• SONS OF ANARCHY

    Deze verhaallijn wijkt af van de serie, maar kan nog steeds enkele spoilers bevatten. Je hoeft de serie zelf niet gevolgd te hebben om mee te kunnen doen.

    Wanneer Clay Morrow, de voorzitter van de Sons of Anarchy, op onverwachte wijze door Jax Teller van het leven wordt beroofd, valt de motorclub uit elkaar. Na alle chaos die de afgelopen jaren voor een overhand heeft gezorgd, kiezen de clubleden ervoor om hun eigen pad te bewandelen en hun geliefde, leren jasjes aan de kapstok te laten hangen.
    Wanneer men echter begint te denken dat de Sons of Anarchy de stad Charming eindelijk achter zich hebben gelaten, besluit één lid van de Sons of Anarchy, die zich in een andere afdeling heeft gevestigd, richting Charming te reizen om de moedeorganisatie van de motorclub weer opnieuw op te bouwen. De oude clubleden mogen weliswaar hun eigen weg zijn gegaan, maar het kersverse bloed zorgt minstens voor net zo veel opschudding in het inmiddels rustige Charming. De nieuwelingen zijn afkomstig van overal en nergens, hebben ieder een verschillende achtergrond en zullen elkaar vaak niet eens kennen. Toch besluiten ze om samen te werken en SAMCRO nieuw leven in te blazen, want de lokroep naar macht, geld en bloed lijkt veel te sterk te zijn. Zal het hen lukken om weer aan de top te komen? Of graven ze zich een weg in de richting van hun eigen graf?

    Rollen
    Stop op mannen!

    Vrouwen:
    • Catlin "Cat" Clifton || Tigresse || 1.1
    • Isabel "Izzy" Mallon || Valkyries || 1.3
    • Elizabeth "Liz" Viele || Conaway || 1.3
    Dumbledore
    Xemerius

    Mannen:
    • Astro "Ace" Mallon || Tigresse || 1.1
    • Timur Samuil Maksimov || MikeyGClifford || 1.1
    • Alec Cullen Grey || Blurryface || 1.1
    • Lucian "Nerd" Matthews || Jorah || 1.2
    • Jude Ace Levon || Nebthet / Lolicia || 1.5
    • Nathaniel James DeAngelo || Amygdalae 1.6
    • Sebastian Aiden Diesel || Amygdalae 1.7

    Invullijst
    • Volledige naam:
    • Leeftijd (Minimaal 20):
    • Uiterlijk:
    • Innerlijk:
    • Geschiedenis:
    • Extra:


    Regels
    • Je schrijft minimaal 300 woorden per post.
    • Meerdere personages per persoon zijn toegestaan, mits er variatie in zit.
    • Dood geen andere personages zonder toestemming.
    • 16+ is toegestaan.
    • Wees realistisch en origineel bij het beschrijven van je rol en het schrijven van posts. Perfectie bestaat niet, en niet iedereen kan twintig jaar oud zijn.
    • Begrijp je iets niet of wil je iets specifieks weten? Wees niet bang om vragen te stellen!


    Topics


    Extra informatie
    • Wil je meer weten over Sons of Anarchy? Deze pagina beschrijft de rode draad van het verhaal.
    • Vrouwen zijn geen lid zijn van de motorbende! Zij vertolken soms de rollen van prostituees of dealers. Vaak hebben ze echter een normale baan. Vaardigheden op het gebied van vechten, het omgaan met wapens en dergelijken, kunnen ze weliswaar altijd aanleren.
    • Bij veelgestelde vragen, vul ik dit kopje aan.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 19:26 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wil iemand vrienden zijn met de kleine rus?


    Bowties were never Cooler

    MikeyGClifford schreef:
    Wil iemand vrienden zijn met de kleine rus?

    Ik vind je personage zo geweldig door z'n lengte, doet me echt denken aan m'n eigen vriend, want die is ook 'maar' 1.59 lang, naast het feit dat hij 49 kg weeg XD
    We kunnen vast wel iets verzinnen voor hem en Izzy (Izzy is het half-zusje van Ace, alleen weet Ace dat nog niet en komt ze dus een beetje als een vreemde eend bij de club rondhangen :'D) dus opzicht kunnen ze nog best vrienden worden (als zijn persoonlijkheid dat ergens toelaat), of dat hij haar in het begin wat op sleeptouw neemt. Geen idee of jij een idee hebt?

    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 21:41 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Nebthet schreef:
    (...)
    Nee, ik bedoel, dat ik niet weet wat ik moet kiezen: een man of een vrouw :'D

    Neem nog een jong mannelijk personage (20-25), want momenteel zijn we nog maar met twee jongelingen, de rest zijn allemaal 'oud' :Y)

    Nee, je moet zelf maar bezien waar je het liefste mee schrijft en waar je inspi voor hebt (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    MikeyGClifford schreef:
    Wil iemand vrienden zijn met de kleine rus?

    Alec is ook beschikbaar. :Y) Heb jij misschien ideeën voor connecties/een vriendschap/whatevs? ^^


    Caution first, always.

    Fabsel schreef:
    (...)


    @Iedereen, ik heb de rollen die af zijn inmiddels in de beginpost gezet!


    What about Lucian? ):

    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 21:41 ]

    Valkyries schreef:
    (...)
    Neem nog een jong mannelijk personage (20-25), want momenteel zijn we nog maar met twee jongelingen, de rest zijn allemaal 'oud' :Y)

    Nee, je moet zelf maar bezien waar je het liefste mee schrijft en waar je inspi voor hebt (;

    Ik was zoiezo van plan om een 25-jarige aan te maken, maar ik weet alleen niet van welke geslacht.


    † Love? I want to sleep.

    Valkyries schreef:
    (...)
    Ik vind je personage zo geweldig door z'n lengte, doet me echt denken aan m'n eigen vriend, want die is ook 'maar' 1.59 lang, naast het feit dat hij 49 kg weeg XD
    We kunnen vast wel iets verzinnen voor hem en Izzy (Izzy is het half-zusje van Ace, alleen weet Ace dat nog niet en komt ze dus een beetje als een vreemde eend bij de club rondhangen :'D) dus opzicht kunnen ze nog best vrienden worden (als zijn persoonlijkheid dat ergens toelaat), of dat hij haar in het begin wat op sleeptouw neemt. Geen idee of jij een idee hebt?


    Het kan zijn dat zij wat als vreemd eendje rondhing, net als hij, en ze daarom juist maar wat samen optrokken? Hij is dan wel geen mensen-mens, maar misschien dat een vreemd meisje hem iets uit zijn Russische koude schulpje kan trekken, misschien met de hulp van het feit dat zijn hondje haar mag?

    Blurryface schreef:
    (...)
    Alec is ook beschikbaar. :Y) Heb jij misschien ideeën voor connecties/een vriendschap/whatevs? ^^


    Misschien kan hij degene zijn die 'vrienden' is geworden met Timur toen hij voor het eerst in het gebied kwam, en hem geïntroduceerd heeft tot de bende? Of ze kunnen samen sporten ofzo...


    Bowties were never Cooler

    MikeyGClifford schreef:
    (...)
    Het kan zijn dat zij wat als vreemd eendje rondhing, net als hij, en ze daarom juist maar wat samen optrokken? Hij is dan wel geen mensen-mens, maar misschien dat een vreemd meisje hem iets uit zijn Russische koude schulpje kan trekken, misschien met de hulp van het feit dat zijn hondje haar mag?

    Zoiets kan het inderdaad zijn. Misschien dat Timur het ook gewoon helemaal niet ziet zitten in het begin om met Izzy op te trekken, tot zijn hondje telkens weer naar haar toe trekt ofzo als ze in elkaars buurt/ruimte zijn, en hij na de honderdste keer geen andere keus heeft haar aan te spreken :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    MikeyGClifford schreef:
    (...)

    Misschien kan hij degene zijn die 'vrienden' is geworden met Timur toen hij voor het eerst in het gebied kwam, en hem geïntroduceerd heeft tot de bende? Of ze kunnen samen sporten ofzo...

    Ik vind het helemaal prima. ^^


    Caution first, always.

    Valkyries schreef:
    (...)
    Zoiets kan het inderdaad zijn. Misschien dat Timur het ook gewoon helemaal niet ziet zitten in het begin om met Izzy op te trekken, tot zijn hondje telkens weer naar haar toe trekt ofzo als ze in elkaars buurt/ruimte zijn, en hij na de honderdste keer geen andere keus heeft haar aan te spreken :'D


    En zijn ze dan al over dat punt, of nog niet, en blijft hij semi-geirriteerd, en vrij Russisch, zijn hondje terugroepen?


    Bowties were never Cooler

    Jorah schreef:
    (...)

    What about Lucian? ):


    Dat moet ik over het hoofd gezien hebben. Natuurlijk is 'ie goedgekeurd. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    MikeyGClifford schreef:
    (...)

    En zijn ze dan al over dat punt, of nog niet, en blijft hij semi-geirriteerd, en vrij Russisch, zijn hondje terugroepen?

    Misschien leuk om daarmee te beginnen, want mijn bedoeling met Izzy is dat ze dus ook met m'n eerste post sjuust bij de club terecht komt, er voor de eerste keer rond hangt, of dat ze zo nog maar een enkele keer heeft rondgehangen - dat moet ik nog even bezien.
    Misschien leuk als ik dan in m'n beginpost(s) verwerk hoe Timurs hondje telkens naar haar toe gaat, zij het vertroeteld en dat het haar niet ontgaat dat Timur zich eraan ergert, en dan kan hij op haar af stappen. Zoiets om te beginnen en vanaf daar kunnen we zien hoe het zich evolueert, want misschien dat Timur juist zich doodergert aan Izzy, aangezien haar karakter misschien een beetje 'te' voor hem is... dat is namelijk ook één van haar karaktertrekjes, dat ze dodelijk irritant kan zijn aangezien je voor al haar emoties en gedragingen feitelijk 'te' kan voorzetten als ze er volledig in opgaat... te koppig, te blij, te enthousiast, te gedreven, te emotioneel, te stressy, te bijdehand, te verdrietig... zo alles wat je je kan inbeelden, maar dan met 'te' voor :'D (volgens mij ga ik haar zelfs nu en dan een klap willen verkopen :'D)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Kunnen jullie deze gesprekken ergens anders voeren? Ik maak morgen wel een praattopic (en ik werk dan de beginpost bij), maar ik wil dit topic wat overzichtelijker houden zodat de rollen gemakkelijk terug te vinden zijn. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Fabsel schreef:
    Kunnen jullie deze gesprekken ergens anders voeren? Ik maak morgen wel een praattopic (en ik werk dan de beginpost bij), maar ik wil dit topic wat overzichtelijker houden zodat de rollen gemakkelijk terug te vinden zijn. (:

    Sorry, je hebt helemaal gelijk. We zullen dit bewaren voor het praattopic en anders verderzetten via PB moest dat nodig zijn (flower)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Choose for a man.

    • Volledige naam:
    • Leeftijd (Minimaal 20): 25 jr.
    • Uiterlijk: I can't choose. Will decide later with character.
          O1, O1, O1,
          O2, O2, O2,
          O3, O3, O3,
    of gewoon old-skool voor..
          O4, O4, O4.
    • Innerlijk:
    • Geschiedenis:
    • Extra:

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 0:51 ]


    † Love? I want to sleep.