• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En toen deed InDesign het niet meer. Nou ja, natuurlijk zou er een dag komen dat ik de proefversie niet meer kan gebruiken. Maar ik weiger te betalen


    Rest in Peace, Son of Gondor

    God damn it. I don't like this. I don't like this at all. Waarom wordt nou altijd mijn meest favoriete personage uit een serie of film neergeschoten worden?

    Het mocht van mij zelf zo zijn dat Lizzy werd neergeschoten, maar dat het Reddington was die was geraakt, maakt me gewoon aan het huilen.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2015 - 21:52 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Noohoooo ik haat die film ik kan het einde gewoon niet zien!!! Waarom vinden ze Bruno gewoon niet op tijd whaaa kan niet kijken wil niet kijken.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Tonight I'm sad.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wat een rare dag was dit..


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Elros schreef:
    Noohoooo ik haat die film ik kan het einde gewoon niet zien!!! Waarom vinden ze Bruno gewoon niet op tijd whaaa kan niet kijken wil niet kijken.


    Same


    I'll stop laughing as soon as it stops being funny

    Waarom kan ik een essay schrijven van 5000 woorden over een ship of een personage. Maar kom ik niet verder dan 100 woorden als het gaat over grondsoorten in Nederland? What is wrong with me? ;_;


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hyakuya schreef:
    Waarom kan ik een essay schrijven van 5000 woorden over een ship of een personage. Maar kom ik niet verder dan 100 woorden als het gaat over grondsoorten in Nederland? What is wrong with me? ;_;


    Personages/ships zijn gewoon veel interessanter. Feit. (cat)




    OTOFT: I want to be hugged. Told that everything is going to be alright and that I'm not a monster.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Personages/ships zijn gewoon veel interessanter. Feit. (cat)




    OTOFT: I want to be hugged. Told that everything is going to be alright and that I'm not a monster.



    Aaaw, hugs van mij. Je bent echt geen monster!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Twéé cent te weinig voor gratis verzending. Are you kidding me?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    God • wat ben ik toch blij met deze keuze.


    BoromirOfGondor schreef:
    (...)


    Aaaw, hugs van mij. Je bent echt geen monster!


    Thanks. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En toen ging alles weer mis.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Shore schreef:
    God damn it. I don't like this. I don't like this at all. Waarom wordt nou altijd mijn meest favoriete personage uit een serie of film neergeschoten worden?

    Het mocht van mij zelf zo zijn dat Lizzy werd neergeschoten, maar dat het Reddington was die was geraakt, maakt me gewoon aan het huilen.


    Aan de andere kant is het natuurlijk wel de Blacklist waar we het over hebben, hè. De schrijvers zouden waarschijnlijk nog liever duizend kogels door Reds hersenpan rammen en hem dat op magische wijze laten overleven dan echte antwoorden geven of uitleggen wat Reds connectie met Liz is. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Fineman schreef:
    Twéé cent te weinig voor gratis verzending. Are you kidding me?


    *gaat stuk* Toch al beter dan achtenvijftig cent.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys