• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    All the voices in my head • will be silenced when I'm. . .


    Assassin schreef:
    Pfft, waarom is vrienden maken zo moeilijk? Ik heb geen idee wat ik tegen mensen moet zeggen en of ze wel willen dat ik tegen ze praat.


    Haha, dat herken ik zo goed. :'D
    Maar de meeste mensen vinden het juist leuk als iemand tegen ze begint te praten, in mijn ervaring.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Haha, dat herken ik zo goed. :'D
    Maar de meeste mensen vinden het juist leuk als iemand tegen ze begint te praten, in mijn ervaring.


    Maar wat moet je dan zeggen? D:


    Your make-up is terrible

    Panic attacks and heartaches.


    kindness is never a burden.

    Assassin schreef:
    (...)

    Maar wat moet je dan zeggen? D:


    Online of in het echt? Hoi werkt goed. :Y) Maar idk, een complimentje is altijd een leuk begin? Of een vraag over, nou ja, iets van die persoon. Ik ben hier ook niet goed in. :p


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Assassin schreef:
    Pfft, waarom is vrienden maken zo moeilijk? Ik heb geen idee wat ik tegen mensen moet zeggen en of ze wel willen dat ik tegen ze praat.


    Dit vraag ik mezelf dus ook af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sheathes schreef:
    If you won't tell me what's wrong — you'll lose me.


    † Love? I want to sleep.

    Square schreef:
    (...)

    Online of in het echt? Hoi werkt goed. :Y) Maar idk, een complimentje is altijd een leuk begin? Of een vraag over, nou ja, iets van die persoon. Ik ben hier ook niet goed in. :p


    Ik vind het altijd zo lame om met hoi aan te komen, alsof het niet interessant genoeg is, haha. Ligt vast aan mij, hoor. 8D Maar de rest is wel handig om te onthouden... Nu het nog in uitvoering brengen!


    Your make-up is terrible

    It's not that it'll change anything.


    Speakingvoices are not the same as singingvoices...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oooh je bent in Antwerpen naar het chocolade museum geweest voor mij... how sweet <3
    En dan stuur je serieus alle foto's op die je voor mij heb gemaakt??? Aaaahw

    Haha sorry mensen


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ja, ik ga echt mee naar Zoutkamp als ik amper kan lopen. Ik zou wel willen, maar ik heb teveel pijn.

    I hate waking up.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Frequent schreef:
    I hate waking up.


    kindness is never a burden.

    What do you want from me?


    kindness is never a burden.