• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik snap waarom ik me open heb gesteld tegenover jou.


    Stomme, bevende, kapotgekrabde handen. Ik haat jullie. Ik haat school. :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zometeen mijn haar krullen. :3 Ik neem de tijd om er een beetje leuk uit te zien precies op een dag dat ik niemand zie. Maar alleen dan neem ik de tijd om iets te doen, dus jaa... Logica. :')
    Ah naja, ik ben lekker alleen thuis met de beesten en dat is prima. c: En dat ik vandaag een goede dag heb qua zelfvertrouwen show ik dan wel op facebook zodra mijn haar gekruld is, ghehe. Attentionseeker I am. But I'm feeling good today, so I ain't saying sorry for my behaviour to anybody. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wiarda schreef:
    Stomme, bevende, kapotgekrabde handen. Ik haat jullie. Ik haat school. :c


    Nooh. We hadden gewoon gisteren gezellig met z'n alleen jouw huiswerk moeten maken, dan was je er nu vanaf geweest. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Nooh. We hadden gewoon gisteren gezellig met z'n alleen jouw huiswerk moeten maken, dan was je er nu vanaf geweest. D:


    Ehm, gezellig huiswerk maken? :'D
    Maar je hebt wel een punt. Als we het met z'n allen hadden gemaakt, hadden we iets te doen gehad -hoewel het wel gewoon een leuke dag was!- en had Jip vandaag een vrije dag. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    Zometeen mijn haar krullen. :3 Ik neem de tijd om er een beetje leuk uit te zien precies op een dag dat ik niemand zie. Maar alleen dan neem ik de tijd om iets te doen, dus jaa... Logica. :')
    Ah naja, ik ben lekker alleen thuis met de beesten en dat is prima. c: En dat ik vandaag een goede dag heb qua zelfvertrouwen show ik dan wel op facebook zodra mijn haar gekruld is, ghehe. Attentionseeker I am. But I'm feeling good today, so I ain't saying sorry for my behaviour to anybody. c:


    De tijd nemen om er leuk uit te zien voor jezélf is ook een goede reden! De beste, misschien wel. Go you. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    GandalfTheSexy schreef:
    Zometeen mijn haar krullen. :3 Ik neem de tijd om er een beetje leuk uit te zien precies op een dag dat ik niemand zie. Maar alleen dan neem ik de tijd om iets te doen, dus jaa... Logica. :')
    Ah naja, ik ben lekker alleen thuis met de beesten en dat is prima. c: En dat ik vandaag een goede dag heb qua zelfvertrouwen show ik dan wel op facebook zodra mijn haar gekruld is, ghehe. Attentionseeker I am. But I'm feeling good today, so I ain't saying sorry for my behaviour to anybody. c:


    Je kan je toch ook gewoon mooi maken voor jezelf? Daar is niks mis mee. x)

    OT: Eerst behandel je me als een hond, en wanneer ik ontslag neem, zeg je ineens dat ik een hele goede hulpkracht was. Wat? :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Ehm, gezellig huiswerk maken? :'D
    Maar je hebt wel een punt. Als we het met z'n allen hadden gemaakt, hadden we iets te doen gehad -hoewel het wel gewoon een leuke dag was!- en had Jip vandaag een vrije dag. _O_


    Als je het samen doet is het gezellig. :Y)
    (Maar hup, Jip! Je kunt het ook vandaag wel. Het komt goed!)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    @Inge
    That's true, hahaha

    @Fabiënne (het is dat ik je profielfoto herkende, maar ik vind het nog wel lastig je nieuwe username te onthouden bij dat jij het bent. ;P)
    Ja, maar ik vind het zo raar om je voor jezelf mooi te maken. Ik draag nooit make-up omdat ik het teveel getut vind en dit is de derde keer ooit dat ik mijn haar ga krullen terwijl ik de krultang al een jaar of langer heb geloof ik. :') Ik vind het raar om te doen, haha.
    Mjah, ik heb vandaag alle tijd aan mezelf dus dan vind ik het wel eem grappig om weer eens uit te proberen of ik een beetje goed overweg kan met de krultang. En natuurlijk lekker luid mijn eigen muziek erbij op, want er is toch geen kip die er vandaag last van kan hebben. _O_





    ---

    Square schreef:
    (...)

    Als je het samen doet is het gezellig. :Y)
    (Maar hup, Jip! Je kunt het ook vandaag wel. Het komt goed!)


    Het huiswerk maken is niet gezellig. Never. Maar met z'n allen iets doen is wel sneller en inderdaad leuker. Maar huiswerk maken is nooit leuk.
    Tenzij dat het vak wel heel leuk is of de opdracht super makkelijk. Dan is het niet zo erg. c:

    [ bericht aangepast op 25 mei 2015 - 12:05 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    Zometeen mijn haar krullen. :3 Ik neem de tijd om er een beetje leuk uit te zien precies op een dag dat ik niemand zie. Maar alleen dan neem ik de tijd om iets te doen, dus jaa... Logica. :')
    Ah naja, ik ben lekker alleen thuis met de beesten en dat is prima. c: En dat ik vandaag een goede dag heb qua zelfvertrouwen show ik dan wel op facebook zodra mijn haar gekruld is, ghehe. Attentionseeker I am. But I'm feeling good today, so I ain't saying sorry for my behaviour to anybody. c:


    Yeah, way to go!

    OT: ben ik al begonnen met dat essay? Nope!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    GandalfTheSexy schreef:
    Zometeen mijn haar krullen. :3 Ik neem de tijd om er een beetje leuk uit te zien precies op een dag dat ik niemand zie. Maar alleen dan neem ik de tijd om iets te doen, dus jaa... Logica. :')
    Ah naja, ik ben lekker alleen thuis met de beesten en dat is prima. c: En dat ik vandaag een goede dag heb qua zelfvertrouwen show ik dan wel op facebook zodra mijn haar gekruld is, ghehe. Attentionseeker I am. But I'm feeling good today, so I ain't saying sorry for my behaviour to anybody. c:

    Je stuurt me een foto, right? ^^


    † Love? I want to sleep.

    BoromirOfGondor schreef:
    (...)

    Yeah, way to go!

    OT: ben ik al begonnen met dat essay? Nope!


    Woohoo! :3

    Haha maar appen met Inge en mij is gewoon veel leuker, right? :Y)
    En het aanbod om bij mij te komen opruimen is nog steeds van kracht. Als je nog een smoes wil om geen essay te maken. C:

    Nebthet schreef:
    (...)
    Je stuurt me een foto, right? ^^


    Ofcourse! :3
    Ik beloof geen goede foto though. Aangezien mijn mobiel een shitty camera heeft en niet eens een frontcamera! En mijn ouders hebben hun mobiel mee, dus die kan ik ook niet gebruiken. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I want that too.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    If you just stab me with a knife — it would hurt less.


    Deze situatie is zo fucked up.


    kindness is never a burden.