en hoop dus ook met allebei te gaan dansen.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''


    Cassia Lancaster

    Gryffindor × Seventh Year × Quidditch Commentator × Scared as hell.

    Felix is er al voordat ik het überhaupt door heb. Momenteel heb ik sowieso niet veel door. Ik ben te druk bezig met mijn hoofd die elk moment kan ontploffen. Ik voel even langs de plek waar het pijn doet. Uiteindelijk zit er wat rood spul op mijn vingers. Bloed. Ik zucht. Fijn.
    "Volgende keer, beginnen we op een veld zonder doelpalen, zonder bomen, zonder obstakels en het liefst ook nog met een springkussen als ondergrond zodat als je valt je niet direct iets breekt, Cas." Daar had ik om gelachen als ik daar in de stemming voor was. Maar dat ben ik niet gezien de omstandigheden. Net als ik denk dat ik val voel ik de armen van Felix om me heen. Ondanks mijn hoofd en het bloed en de angst voel ik op dat moment toch een kleine tinteling in mijn lichaam en dan voornamelijk waar zijn armen rusten. Ik probeer het te onderdrukken en weg te stoppen, maar dit keer lukt dat me niet. Ik heb te veel pijn om me nu ook nog eens te concentreren op wat ik wel of niet voel. En het punt is dus dat ik íéts voel, en ik probeer al een tijdje te begrijpen wat dat is.
    "Okay, ik ben bang dat nu zelf naar beneden gaan eindigt in gebroken benen of iets dergelijks, dus wat denk je er van dat je nu naast me op m'n bezem komt zitten en je goed vast houd zodat je niet valt?" Over het eerste gedeelte van zijn zin kan ik hem enkel gelijk geven, maar als ik kijk naar de afstand tussen mijn bezem en de zijne, dan weet ik ongeveer zeker dat ook dat gaat eindigen in gebroken benen of iets dergelijks. Maar ik weet ook wel dat dat de enige optie is. Ik kan niet langer op deze manier in de lucht blijven hangen. Mijn hoofd begint steeds meer te bonzen, waardoor de tranen in mijn ogen springen.
    "Houd me alsjeblieft vast." Zeg is met een bibberende, maar overtuigende stem. Pas iets te laat merk ik dat die zin een dubbele betekenis heeft. Ik slik even bij die gedachte. Waarom moet ik daar precies nu aan denken? Nog even kijk ik naar de afstand tussen ons in, maar ik weet niet precies hoe ik over moet stappen. Ik kan al moeilijk op een bezem blijven zitten, laat staan dat ik dit soort stunts kan gaan uithalen. Ik adem even goed in en daarna doe ik een poging om mijn ene been over de steel te halen. Met mijn linkerhand probeer ik evenwicht te zoeken door Felix vast te houden, terwijl mijn andere hand mijn been probeert te helpen. Uiteindelijk krijg ik het voor elkaar om met mijn beiden benen aan dezelfde kant van de bezem te zitten, zoals Lex in het begin had gedaan. Maar daarna kwam pas het moeilijkste gedeelte. Hoewel is vrij weinig bang ben, klopt mijn hart nu op en neer. Mijn hoofd laat me wazig zien, waardoor zwarte vlekken ook nog eens mijn zicht verderven.
    "Ik weet niet of ik dit kan." Zeg ik uiteindelijk.


    She was always looking for more..

    EUGENE "GENE" TERRANCE ROE


    "Uhm, how about no." || Gryffindor, 7th year || Outfit || Mischivous


    Ze leunde wat naar achteren, tegen mijn borst aan. Ik breng mijn armen omhoog, tot ze losjes op haar schouders rusten. 'Misschien wilt 'ie een kusje als verjaardagscadeautje?' vraagt Brooke, en ik kus haar wang. Ik grinnik bij haar opmerking, dit was precies een van de redenen dat ik van haar hou. Ze is niet bang om sarcasme te gebruiken, iets wat mij behoorlijk amuseert. Nog steeds.
          Jackson heeft inmiddels zijn armen gespreid. 'Come here baby,' zegt hij, en ik laat Brooke los. Ik haal lachend een hand door mijn haar, en kijk hem aan. 'Kom hier meid, dan geef ik je verjaardagscadeautje,' grijns ik, terwijl ik mijn armen spreid. Ik geef hem een vriendschappelijke knuffel, en woel dan even zijn haar in de war. Dan haal ik een hand door mijn haar. 'En, hebben jullie al iemand voor het gala?' vraag ik, voor Jackson serieus en voor Brooke sarcastisch. 'Ik heb namelijk wel iemand, al zullen jullie dat wellicht niet geloven,' grap ik.
          'Ik, Gene Roe, heb gewoon een date! Kan iemand mij even knijpen?' zeg ik overdreven. Ik vouw mijn handen achter mijn hoofd, terwijl ik Jackson en Brooke om de beurt aankijk.


    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 20:33 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

          Felix 'Lex' Chase.

          Met enige haast keek hij het veld rond. Waar waren mensen als je ze nodig had? Altijd was er wel iemand waar hij tegenop vloog of die hem in de weg liep, maar nu hij wel een docent kon gebruiken waren ze opeens spoorloos verdwenen. Het zal ook eens niet.
          'Houd me alsjeblieft vast.' Haar stem bibberde en inmiddels was de wond op haar hoofd hem ook al opgevallen. Gelukkig waren hoofdwonden altijd minder dan ze eruit zagen en kon hij tegen bloed, anders hadden ze nu al helemaal een probleem gehad. Na een paar minuten had ze beide benen aan een kant van haar bezem en zat ze zo recht voor hem. 'Ik weet niet of ik dit kan.'
          'Ik hou je vast oké? Het enige wat je hoeft te doen is van je bezem af komen, ik houd je wel.' Het was wel vaker gebeurd dat hij haar op moest tillen om welke reden dan ook en gezien zijn moeder altijd erg bezig was geweest met de pegasi, had hij aardig wat spierkracht door het moeten houden van de gevleugelde dieren. Cassia was nooit echt veel gewicht voor hem geweest, al maakte het feit dat ze vijftig meter boven de grond waren hem ergens toch wat zenuwachtig.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.


    †      Lily Luna Potter      †
    Gryffindor † Seeker † Prefect



    I just caught the wave in your eyes


    Cassia Lancaster

    Gryffindor × Seventh Year × Quidditch Commentator × Scared as hell.

    "Ik hou je vast oké? Het enige wat je hoeft te doen is van je bezem af komen, ik houd je wel." Ik knik even kort. Ik weet dat ik iets moet doen. Het enige wat ik nu wil doen is met beide benen op de grond staan. Ik ben alleen bang dat dat nog even duurt. Of misschien juist veel te snel, als ik val. Die gedachte laat me sidderen. Voor de laatste keer haal ik even goed adem, waarna ik even in zijn ogen kijk. Op de één op andere manier geeft dat me de overtuigingskracht om ervoor te gaan. Voorzichtig leg ik mijn ene hand stevig op zijn schouder. De andere gaat wat moeilijker omdat die nu nog gewoon de bezem vasthoud. In minder dan een seconde laat ik ook die los. Daarna gaat alles heel snel. Ik sla mijn armen rond Felix' nek waarna ik het evenwicht van mijn bezem verlies en daar vanaf val. Het enige wat me op dat moment van weerhoud om recht naar beneden te vallen is Felix. Ik hoop maar dat hij mijn gewicht houdt. Mijn benen proberen ondertussen wanhopig de bezem van Lex te vinden zodat ik daarop kan zitten. Maar ik ben bang dat ik mijn benen dan te ver moet strekken dan mogelijk is. Uiteindelijk lukt het me om het ene been over de steel heen te slaan, waarna ik wanhopig naar evenwicht zoek.


    She was always looking for more..

    Chiara Lucy Finnigan
    ''In the end we only regret the chances we didn't take.''
    • Gryffindor • 16 years old • Cute • Yeah, sounds okay•


    ''Een zesdejaars Hufflepuf en vijfdejaars Ravenclaw hebben me gevraagd maar dat Hufflepuf meisje heb ik afgewezen en dat Ravenclaw meisje wilde gewoon met me heen, alleen omdat Potter mijn achternaam is. Ze zei dat ze een goede reputatie zou hebben als ze met een van de zoons van de 'Chosen One' uitging dus weigerde ik ook meteen. Hoe discriminerend het is, alleen omdat ik Potter heet.'' Een grijns was te zien op haar gezicht. ''Je bent beroemd Potter.'' lachte ze en ze porde Albus eventjes in zijn zij waarna haar grijns nog breder werd. Zijn andere zin deed die grijns weghalen. Wauw, haar twee beste vrienden gingen samen naar het bal. ''Cute..'' klonk het uit haar mond en ze veegde eventjes een pluk haar aan de kant. ''Ik moet trouwens wel naar het bal, papa en mam hebben me een pak gestuurd. Niet dat die lelijk is maar ik had liever zelf een willen kopen.'' Ze lachte. ''Ik ook. Olivia heeft me een jurk uitgezocht en Seamus heeft ze bijna allemaal afgekeurd, te 'bloot' volgens hem. Uiteindelijk heeft Nathan pa weggesleurd en het aan mijn ma overgelaten. Gelukkig maar, anders kon ik net zo goed als een non gaan.''
    Na zijn vraag voor samen naar Hogsmeade te gaan knikte ze enthousiast. ''Sure! Ik moet toch nog cadeau's voor jou, mijn ouders, Nathan, Rose, Felix en -'' Ze stopte haar zin meteen en nam snel een slok jus d'orange. ''Hoe laat?'' vroeg ze.

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 21:06 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

          Brooklynn 'Brooke' Clementé. - Outfit.

          Hij drukte een kus tegen haar wang, waarop ze weer glimlachte. 'Come here baby,' Jackson spreidde zijn armen. 'Kom hier meid, dan geef ik je verjaardagscadeautje,' Ze kon Gene van achter haar al horen grijnzen en ging weer op zichzelf staan zodat ze kon kijken naar het beeld van haar beste vriend en vriendje knuffelend, waarop Gene het nodig vond Jackson zijn haren door de war te halen.
          En, hebben jullie al iemand voor het gala?' Veranderde Eugene van onderwerp. 'Ik heb namelijk wel iemand, al zullen jullie dat wellicht niet geloven,' Even trok ze een zogenaamd bedenkelijk gezicht. 'Ik, Gene Roe, heb gewoon een date! Kan iemand mij even knijpen?' Sprak hij overdreven terwijl hij zijn handen achter zijn hoofd legde en zowel haar als Jackson even aankeek.
          'Naja zeg!' Ze gooide zogenaamd beledigd haar armen in de lucht. 'Een beetje met iemand anders gaan en mij negeren.' Ze maakte een beweging naar zichzelf. 'Maar aangezien je date waarschijnlijk of je slaapkussen is of iets gerelateerd aan eten, neem ik er genoegen mee. Tenzij dit een stille hint was tot: 'Brooke, ik sleep je mee naar dat bal of je het nou leuk vind of niet!' want dan vind ik het allemaal helemaal mooi.'


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

          Felix 'Lex' Chase.

          Enigszins aarzelend knikte ze, waarop ze haar hand op zijn schouder legde. Hij volgende haar bewegingen precies zodat hij haar niet te laat op zou vangen en greep haar bij haar middel vast toen ze haar bezem los liet, al kon er vrij weinig misgaan als ze zijn hals niet los zou laten.
          'Okay, got ya.' Hij draaide zich zo dat hij haar vast kon houden en wachtte tot ze haar evenwicht had toen ze eenmaal zat, waarop hij zorgde dat ze veilig beneden kwamen en ze binnen een minuut beneden stonden, al hield hij haar wel vast voor het geval ze haar evenwicht zou verliezen.
          Eenmaal beneden hield hij haar overeind. Zijn bezem liet hij gewoon liggen, hij zou het ding wel later ophalen. Het was nu niet bepaald zijn eerste prioriteit op het moment. 'Kan je zelf lopen of wil je dat ik je ga dragen?' Zijn ene hand lag tegen haar zij aan, al hielp het waarschijnlijk niet echt. Met zijn andere hand had hij de mouw van zijn vest over zijn hand getrokken om voorzichtig wat bloed weg te vegen in een poging haar geen pijn te doen, omdat hij wilde weten of het echt zo erg was als het eruit zag.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Olivia 'O' Florence Hughes
    • Talking to her brother •
    Outfit




    De tranen werden weggeveegd van haar wang en ze mocht zichzelf wel vaker prijzen met een broer als hem. Hij trok haar mee en vervolgens waren ze weer in the great hall. Ze voelde haar maag schreeuwen om eten toen ze naar al het eten keek en ze kon het wel uitschreeuwen. Hij had haar hand nog steeds vast en plotseling werd ze zich bewust van brandende ogen in haar rug. Ze keek rond en vond de ogen van een meisje. Waarschijnlijk een ex. Met een rood hoofd draaide ze zich weg. Hij zette haar neer aan de Slytherin tafel en pakte een panini. Hij gaf de helft aan haar en twijfelend keek ze ernaar. Alsof het uit de ruimte kwam of iedereen moment kon ontploffen. Ze haatte het dat ze altijd zo moest doen over eten.
    'Bedankt' zegt ze en ze geeft hem een glimlach. Ze neemt voorzichtig een hap en voelt even weer die draai in haar maag en de stem in haar hoofd. Ze fronst en eet door. Deze keer zou het haar lukken.
    'Maar met wie ga je nou?' vraagt ze. Nu ze weer eens iets at was ze veel meer ontspannen.




    Matthew 'Matt' Sean Mckenzie
    • Happy •
    Outfit




    "Hey Matt"
    Hij glimlachte toen hij de stem van Sol hoorde en hij twee armen over zijn nek voelde gaan.
    Ze schonk wat koffie in en pakte wat croissantjes. "Heb je al een date voor het bal?"
    Ze vroeg het en hij schoot gelijk in de lach. Het werd hem om de vijf minuten gevraagd door allemaal derdejaartjes en hij vond het geweldig dat de eerste echte kanshebber Sol was.
    'Tja' zei hij met een grijn en hij pakte net als zij een croissantje. 'Niet dat het jou wat aangaat, maar misschien wou ik jou wel vragen.' Hij gaf haar een speelse blik en knipoogde om het af te maken.




    "Rebellion's are build on hope"


    Cassia Lancaster

    Gryffindor × Seventh Year × Quidditch Commentator × Scared as hell.

    "Okay, got ya." Die woorden klinken heel geruststellend in mijn oren. Zijn armen voelen vertrouwd en veilig, waardoor ik me meteen al een stuk rustiger voel. De pijn wordt er niet minder van, maar dat zou wel teveel gevraagd zijn. Als ik met Felix op een bezem zit voelt alles veel veiliger dan wanneer ik alleen op een bezem zit. Eigenlijk is dat over het algemeen wel zo, en niet alleen qua bezems. Als ik bij Lex ben voel ik me nooit dom of iets dergelijks. Zelfs nu ik de halve dag op de wc misselijk ben geweest en daarna gelijk het idee kreeg om quidditch te spelen en tegen een doelpaal aanvloog waardoor ik me alweer misselijk voel, voel ik me nog steeds niet dom. Ik voel me eigenlijk best wel oké, voldaan eigenlijk. Ergens klinkt dat enorm idioot gezien dat ik gewond ben en pijn heb, maar aan de andere kant voelt het volkomen logisch gezien dat ik met Felix op een bezem zit. En hij heeft zijn armen om mij heen.
    Ik sla een zucht van opluchting als we op de grond zijn aangekomen.
    "Kan je zelf lopen of wil je dat ik je ga dragen?" O god, dragen, no way. Als ik me dat beeld voor te stellen in mijn hoofd zak ik haast weg in schaamte. Ik zie het al helemaal voor me hoe Lex me veel te overdreven de school in draagt. Mensen zullen denken dat ik mentaal niet in orde ben. Dat is dus geen optie.
    "Ik kan zelf wel lopen." Zeg ik kort, waarna ik me concentreer op de weg voor me. Stap voor stap zet ik mijn voeten op de grond, maar het kost me moeite gezien mijn duizeligheid. Ik heb niet het idee dat ik momenteel helemaal honderd procent ben. De weg voor me lijkt te vervagen en ik struikel bijna. Dan kijk ik toch maar weer om naar Felix.
    "Het zou handig zijn als ik een beetje op je kan leunen." Zeg ik uiteindelijk tegen mijn zin in.


    She was always looking for more..

    Felix 'Lex' Chase.
    'Ik kan zelf wel lopen.' Als hij haar zo bekeek zag het er vanuit als niet, maar hij besloot zijn mond te houden. 'Het zou handig zijn als ik een beetje op je kan leunen.' Zei ze uiteindelijk met duidelijke tegenzin. Hij sloeg een arm zo om haar heen dat ze tegen hem aan kon leunen en dat ze overeind zou blijven als ze mogelijk zou vallen, waardoor hij haar alsnog zou kunnen dragen mocht ze het halverwege niet meer uithouden of iets dergelijks. 'Beloof me alsjeblieft nooit alleen te gaan vliegen oké.' Ondanks dat hij er vanuit ging dat ze wel zo slim was dat niet te doen, besloot hij het er toch nog even bij te zeggen. Als ze zou gaan spelen zonder iemand in de buurt eindigde dat waarschijnlijk nog slechter dan dit, en dan was dit al niet bepaald de situatie waar je in wilde zitten met maar een iemand in je buurt om te helpen.
    'Lukt het zo?' Hij liep op haar tempo terug de school binnen en hield haar goed vast, zenuwachtig vanwege het idee dat ze mogelijk bewusteloos kon raken van het bloedverlies of iets dergelijks. Als dat zo was, mocht hij haar alsnog dragen en ook nog eens aan iedereen uit gaan leggen wat er nou precies was gebeurd. Het zou vanaf hem waarschijnlijk eerder klinken als een slecht excuus omdat hij haar in zijn onhandigheid een mep had verkocht dan dat het een waargebeurd verhaal was.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Louis Gabriël Weasley



    "Kom, laten we eventjes ergens anders heen." begon Louis naar Aeroline te grijnzen en hij pakte haar hand vast om haar vervolgens zachtjes mee te trekken naar het potions lokaal. Hier zou niemand komen in de vakantie, vond hij. "Naast mijn andere cadeau, die je later krijgt dus, is dit ook een cadeau voor je, je wordt immers maar èèn keer in beide werelden volwassen, is het niet?" grijnsde hij naar haar.
    Subtiel nam hij haar mee in de kast daar en zachtjes duwde hij Aeroline tegen de lege muur aan, waarna Louis zijn armen om haar middel sloeg en zijn lippen op die van haar duwde.

    --Ivm met mobiel is het een korte post, de opmaak komt er morgen wel bij :'D-

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 22:01 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded