• SONS OF ANARCHY

    Deze verhaallijn wijkt af van de serie, maar kan nog steeds enkele spoilers bevatten. Je hoeft de serie zelf niet gevolgd te hebben om mee te kunnen doen.

    Wanneer Clay Morrow, de voorzitter van de Sons of Anarchy, op onverwachte wijze door Jax Teller van het leven wordt beroofd, valt de motorclub uit elkaar. Na alle chaos die de afgelopen jaren voor een overhand heeft gezorgd, kiezen de clubleden ervoor om hun eigen pad te bewandelen en hun geliefde, leren jasjes aan de kapstok te laten hangen.
    Wanneer men echter begint te denken dat de Sons of Anarchy de stad Charming eindelijk achter zich hebben gelaten, besluit één lid van de Sons of Anarchy, die zich in een andere afdeling heeft gevestigd, richting Charming te reizen om de moedeorganisatie van de motorclub weer opnieuw op te bouwen. De oude clubleden mogen weliswaar hun eigen weg zijn gegaan, maar het kersverse bloed zorgt minstens voor net zo veel opschudding in het inmiddels rustige Charming. De nieuwelingen zijn afkomstig van overal en nergens, hebben ieder een verschillende achtergrond en zullen elkaar vaak niet eens kennen. Toch besluiten ze om samen te werken en SAMCRO nieuw leven in te blazen, want de lokroep naar macht, geld en bloed lijkt veel te sterk te zijn. Zal het hen lukken om weer aan de top te komen? Of graven ze zich een weg in de richting van hun eigen graf?

    Rollen
    Stop op mannen!

    Vrouwen:
    • Catlin "Cat" Clifton || Tigresse || 1.1
    • Isabel "Izzy" Mallon || Valkyries || 1.3
    • Elizabeth "Liz" Viele || Conaway || 1.3
    • Dumbledore
    • Xemerius

    Mannen:
    • Astro "Ace" Mallon || Tigresse || 1.1
    • Timur Samuil Maksimov || MikeyGClifford || 1.1
    • Alec Cullen Grey || Blurryface || 1.1
    • Lucian "Nerd" Matthews || Jorah || 1.2
    • Jude Ace Levon || Nebthet / Lolicia || 1.5
    • Nathaniel James DeAngelo || Amygdalae 1.6
    • Sebastian Aiden Diesel || Amygdalae 1.7

    Invullijst
    • Volledige naam:
    • Leeftijd (Minimaal 20):
    • Uiterlijk:
    • Innerlijk:
    • Geschiedenis:
    • Extra:


    Regels
    • Je schrijft minimaal 300 woorden per post.
    • Meerdere personages per persoon zijn toegestaan, mits er variatie in zit.
    • Dood geen andere personages zonder toestemming.
    • 16+ is toegestaan.
    • Wees realistisch en origineel bij het beschrijven van je rol en het schrijven van posts. Perfectie bestaat niet, en niet iedereen kan twintig jaar oud zijn.
    • Begrijp je iets niet of wil je iets specifieks weten? Wees niet bang om vragen te stellen!


    Topics


    Extra informatie
    • Wil je meer weten over Sons of Anarchy? Deze pagina beschrijft de rode draad van het verhaal.
    • Vrouwen zijn geen lid zijn van de motorbende! Zij vertolken soms de rollen van prostituees of dealers. Vaak hebben ze echter een normale baan. Vaardigheden op het gebied van vechten, het omgaan met wapens en dergelijken, kunnen ze weliswaar altijd aanleren.
    • Bij veelgestelde vragen, vul ik dit kopje aan.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 19:26 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Misschien is het een goed idee om een praattopic te maken om het wel levend te houden :3

    Ja, je hebt gelijk. ^^
    Praattopic


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wanneer ben je van plan om te gaan beginnen? c: Het lijkt me namelijk een leuke RPG, maar ik heb het deze week erg druk.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wil sowieso wachten totdat de meeste rollen af zijn. Ik heb zelf ook nog een proefwerkweek, maar inspringen zal echt niet moeilijk zijn. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Fabsel schreef:
    Ik wil sowieso wachten totdat de meeste rollen af zijn. Ik heb zelf ook nog een proefwerkweek, maar inspringen zal echt niet moeilijk zijn. (:


    Zou ik dan een vrouw mogen? Deze RPG lijkt me awesome namelijk. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Soraya Elizabeth Montgomery
    “She was free in her wildness. She was a wanderess, a drop of free water. She belonged to no man"











    Volledige naam: Soraya Elizabeth Montgomery. Ze wordt echter altijd aangesproken met haar bijnaam Raya. Dit komt omdat ze er zelf opstaat dat iedereen haar zo noemt, omdat het een makkelijkere naam is.
    Leeftijd: Raya is zevenentwintig jaar oud. Ze is geboren op 9 juni 1988. Hiermee heeft ze het sterrenbeeld Tweelingen.
    Uiterlijk:
          Raya is een vrouw met uitstraling. Een beeldschoon uiterlijk heeft ze niet, maar ze heeft iets dat hoofden doet draaien. Raya heeft een bepaalde charme om zich heen hangen die niet altijd te begrijpen is. Ze is ongeveer 1,75M lang en heeft daarmee een mooie lengte voor een vrouw. Ze is hiermee eerder lang dan klein te noemen. Ze heeft een slanke lichaamsbouw met vrij normale rondingen. Ze heeft geen flinke kont of grote borsten, maar is hier ook wel blij mee. Ze is dun, maar niet mager. Raya staat er ook wel om bekend dat ze een gezonde levensstijl heeft, dus het is niet vreemd dat ze gezegend is met een mooi lichaam. Raya weet heel goed hoe ze haar lichaam het beste uit kan laten komen. Ze draagt daarom vaak strakke kleding die haar goede aspecten omarmen. Ze is geen grote fan van haar benen, omdat ze een lichte huidskleur heeft. Daarom pronkt ze liever met haar slanke taille. Raya's huid is erg bleek te noemen, maar is wel erg fijn en egaal. Ze heeft geen last van oneffenheden, sproetjes of veel moedervlekken. In de zomer moet ze zich goed insmeren en zie je haar vaak met een hoed lopen, omdat ze snel verbrandt.
          Raya heeft grijsblauwe ogen die altijd iets van uitdaging uitstralen. Ze legt graag de focus op haar ogen door ze te laten opvallen met mooie make-up. Het liefste draagt ze veel zwart om haar ogen, zodat haar ogen opvallen. Raya is van mening dat je als vrouw zijnde je goede kanten moet belichten, wat ze dan ook graag doet. Ze heeft een klein wipneusje en vrij normale, roze lippen.
          Haar haren zijn lichtblond van kleur en zijn ook zo van nature. Nog nooit heeft ze haar haren geverfd, omdat ze teveel waarde hecht aan haar lichte lokken. Van nature vallen haar haren met slag over haar schouders heen. Raya draagt ze graag in een nette paardenstaart of siert haar kapsel met een chique hoed.
          Qua kleding is Raya vaak te zien in donkere kleuren. Ze houdt van basiskleuren die ze kan aankleden met mooie accessoires. Raya draagt graag nette kleding die zowel vrouwelijk als stoer zijn. Ze houdt er niet van om er goedkoop uit te zien, waardoor je haar niet zomaar in een spijkerbroek met een t-shirt zult zien. Het liefste loopt ze op hakken, maar dan wel heels waar ze comfortabel op loopt.
          Raya heeft geen tatoeages of piercings, op gaatjes in haar oren na. Ze heeft geen hekel aan tattoo's, maar vindt het niet mooi om haar eigen lichaam vol te bekladden.
    Innerlijk:
    Raya is heel erg rustig. Ze barst niet van de energie en vindt het wel prima om op de achtergrond te blijven. Als kind zijnde was ze nooit het middelpunt van de belangstelling, omdat ze daar totaal niet van houdt. Ze wordt zelfs een beetje moe van mensen met teveel energie. Raya is altijd zo'n meisje geweest dat net wat volwassener was dan haar leeftijdsgenootjes. Ze vond andere dingen interessant en had andere humor.
          Verder is Raya zelfverzekerd. Ze laat niemand zomaar over zich heen lopen en neemt geen blad voor de mond als het om anderen gaat. Ze is een held in anderen kleineren, maar laat dat niet bij zichzelf gebeuren. Ze voelt zich namelijk alles behalve minder tegenover de rest. Soms kan ze hierdoor arrogant overkomen, omdat ze weleens té zelfverzekerd kan zijn. Ze vindt nogal dat ze het heeft getroffen met zichzelf, wat nogal over kan komen als arrogantie.
          Raya staat bekend om haar realistische blik op het leven. Ze is absoluut geen dromer en probeert met beide voeten op de grond te blijven. Ze vindt het verschrikkelijk om onrealistisch te zijn en dingen te hopen die toch niet uit zullen komen. Hierdoor kan ze wat saai overkomen, omdat het normaal is om groot te dromen. Daar doet Raya nou eenmaal niet aan.
          Raya kan erg gemeen zijn. Ze is achterdochtig en absoluut niet recht voor zijn raap. Ze bespeelt mensen achter hun rug om en kan vervolgens het zo draaien dat het helemaal niet haar schuld lijkt. Ook is Raya een persoon die over iedereen achter zijn of haar rug om praat. Niet omdat ze te bang is om eerlijk te zijn, maar omdat ze het wel prima vindt om iedereens vriend te lijken maar dat eigenlijk niet te zijn.
    - Gemeen
    - Ijverig
    - Intelligent
    - Flirterig
    Geschiedenis: Raya werd op negen juni geboren in Kingsbury in de staat Texas. Ze groeide op in een familie bij wie geld altijd een probleem was geweest. Raya's moeder, Ava, werkte twee banen om de familie te onderhouden. Thomas, Raya's vader, was een alcoholist en deed niks anders dan drinken, prostituees bezoeken en schelden op zijn gezin. Raya heeft twee oudere broers: Caleb van negenentwintig en Mischa van tweeëndertig.
          Als enige dochter van de familie voelde Raya zich vaak niet begrepen in het gezin. Haar broers stopten met school toen ze achttien waren en gingen voor een autohandelaar werken. Algauw raakten ook de twee zonen verslaafd aan alcohol en drugs. Raya ging naar school en was vastbesloten om haar verpleegkundediploma te halen. Ze wilden ontsnappen uit het gezin en vertrekken naar de grote stad om een nieuw leven op te bouwen. Echter ging daar niet veel van door toen Raya's moeder ontslagen werkt van haar bestbetaalde baan. Het geld om te studeren was er niet.
          Hoewel Raya er strikt op tegen was, is ze uiteindelijk haar geld gaan verdienen door drugs te gaan dealen. Ze was het loopmeisje van een grote dealer en verdiende hier steeds meer geld mee. Ze heeft zelf nooit drugs gebruikt, omdat haar doel was om te studeren. Uiteindelijk heeft Raya haar studie niet afgemaakt, omdat ze zich niet meer tot studeren kon zetten. Ze heeft haar draai nu gevonden in de drugswereld en heeft zichzelf redelijk opgebouwd tot een goede rang. Ze heeft geen contact meer met haar broers en spreekt haar moeder nog af en toe.
    Extra: Raya is al voor een lange tijd vrijgezel. Ze houdt er namelijk niet van om zich te settelen met één man. Ze houdt ervan om vrij te zijn en geniet van het leven van een vrijgezel. Daarnaast heeft ze het te druk om daadwerkelijk met één man samen te zijn.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 16:36 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Zou ik dan een vrouw mogen? Deze RPG lijkt me awesome namelijk. c:


    Oh hallo, gezellig dat je ons joint (:

    Jorah schreef:
    (...)

    Oh hallo, gezellig dat je ons joint (:


    Hi! :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oh hee, mijn naam. ;dp


    Tell me about it, stud.

    Yes. Ik heb enig idee hoe mijn karakter gaat worden. Hij wordt een onbeschofte zak.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    • Volledige naam:
          Jude Ace Levon.
    • Leeftijd (Minimaal 20):
          25 jr.
    • Uiterlijk:
    In ieders familie wordt er wel iets doorgegeven; een sterke kin, hoge jukbeenderen, een talent voor wat dan ook – zo ook dus in Jude's familie. Oogklachten. Vanaf zijn 10e levensjaar loopt hij rond met een bril. Sinds hij enkele akelige ervaringen daarmee had gehad (zie geschiedenis), gebruikt hij sindsdien vooral lenzen. Als hij dan een bril op moet doen, is dit vooral in snelle gelegenheden, als het echt niet anders kan en als hij alleen is. Wanneer hij deze opheeft, hangen zijn halflange, goudbruine haren (met enkele lichte tinten erin) er maar langs.
          Meestal heeft Jude een muts op, omdat hij eigenlijk geen zin heeft om zijn haren te doen.
    • Innerlijk:
    Vraag je rond naar deze man? Dan zullen de meesten hem omschrijven als een klootzak. Dit komt echter doordat men hem niet goed kent.
          Deze man is niet bang voor een vete – nog beter gezegd, hij is eerder de oorzaak van de vete. Bij hem moet alles direct gebeuren; bereidt je alvast voor op zijn reactie als er iets te lang duurt naar zijn mening.
          Hij staat voor kracht en macht; het komt daardoor vaak voor dat anderen bang voor hem zijn of respect voor hem hebben. Één en één is twee; wat betekend dat hij vaak volgelingen en bewonderaars heeft. En kun je het hun kwalijk nemen? Hij is een krachtdadige man die een intense activiteit heeft. Daarbij komt tevens erbij dat hij onafhankelijk is en heel nieuwsgierig is, vooral in hoe anderen in elkaar steken.

    Jude is een moedige, zelfverzekerde man die dikwijls de neiging heeft om hatelijke, stekende opmerkingen te maken jegens ieder die maar voorbij komt lopen. Hierbij komt kijken dat hij niet tegen het gezag van anderen kan en is snel in zijn oordeel; als je daarnaast kan kijken, zie je dat hij liberaal en vol vurige passie bezit. Hij doet zijn mond open als hij onrechtvaardigheden bemerkt. Hij is voor zo goed als alles wat met autoriteit te maken heeft ongeïnteresseerd en onontvankelijk. Hij is niet vergevingsgezind, maar stelt wel duidelijke eisen aan mensen (die hij zelden voor een tweede keer stelt).
          Omdat Jude een man is van de macht en kracht, is dit tevens zijn zwakke kant. Hij kan zichzelf inhouden tot op een zeker (cruciaal) punt – tegelijkertijd laat hij niet over zich heen lopen, zelfs als hij zichzelf verliest in dit punt. Dit maakt hem juist gevaarlijker. Deze man kan zo van gedachten veranderen door de dingen die je zegt, dus let goed op je woorden bij hem. Op het ene moment mag hij je en het volgende moment haat hij je. Het is dan een kunst om ervoor te zorgen dat hij je mag, vanwege de lak aan vertrouwen die hij heeft in anderen.
          Jude is best een eïnzelganger en doet de dingen liever in zijn eentje, dit komt doordat hij altijd haast heeft en zo beter kan werken. Zijn werk doet hij met enthousiasme en doelmatigheid. Alleen en wantrouwend zijn is vaak de prijs die hij moet betalen voor zijn positie van gezag, maar hij is eraan gewend geraakt. Alhoewel hij niet zoveel geïnteresseerd is in geld, is hij wel in staat het te verdienen, en is hij meer weg van het idee dat hij veel verdient/binnenkrijgt dan het daadwerkelijk uitgeven en de hoeveelheid ervan.

    Jude is vurig in de liefde en domineert zijn (eventuele) partner. Vanwege zijn sensualiteit, ongeduld en liefde voor het avontuur, is hij altijd omgeven met opwinding en onweerstaanbaarheid. Hij flirt gemakkelijk en deinst niet weg voor een zwoel gesprekje. Als hij eenmaal gesetteld is in een relatie, is hij een heel liefhebbende en zorgzame partner; warm van hart en genereus.
          Hoe erg dit ook niet lijkt, hij is ook emotioneel en kan te vurig worden in de liefde. Dan wordt hij bezitterig en 'claimerig'. De werkelijke uitdaging van hem is eigenlijk (schijnt gelegen) het leren begrijpen van het concept 'matiging.'
    • Geschiedenis:
    De kinderen op school pestten hem daar vaak mee en wisten altijd wel iets creatiefs uit te vinden met zijn bril. Hij heeft hem vastgeplakt gekregen aan zijn hoofd, waardoor hij hem niet meer afkreeg; zijn bril is meerdere keren kapot gemaakt/gebroken geweest door anderen; nepglazen of geen glazen, met stuntelige acties van Jude's kant; etc. Eigenlijk is hij altijd al een buitenbeentje geweest, maar ziet hij zichzelf zo niet.
    • Extra:

    “Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death.”

    – Hunter Thompson


    Dying young and I'm playing hard
    That's the way my father made his life an art
    Drink all day and we talk 'til dark
    That's the way the road dogs do it – ride 'til dark.




    [ bericht aangepast op 25 juni 2015 - 0:49 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb deze week proefwerkweek, dus ik wil het speeltopic in principe dit weekend openen, of een week later. Ik weet niet wat jullie voorkeur heeft, maar ik ga hem doordeweeks waarschijnlijk niet kunnen openen, omdat ik dan moet studeren en ik geen tijd heb om topics up-to-date te houden. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb komende twee weken ook toetsen, dus wat mij betreft is een week later prima.


    Tell me about it, stud.

    Conaway schreef:
    Ik heb komende twee weken ook toetsen, dus wat mij betreft is een week later prima.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb de komende twee weken helemaal niets, dus het maakt me weinig uit


    Bowties were never Cooler