• Bad boys love good girls



    5 jongens hebben ervoor gekozen om bij een geheime dienst te gaan.
    Een geheime dienst die niet zo inzit met een mensen leven.
    Ze worden naar een school gestuurd met elk 1 naam in hun gedachten.
    De 5 jongens kregen elk een naam van een meisje op deze school.
    Deze meiden zijn de uitverkoren.
    1 doel: Deze meiden ontvoeren en pijn doen.



    Ik zal het een beetje beter uitleggen,

    Er zijn dus 5 jongens en 5 meisjes.
    De jongens hebben zelf gekozen op bij de geheimde dienst te gaan.
    Ze moeten als opdracht naar een school gaan en zich voordoen als normale leerlingen.
    Elk hebben ze een naam van een meisje gekregen.
    Deze meisjes zijn vanaf hun geboorte gekozen om te sterven op hun 17de als ze niet sterk genoeg zijn.
    De jongens moeten eerst de meisjes hun vertrouwen winnen en daarna ontvoeren en doen afzien.
    De meiden zullen van niks weten. (Ook de mensen die de meisjes spelen niet)



    Rollen:

    De Meisjes

    - Lynn Felicia Alvarez - Mirin
    - Maria Luna Gaskarth - Khronos
    - Jessa 'Jess' Caitlyn Wilkinson - Hecuba
    - Eléonore Elisabeth Danver - MeganKM
    - Mia Elizabeth Mendes - Medi


    De Jongens

    - Benjamin ‘Ben’ Malvarma - xBooBear
    - Adam William Holmes - medi
    - Blake Elliot Murrey- onism
    - Rafael 'Raf' Santiago - DiVaio
    - gereserveerd

    Extra rollen:

    -
    -
    ...


    Invullijstje

    Volledige naam •
    Leeftijd (meisjes niet onder de 17 jaar)•
    Innerlijk •
    Uiterlijk •
    Waarom is hij begonnen bij de geheime dienst (Enkel voor de Jongens) •
    Extra's •


    Regels

    • alleen aanmelden als je zeker weet dat je blijft reageren.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • 16+ mag maar hou het netjes
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • Wees realistisch


    (Er staat een foutje in de titel, de titel is 'Bad boys love good girls'

    [ bericht aangepast op 12 juni 2015 - 20:50 ]

    Zal ik dan genoeg mensen hebben?

    Misschien wel (: of je opent hem opnieuw en verandert het aantal en dan komen er nieuwe mensjes idk haha.


    I just caught the wave in your eyes

    Ik maak morgen gewoon nog één en we zien wel of er mensjes zijn

    Waaro verhoog je hier het aantal dan niet? Ipv 5 om 5, 10 om 10 ofzo? Als je dan tijdelijk te weinig jongens hebt, kan je toch eerst twee meisjes aan 1 jongen koppelen tot je wel genoeg jongens hebt?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    xBooBear schreef:
    Waaro verhoog je hier het aantal dan niet? Ipv 5 om 5, 10 om 10 ofzo? Als je dan tijdelijk te weinig jongens hebt, kan je toch eerst twee meisjes aan 1 jongen koppelen tot je wel genoeg jongens hebt?


    Das inderdaad wel beter, ook overzichtelijker voor jou anders heb je twee RPG's te leiden met exact dezelfde verhaallijn maar met andere mensen. Dus dit ^ is denk ik de beste optie (:


    I just caught the wave in your eyes

    Of iemand anders opent die nieuwe RPG/MSV, overzichtelijker voor haar? Want deze is nu al zo goed als begonnen. (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hmm dat kan ook, wie biedt zich aan als TS? Ik zweer ik ben daarvoor te chaotisch :'). Maar dan moeten we nog wel ff wachten op haar toestemming vanaf, ik geloof dat ze nu in Brussel zit, toch?


    I just caught the wave in your eyes

    Ik wil het wel doen, dan. (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    Ik wil het wel doen, dan. (:


    Als het dan zo uitkomt dat jij de TS wordt reserveer ik bij deze alvast een meisje :'). Maar we moeten nog even wachten op MeganKM wie weet heeft zij nog een betere oplossing ^^.


    I just caught the wave in your eyes

    Copterus schreef:
    (...)

    Als het dan zo uitkomt dat jij de TS wordt reserveer ik bij deze alvast een meisje :'). Maar we moeten nog even wachten op MeganKM wie weet heeft zij nog een betere oplossing ^^.


    Okay. :'D Ik ga 'm dan wss wel in MSV vorm openen, dat vind ik veel leuker. :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    (...)

    Okay. :'D Ik ga 'm dan wss wel in MSV vorm openen, dat vind ik veel leuker. :'D


    Ach ik vind het goed, ik heb me laatst ingeschreven voor mijn eerste MSV ooit dus ik ben benieuwd :') geen idee wat leuker is haha maar volgens mij gaat een MSV veel smoother, ook qua posten gezien je geen minima qua woorden enzo hebt.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2015 - 10:18 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ik weet niet eens hoe een MSV werkt :')


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Boneta schreef:
    Ik weet niet eens hoe een MSV werkt :')


    Exact hetzelfde als een RPG, alleen schrijf je in de derde persoon enkelvoud, is er een afgesproken tijd en is er geen woordenlimiet. ^,^

    [ bericht aangepast op 13 juni 2015 - 10:39 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    (...)

    Exact hetzelfde als een RPG, alleen schrijf je in de derde persoon enkelvoud, is er een afgesproken tijd en is er geen woordenlimiet. ^,^
    Oooooh, waarom heeft het dan een andere benaming :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Boneta schreef:
    (...)Oooooh, waarom heeft het dan een andere benaming :W


    Vraag dat aan Jeffrey, het bedacht het :'D In een RPG ben je vrij te kiezen welle persoon en tijd je schrijft, dusja idk. Noem het overzichtelijkere RPG xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys