• SONS OF ANARCHY

    Deze verhaallijn wijkt af van de serie, maar kan nog steeds enkele spoilers bevatten. Je hoeft de serie zelf niet gevolgd te hebben om mee te kunnen doen.

    Wanneer Clay Morrow, de voorzitter van de Sons of Anarchy, op onverwachte wijze door Jax Teller van het leven wordt beroofd, valt de motorclub uit elkaar. Na alle chaos die de afgelopen jaren voor een overhand heeft gezorgd, kiezen de clubleden ervoor om hun eigen pad te bewandelen en hun geliefde, leren jasjes aan de kapstok te laten hangen.
    Wanneer men echter begint te denken dat de Sons of Anarchy de stad Charming eindelijk achter zich hebben gelaten, besluit één lid van de Sons of Anarchy, die zich in een andere afdeling heeft gevestigd, richting Charming te reizen om de moedeorganisatie van de motorclub weer opnieuw op te bouwen. De oude clubleden mogen weliswaar hun eigen weg zijn gegaan, maar het kersverse bloed zorgt minstens voor net zo veel opschudding in het inmiddels rustige Charming. De nieuwelingen zijn afkomstig van overal en nergens, hebben ieder een verschillende achtergrond en zullen elkaar vaak niet eens kennen. Toch besluiten ze om samen te werken en SAMCRO nieuw leven in te blazen, want de lokroep naar macht, geld en bloed lijkt veel te sterk te zijn. Zal het hen lukken om weer aan de top te komen? Of graven ze zich een weg in de richting van hun eigen graf?

    Rollen
    Stop op mannen!

    Vrouwen:
    • Catlin "Cat" Clifton || Tigresse || 1.1
    • Isabel "Izzy" Mallon || Valkyries || 1.3
    • Elizabeth "Liz" Viele || Conaway || 1.3
    Dumbledore
    Xemerius

    Mannen:
    • Astro "Ace" Mallon || Tigresse || 1.1
    • Timur Samuil Maksimov || MikeyGClifford || 1.1
    • Alec Cullen Grey || Blurryface || 1.1
    • Lucian "Nerd" Matthews || Jorah || 1.2
    • Jude Ace Levon || Nebthet / Lolicia || 1.5
    • Nathaniel James DeAngelo || Amygdalae 1.6
    • Sebastian Aiden Diesel || Amygdalae 1.7

    Invullijst
    • Volledige naam:
    • Leeftijd (Minimaal 20):
    • Uiterlijk:
    • Innerlijk:
    • Geschiedenis:
    • Extra:


    Regels
    • Je schrijft minimaal 300 woorden per post.
    • Meerdere personages per persoon zijn toegestaan, mits er variatie in zit.
    • Dood geen andere personages zonder toestemming.
    • 16+ is toegestaan.
    • Wees realistisch en origineel bij het beschrijven van je rol en het schrijven van posts. Perfectie bestaat niet, en niet iedereen kan twintig jaar oud zijn.
    • Begrijp je iets niet of wil je iets specifieks weten? Wees niet bang om vragen te stellen!


    Topics


    Extra informatie
    • Wil je meer weten over Sons of Anarchy? Deze pagina beschrijft de rode draad van het verhaal.
    • Vrouwen zijn geen lid zijn van de motorbende! Zij vertolken soms de rollen van prostituees of dealers. Vaak hebben ze echter een normale baan. Vaardigheden op het gebied van vechten, het omgaan met wapens en dergelijken, kunnen ze weliswaar altijd aanleren.
    • Bij veelgestelde vragen, vul ik dit kopje aan.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 19:26 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Zou ik een vrouw mogen?


    Tell me about it, stud.

    Conaway schreef:
    Zou ik een vrouw mogen?


    Ja, ik zet je erbij. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Origineel idee! Ik hou dit even in de gaten, miss doe ik wel mee. Je hoort het vandaag nog! :3

    Jorah schreef:
    Origineel idee! Ik hou dit even in de gaten, miss doe ik wel mee. Je hoort het vandaag nog! :3

    HAHA. Hello there. B) Doe alsjeblieft mee? ^^


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    HAHA. Hello there. B) Doe alsjeblieft mee? ^^


    Ohwnooooo you've got to be joking! O.o Ik lijk echt een stalker nu damnit...

    Tja, nu moet je wel meedoen. (cat)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Fabsel schreef:
    Tja, nu moet je wel meedoen. (cat)


    Idk, ik wil Blurry niet wéér stalken...
    Hihi waarom moet dat nu dan?

    Jorah schreef:
    (...)

    Idk, ik wil Blurry niet wéér stalken...
    Hihi waarom moet dat nu dan?

    Omdat ik het zeg. (;


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Omdat ik het zeg. (;


    Gaat heen. ^^

    [ bericht aangepast op 13 juni 2015 - 19:18 ]

    Hmmm oké na overleg met Blurry heb ik toch maar besloten om mee te doen. Mag ik een mannelijke char?

    Natuurlijk. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lucian "Nerd" Matthews



    ¤ Leeftijd: geboren op 27 november 1978, 36 jaar

    ¤ Uiterlijk: [FC: Aaron Stanford]
    - Kleding
    Over het algemeen draagt Lucian vrij stijlvolle kleding, maar tegen het randje van nerdachtig. Ook houd hij van hoedjes en zonnebrillen, die hij vaak bij zich heeft. Hij heeft een hekel aan pakken, maar jogginsbroeken en tanktops vind hij erger. Italiaanse kleding is meestal zijn stijl, al verruilt hij de nette t-shirts vaak voor een t-shirt van een van zijn favo films, zoals Star Wars of The Lord of the Rings.
    - Lichaam
    Lucian is niet bijzonder gespierd, want het werk in de garage en het stilzitten achter de computers compenseren elkaar een beetje. Toch heeft hij wel aardig wat kracht, al is hij niet groot - 1.72 - en hij traint 1 keer in de week. Gezichtsbeharing is niet zeker zijn ding en zijn hoofdhaar is wel wat langer. Zijn haar is blond en hij heeft donkerbruine ogen.
    - Bijzonderheden
    Hij heeft een litteken op zijn rug van een aanvaring met een bende en draagt een kleine tattoo van een veer op zijn pols. Later neemt hij er een van het bendeteken op zijn enkel.

    ¤ Innerlijk
    - Nerd
    Lucian is nogal een nerd om te zien, en eigenlijk is hij dat ook. Hij houd van ingewikkelde problemen om te analyseren en is erg handig met technologie. Hij heeft meerdere keren meegewerkt aan een aantal kleine cybercrimes. Hij is daar twee keer voor gepakt en heeft een keer in de gevangenis gezeten. Hij is altijd al zo geweest, maar de laatste jaren is dat alleen maar erger geworden.
    - Kickt op actie
    In feite is hij iemand die liever achter de schermen werkt en zich niet in het heetst van de strijd bevind, maar hij houd wel van wat actie. Hij vind het geweldig om een missie te hebben waar veel vanaf hangt, want het euforische gevoel dat hij krijgt als hij slaagt werkt verslavend.
    - Lone wolf
    Zowel in de lokale garage als bij de cybercrimes werkt hij liever alleen. Hij heeft het gevoel dat anderen hem vooral in de weg lopen en sluit zich vaak af. Hierdoor is hij niet erg vaardig betreft sociaal zijn, wat hem nogal eens wat ruzie op levert binnen de stad. Hij heeft al eens eerder een aanvaring gehad met een bende - waar hij een litteken op zijn rug van een messteek aan heeft overgehouden en is betrokken geweest bij meerdere gevechten.
    - Klein hartje
    Door zijn slechte sociale vaardigheden heeft hij maar weinig vrienden en het is voor hem dan ook moeilijk om mensen te vertrouwen. Hij woont nu 6 maanden in Charming - door de aanvaring met de eerdere bende is hij verhuist - en heeft maar weinig contact met mensen. Hij heeft wel relaties gehad met vrouwen, maar hij heeft het iedere keer na een paar maanden uitgemaakt omdat hij het vervelend vond om afhankelijk te zijn. Bovendien begrepen de meeste vrouwen zijn nerd-taal niet, en dan moest hij de helft van zijn woorden uitleggen. Hij heeft liever een goede vriendin die hem snapt dan een geliefde die dat niet doet.
    - Knutselaar
    Naast zijn gebruikelijke werk in de garage houd Lucian er ook van om te knutselen in zijn vrije tijd. Daarnaast heeft hij veel kennis opgedaan betreft de bouw van verscheidende dingen en klust wat bij in de garage. Hij heeft een liefde voor ingewikkelde meganismes, vooral als ze ouder zijn. Hij sleutelt vaak aan zijn oude Triumph en restaureert vaak oude motoren of auto's. Hij heeft een oude Triumph waar hij veel mee sleutelt, maar voor het rijden gebruikt hij een zwarte Cagiva.
    - Stil
    Van zichzelf is hij heel erg stil en mengt zich liever niet in gesprekken. Hij zit vaak in een hoekje en luistert naar wat de anderen te zeggen hebben. Pas als hij het gevoel heeft dat hij iets toe kan voegen aan het gesprek waar hij zeker over is - complottheorieën en fabels passen niet in zijn straatje -. Hij is een echte bar hanger als hij niet in de garage is, maar ook daar zondert hij zich snel af. In de spotlight staan is alles behalve wat hij wil bereiken.

    ¤ Geschiedenis
    Lucian is zijn leven begonnen in een groot landhuis buiten de stad. Hij en zijn broer en zus zaten constant opgesloten op het landgoed en hadden naast elkaar enkel hun butler en kokkin als gezelschap. Terwijl zijn broer en zus vooral buiten op het landgoed speelden, sloot hij zich op in zijn kamer. Games, robotachtig speelgoed en andere technologische dingen uit die tijd waren zijn favoriete speeltjes. Hij besteedde veel tijd aan het in en uit elkaar halen, gewoon om te weten hoe het werkte.
    Zijn ouders waren maar weinig thuis en hadden dus nauwelijks tijd voor hem. Toch wilde hij ontzettend graag aandacht van ze en begon zich te misdragen. Dingen vernielen of onderkladden waren naast zijn kleine projectjes op zijn kamer zijn favoriete bezigheden. Helaas werd zijn schreeuw om aandacht nooit beantwoord door zijn ouders, maar wel door de huisvrouw die op het huis paste. Hij werd vaak geslagen als hij weer eens wat kapot had gemaakt en heeft meerdere lichamelijke en geestelijke wonden daardoor opgelopen. Hij vind het sindsdien vervelend als iemand hem aanraakt.
    Hij is op zijn 16de uit huis gegaan en is sindsdien in verschillende steden geweest, maar nergens voor erg lang. De enige twee familieleden waar hij nog contact mee heeft zijn zijn zus Colana, die net zoals hij een voorliefde voor motoren en criminaliteit heeft, en zijn rijke oom, die vaak dingen voor hem financiert. Zijn broer - Jace - lijkt erg op zijn zus aangezien ze een eeneiige tweeling zijn, maar met hem kan hij het maar slecht vinden. Dat is mede dankzij het feit dat Jace zijn nerd-liefde niet accepteert en hem daarmee pest. Colana pest hem ook wel eens, maar zij accepteert hem, dus hij accepteert haar gepest.

    ¤ Extra's
    - Colana heeft de gewoonte hem 'nerd' te noemen, en een vreemd feit is dat mensen dat - al kennen ze zijn zus helemaal niet - ook te doen. Eerst kon hij er zich behoorlijk boos om maken, maar hij heeft geleerd het te accepteren.
    - Tot nu toe heeft hij alleen nog maar relaties met vrouwen gehad, maar hij vermoed dat hij ook een gay-kant heeft.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 20:15 ]

    (yeah) M'n Face Claim heb ik eindelijk na anderhalve dag zoeken! (Bella Thorne)
    Nu nog al de rest :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb nog een vraagje, misschien wat dommig of overbodig, maar dat hoor ik wel...
    Ik ben 8 maanden afwezig geweest en zie dat er inmiddels RPG's zijn en MSV's. Ik ben ik er inmiddels wel aan uit wat het verschil is tussen de twee, maar ik vroeg me dus af hoe dit verhaal gespeeld wordt, als RPG of als MSV...


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    ^ Als RPG. Dat staat inderdaad nergens. Goed opgemerkt. (:
    Edit: Ik heb de titel even aangepast!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2015 - 22:09 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."